Mamut ovat taas joukkotapelleet Helsingin keskustassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttävää väkivaltaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24839940]Millä oikeudella sinä päätät kokevatko mamujen jälkeläiset itsensä suomalaisiksi vai joksikin muuksi?[/QUOTE]
Jos esimerkiksi somali synnyttää suomessa mustan mukulan niin minä ainakin katson ettei se ole suomalainen :)

Mua hämmästyttää miten kevytmielisesti jotkut mustamaalaa kokonaisen ihmisryhmän pohjasakaksi. Siis maahanmuuttajat. On totta että maahanmuuttajien joukossa on täysiä kusipäitä jotka ei vaan ymmärrä ja osaa kunnioittaa toisen koskemattomuutta tai osaa noudattaa lakia ja nämä saisi ampua vaikka kuuhun mun puolestani kuten suomalaiset kanssaveljensäkin jotka ei vaan osaa olla ihmisiksi (toistuvat rikokset joissa vahingoitetaan toisia/riistetään henkiä). Mutta se ei tarkoita että kaikki maahanmuuttajat olisi tuollaisia paskiaisia. Valtaosa suomessa asuvista maahanmuuttajista on kuitenkin ihan lainkuuliaisia kansalaisia jotka on tulleet tänne tekemään töitä elättääkseen itsensä ja perheensä.
Tästä pitkään jatkuneesta mamu-vihasta alkaa tulemaan mieleen jo natsien pyrkimys päästä eroon juutalaisista, ne kun nyt sattuivat olemaan alempi arvoisia kun arjalaiset veljensä. mitä hyvää siitäkään seurasi yhtään kenelekään??

Ihan samalla tavalla suomalaisiakin mustamaalataan ja siitäkin vihasta tulee mieleen natsien vainot.

[QUOTE="vieras";24839985]Ihan samalla tavalla suomalaisiakin mustamaalataan ja siitäkin vihasta tulee mieleen natsien vainot.[/QUOTE]
Ai missä suomalaisia mustamaalataan samassa mittakaavassa sen takia mitä joku yksittäinen suomalainen on tehnyt?
Ja onko se sitten susta jotenkin fiksua olla itse samanlainen idiootti ja alkaa kostoksi mustamaalaamaan jotakuta toista ryhmää??

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos esimerkiksi somali synnyttää suomessa mustan mukulan niin minä ainakin katson ettei se ole suomalainen :)

No sinä voit katsoa asiaa ihan miten haluat, mutta jos lapsi syntyy Suomessa saa hän automaattisesti Suomen kansalaisuuden ja siten hän on suomalainen.

http://www.hs.fi/verkkolehti/kaupunki/artikkeli/Suolapatsaat+McDonaldsissa/1135269693666

Aivan uskomatonta käytöstä suomalaiselta naiselta pientä lasta kohtaan!

Suolapatsaat McDonald'sissa
Asiakkaiden joukkopaheksunta voi karkottaa öykkäröivän häirikön.

Maahanmuuttajataustainen isä oli pienten poikiensa kanssa syömässä McDonald'sin ravintolassa Helsingin Hakaniemessä kaksi viikkoa sitten perjantaina alkuillasta.

Pojat olivat innoissaan uusista Happy Meal -smurffileluistaan. He olivat hieman äänekkäitä, kuten yksi- ja neljävuotiaat lapset usein ovat. Viereisessä pöydässä istunut nainen ei pitänyt siitä, että perhe puhui outoa kieltä. Nainen alkoi huudella heille solvauksia.

Henkilökunnalla oli hyvä näköyhteys katutason pöytiin. Ravintolassa oli kuitenkin täyttä, oli meteliä ja henkilökunnalla oli kiire, joten he eivät menneet väliin. Myöskään lähellä istuvat eivät reagoineet tapahtumiin.

Solvausten jatkuessa perhe päätti poistua. Isä lähti viemään roskia. Sillä välin nainen kaatoi lastentuolissa istuneen perheen yksivuotiaan päälle mukillisen jäitä.

Isä pyysi hälyttämään poliisit. Pyyntöön reagoitiin isän mukaan vasta, kun toinenkin asiakas vaati poliisia paikalle. Nainen ehti poistua. Poliisi tutkii asiaa lievänä pahoinpitelynä.

Ravintolayrittäjä Ilkka Saastamoinen myöntää, että henkilökunta olisi voinut toimia ripeämmin.

Hänen mukaansa häiritsevästi käyttäytyvä asiakas on yleensä päihtynyt, syö toisten ruokia tai nuokkuu pöydässä. Sellaisiin tilanteisiin nuori henkilökunta on tottunut. Kun tekijä onkin selvin päin, tilanne on erilainen.

Viranomaisten mukaan toimintamalli on ollut oikea eli poliisi on soitettu paikalle rikoksenteon jälkeen.

Olisiko jäämukin kaataminen kuitenkin voitu estää kokonaan, jos joku ravintolan henkilökunnasta tai muista asiakkaista olisi puuttunut naisen huuteluun jo aiemmin?

Viime aikoina Suomessa on puhuttu paljon aiheesta. Rasismille halutaan stoppi. Viimeksi puuttumattomuuden kulttuurille vaati syyskuussa loppua apulaiskaupunginjohtaja Pekka Sauri, joka poisti rasistisesti öykkäröineen miehen raitiovaunusta.

Sauri on iso mies. Ehkä hänellä on hitusen auktoriteettiakin. Hän uskaltaa sanoa häirikölle, että nyt riittää. Entä me muut? Mitä me voimme tehdä?

Kokenut kenttäpoliisi neuvoo, että julkinen joukkopaheksunta voi saada häirikön poistumaan paikalta. Asiasta voi nostaa joukolla metelin ja tehdä tekijästä huomionkohteen. Ainakin se antaa uhrille viestin, ettei hän ole yksin.

Poliisina hän ei voi suositella ketään menemään väliin uhkaaviin tilanteisiin. Riskinä on, että puuttujalle itselle käy huonosti. Poliisi ei myöskään halua yllyttää ketään puuttumaan liian voimakkaasti. Lakia ei voi ottaa omiin käsiin.

Poliisille voi kuitenkin soittaa silloinkin, kun häirikkö on selvin päin – tai tekijälle voi sanoa niin jo tehneensä. Huijaus on yksi ratkaisu.

Puuttuminen vaatii tilannetajua. Yksinkertaista neuvoa ei ole.

On kuitenkin selvää, että puuttumisen kulttuuria ei synny ainakaan silloin, jos kaikki muut jähmettyvät suolapatsaiksi.

[QUOTE="vieras";24839940]Millä oikeudella sinä päätät kokevatko mamujen jälkeläiset itsensä suomalaisiksi vai joksikin muuksi?[/QUOTE]

No voi pyhä yksinkertaisuus. Jos he ovat Suomessa syntyneitä ja Suomen kansalaisuuden saaneita niin silloin he ovat suomalaisia. Siitä mitä he tuntevat, en tiedä. Kyllä minäkin välillä tunnen itseni joksikin muuksi kun suomalaiseksi kun kuuntelen valtaväestön (osan heistä) jutustelua. Junttieinarit sentään!!!

[QUOTE="vieras";24839953]Kukkahattutädit tulkitsevat tilastoja sillä tavalla, että tämäkin mamujen keskinäinen joukkotappelu osoittaa suomalaisten rasistisuuden.[/QUOTE]

Voisitko mitenkään keksiä jo jonkin toisen "haukkumasanan" kuin kukkahattutäti? Se on katsos jo aika vanha juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Suomen kansalainen hän kuitenkin on. Ihan virallisesti. Ihan samanlailla jos vaikka Ruotsista muuttaa perhe tänne ja synnyttävät lapsen.

Ai missä suomalaisia mustamaalataan samassa mittakaavassa sen takia mitä joku yksittäinen suomalainen on tehnyt?
Ja onko se sitten susta jotenkin fiksua olla itse samanlainen idiootti ja alkaa kostoksi mustamaalaamaan jotakuta toista ryhmää??

"Suomalainen mies raiskasi törkeästi naisen ja tappoi sen jälkeen" APUA; suomalaiset miehet on petoja, varokaa niitä!!! -> tämmöistäkö se mustamaalaaminen on???

[QUOTE="vieras";24840080]Onneksi palstalta löytyy paljon rikollisten maahanmuuttajien puolustajia. Kaikki toivo ei siis ole vielä mennyttä.=)[/QUOTE]Osoita yksikin jonka mielestä on hyväksyttävää että maahanmuuttaja tekee rikoksia. Osoita myös se kohta missä näin väitetään.

[QUOTE="Tuikku";24840054]Solvausten jatkuessa perhe päätti poistua. Isä lähti viemään roskia. Sillä välin nainen kaatoi lastentuolissa istuneen perheen yksivuotiaan päälle mukillisen jäitä..[/QUOTE]

Millanen sekasikiö kaataa 1-vuotiaan päälle jäitä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:O:kieh::(

[QUOTE="vieras";24840080]Onneksi palstalta löytyy paljon rikollisten maahanmuuttajien puolustajia. Kaikki toivo ei siis ole vielä mennyttä.=)[/QUOTE]

Missä kohtaa kukaan täällä on puolustellut näitä rautaputkella hakkaajia? Minä en ainakaan koe sympatiaa; ulos vaan maasta. Mutta mamuja kohtaan mulla ei ole kuitenkaan mitään pahaa sanottavaa, tervetuloa vaan tänne kunhan yhteiskunnan sääntöihin ja normeihin sopeudutaan. Siinä edesauttaisi myös valtaväestön käytös ja esimerkki. Se nokikepiksi ja neekeriksi haukkuminen, jopa päälle sylkeminen ei ole kovin kannustavaa käytöstä. Jopa lapsia kohtaan ollaan aggressiivisia, missä mättää???

[QUOTE="vieras";24840080]Onneksi palstalta löytyy paljon rikollisten maahanmuuttajien puolustajia. Kaikki toivo ei siis ole vielä mennyttä.=)[/QUOTE]

Kuka rikollisia on puolustanut ja missä kohtaa?

[QUOTE="vieras";24840132]Millaiset sekasikiöt joukkoraiskaavat naisen ja yllätysrakastelun lopuksi työntävät saksen terät pilluun sekä persreikään ja leikkaavat välilihan poikki?[/QUOTE]

Jos et sitä tiedä niin sairaat! Ei ainakaan terveet ihmiset.

Yhteistyössä