V
"vieras"
Vieras
Mitä se oikeastaan haittaa jos ne pätkii rautaputkilla toisiaan?
Kukkahattutädit tulkitsevat tilastoja sillä tavalla, että tämäkin mamujen keskinäinen joukkotappelu osoittaa suomalaisten rasistisuuden.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Jos esimerkiksi somali synnyttää suomessa mustan mukulan niin minä ainakin katson ettei se ole suomalainen![]()
Mua hämmästyttää miten kevytmielisesti jotkut mustamaalaa kokonaisen ihmisryhmän pohjasakaksi. Siis maahanmuuttajat. On totta että maahanmuuttajien joukossa on täysiä kusipäitä jotka ei vaan ymmärrä ja osaa kunnioittaa toisen koskemattomuutta tai osaa noudattaa lakia ja nämä saisi ampua vaikka kuuhun mun puolestani kuten suomalaiset kanssaveljensäkin jotka ei vaan osaa olla ihmisiksi (toistuvat rikokset joissa vahingoitetaan toisia/riistetään henkiä). Mutta se ei tarkoita että kaikki maahanmuuttajat olisi tuollaisia paskiaisia. Valtaosa suomessa asuvista maahanmuuttajista on kuitenkin ihan lainkuuliaisia kansalaisia jotka on tulleet tänne tekemään töitä elättääkseen itsensä ja perheensä.
Tästä pitkään jatkuneesta mamu-vihasta alkaa tulemaan mieleen jo natsien pyrkimys päästä eroon juutalaisista, ne kun nyt sattuivat olemaan alempi arvoisia kun arjalaiset veljensä. mitä hyvää siitäkään seurasi yhtään kenelekään??
Mutta suomalainen se on.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Jos esimerkiksi somali synnyttää suomessa mustan mukulan niin minä ainakin katson ettei se ole suomalainen![]()
Ai missä suomalaisia mustamaalataan samassa mittakaavassa sen takia mitä joku yksittäinen suomalainen on tehnyt?
Ja onko se sitten susta jotenkin fiksua olla itse samanlainen idiootti ja alkaa kostoksi mustamaalaamaan jotakuta toista ryhmää??
En ku vidusta.
Millanen sekasikiö kaataa 1-vuotiaan päälle jäitä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:O:kieh:![]()
Millanen sekasikiö kaataa 1-vuotiaan päälle jäitä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:O:kieh:![]()