kysymys laihoille

• Viestiketjun aloittaja misssu
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jep";24833124]Itsekontrolli ja elämänhallinta on luultavasti parempaa kuin läskeillä. Mun mielestä lihavuus ei kerro vain heikkoudesta ruoan suhteen, vaan yleensäkin heikkouksista elämän houkutusten edessä ja siitä, että vietit (kuten nälkä, himo, laiskuus) menee järjen ohi. Itse en palkkaisi lihavaa töihin. En usko, että lihavalla on elämänhallinta kovin hyvää tasoa noin muutenkaan, kun ei edes normaalissa painossa onnistu pysymään. Ja anteeksi nyt te, joilla on sairaus vaikuttamassa asiaan, suurimmalla osalla ei ole.[/QUOTE]

Mä taas en koskaan palkkaisi töihin ihmistä jonka selvä asenteellisuus ja ennakkoluuloisuus yleensä paistaa (toisin kuin itse tuntuvat kuvittelevan) liiankin selvästi puheista läpi. Sellaisten kanssa on mahdotonta työskennellä ja pitävät itseään täysin ansioitta paljon parempina ihmisinä ja ilmeisesti myös työntekijöinä.

• Tykkää
Reactions: persvakoonasana
"palma"
[QUOTE="nnn";24831800]Olen kauniimpi ja haluttavampi. Minulla on komeampi mies ja kauniimmat lapset. Jaksan leikkiä paremmin lasten kanssa. Olen nopeampi. Minulla on enemmän rahaa ja parempi työpaikka. Olen fiksumpi kun osaan liikkua ja syödä oikein. Elän pidempää. Olen terveempi.[/QUOTE]

Hei, sulta unohtui muutama, mä autan:
Olen naiivimpi, kapeakatseisempi ja elämänkokemukseni ei vielä ole kummoinen.

Eipä kestä kiittää! :saint:

"harmaana"
Yleisesti ottaen:

Hoikilla:
+ luja tahdonvoima, itsekuri
+ asiallisemman tunnollisia
- nipottavia

Pyöreillä:
+ hyvä huumorintaju
+ ovat leppoisia eivätkä ota niin vakavasti
- menee helpommin överiksi tai hällä väliä -meiningiksi

Isä
No kertokaas sitte, että mitä väärää on olla laiha ja hyväkuntoinen?
Onko väärin, että on laiha ja jaksaa tehdä töitä kauemmin läkähtymättä, toisin kuin ylipainoinen? : /

Totta kai
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24833203:
Onko väärin, että on laiha ja jaksaa tehdä töitä kauemmin läkähtymättä, toisin kuin ylipainoinen? : /
Onko väärin, jos ylipainoinen sattuukin olemaan parempikuntoinen kuin se laiha?

"vieras"
[QUOTE="vieras";24833217]Ei ole väärin olla laiha ja hyväkuntoinen. Mutta osoittaa suurta tyhmyyttä, jos luulee, että on sen takia parempi ihminen.[/QUOTE]

Mä taas en voi käsittää, miksi ihmeessä jotkut kysyy näitä kysymyksiä, mutta sitten eivät kestä niihin tulleita vastauksia. Ensin kysytään ja kun ihmiset sitten totuudenmukaisesti vastaavat mitä ajattelevat, niin itketään ihmisten julmuutta ja miten joku voi ajatella noin!

Jos on valmis kysymään niin pitää olla valmis myös kuulemaan vastaukset. Jos et kestä kuulla sitä, ole kysymättä tai avaamatta tällaista ketjua, josta tiedät vastaukset löytyvän!!!

Ei luulisi olevan kovin suuri yllätys, että joku kanssasi erilailla elävä ihminen (tässä tapauksessa itsensä hoikkana pitävä ja itse taas pidät itsesi pulleana) myös ajattelee asioista eri tavalla kanssasi.

pha
Mistä lähtien laihuus ja hyväkuntoisuus ovat kulkeneet käsi kädessä? Sellaiset laihat, joilla ei ole lihaksia edes kunnolla suorassa seisomiseen, ovat nykyään yllättävän yleisiä niin miehissä kuin naisissakin.

Lihavilla on huonompi itsekuri
Tämä on ihan höpönlöpöä.
Mun itsekuri on jotakuinkin 0, jos ei peräti miinuksen puolella.
Luojan kiitos, revin nautintoa myös fyysisestä työstä ja harrastamisesta. Asiat, jotka kaikesta vastustamattomien mielitekojen ja paheiden keskellä elämisestä huolimatta pitävät kroppani mallissa "nälän nussima selkäreppu".

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24833150:
Miksi läskit aina mollaavat hyväkuntoisia laihempia ihmisiä? : /
Surullista...
ja miks laihat kuvittelevat automaattisesti olevansa parempikuntoisempia kuin normipainoiset, tukevat tai jopa lihavat? You got the point? Ei se mene niin yksyhteen. *nim. ei läski muttei laihakaan, mutta hyväkuntoinen*

Ei mitään. Ihan kuin ei siinäkään, että on ylipainoinen, mutta jaksaa painaa kauemmin läkähtymättä kuin laihempi kollega.

Yhteistyössä