haluan:hug:Joo tosiaan :O Mä olin vienyt siltä sen mielestä.... jotain. Sellainen mä olen. Tai olin :snotty:
Vieläkö haluat olla mun kaveri...
haluan:hug:Joo tosiaan :O Mä olin vienyt siltä sen mielestä.... jotain. Sellainen mä olen. Tai olin :snotty:
Vieläkö haluat olla mun kaveri...
Ai mää vai?No mehän oltaisiin sit hyvä pari Kamalia pahantekijöitä molemmat. Ja saa täältä yks kolmaskin liittyä seuraan Kyllä me sutkin tiedetään
Sitä Creamia vai normia?Hyvää iltaa kaikille
Mulla lasissa vana tallinnaa, ja voi viude kun se on vahvaa tavaraa :O pari lasillista oon tissuttanu ja nyt on kohta meikäläisellä meno päällä
Hei, miksei fb enää kerro, että nämä ja nämä ovat yhteisiä kavereita? Höh.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832935:Pitääkin seurata kuka kolmas tähän tunnustautuu:
Samaa tuumin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832935:Pitääkin seurata kuka kolmas tähän tunnustautuu:
No justiinsa Mitä pahaa sä teet? Avaudu vaan ihan rauhassaAi mää vai?
Joo, se on ihan pälliä. Ennen pystyi arvailemaan, et aah, tuo on ehkä palstalta... :xmas: Onko Ultris fb:ssä?Hei, miksei fb enää kerro, että nämä ja nämä ovat yhteisiä kavereita? Höh.
Sä oot just tommonen :heart:Mä olen ainaki kaikkien kaveri:hug:
fifty-sixty on mahdollisuudet.Joo, se on ihan pälliä. Ennen pystyi arvailemaan, et aah, tuo on ehkä palstalta... :xmas: Onko Ultris fb:ssä?
En mitään. :stick:No justiinsa Mitä pahaa sä teet? Avaudu vaan ihan rauhassa
(et oo kuullut tätä sit multa)Joo, se on ihan pälliä. Ennen pystyi arvailemaan, et aah, tuo on ehkä palstalta... :xmas: Onko Ultris fb:ssä?
opcorn:En mitään. :stick:
:stick: Lauantai-iltaan kuuluu semisti lällyilyä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832974:Nyt menee ihan lällyksi. :vampire:
aha, aha.(et oo kuullut tätä sit multa)
[video=youtube;h-tBCGvc_FE]http://www.youtube.com/watch?v=h-tBCGvc_FE&feature=results_main&playnext=1&list=PL8CF202D1B0776300[/video]Mä olen ainaki kaikkien kaveri:hug:
Nyt tarvittais muutama mies. Mä olisin niin valmis.... vaikka pieneen flirttiinAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832974:Nyt menee ihan lällyksi. :vampire:
Normia mut öhhh, petollista kun on 45%...Sitä Creamia vai normia?
--> FB *tarttis salapoliisihymiön* MODET tms. HOI!(et oo kuullut tätä sit multa)
Ole sää hellari hik´hiljaaJaahas. Alkoholistien kokoontumisajot taas. Parisenkymmentä tyyppiä vetää jotain alkoa. Suurella osalla myös colajuomia. Oikeesti aika säälittävää. Eikö viikonloppua voi viettää ilman alkoa?
Ups :snotty:aha, aha.
:snotty: