Jos pyydät puolisoasi tuomaan kaupasta "jotakin hyvää", niin mitä odotat saavasi ?

"joku"
Sanon yleensä suoraan mitä haluan. Jos en niin tuo pienen fazerin sinisen levyn ja sehän kelpaa aina :D

Mutta joka tapauksessa mies häviää, jos ei tuo mitään suutun koska mulla tekee mieli herkkuja, ja jos taas tuo niin suutun koska herkut lihottaa ja niistä tulee huono olo :LOL:

"hihi"
Levyn tummaa suklaata, siis hyvin tummaa. Mies luulee, että kyllä mäkin siitä tykkään vaikka välillä muuta väitän.. Oikeasti en tykkää paljoakaan, mutta jos mies ostaa sitä itselleen niin saatan herkunhimossani ottaa pari palaa. Siksi siis tämä jatkuva väärinkäsitys. :)

Jos pyydän jotain hyvää niin odotan myös saavani jotain hyvää :)
AINA saan Fazerin sinisen ja useasti lisäksi myös jäätelöä. Ja nehän mulle kelpaa :) Kerran pyysin yllättämään jollain tavallisuudesta poikkeavalla: sain erinäisen kokoelman kaikkia kaupasta löytyneitä tikkareita (ja tietysti sen suklaalevyn ja jäätelöpaketin) :) IHANA mies :heart:

Hmm, riippuu missä kaupassa käy, suklaata, karkkia, sipsiä tai viinipullo.
Mies tietää mistä tykkään. :)

"nada"
Ei mitään, koska miehen mielestä mulla on liian iso perse ja oon läski lehmä jo valmiiksi:( Jos haluan jotain hyvää, niin joudun hakemaan ja syömään salaa, muuten tulee huutoa. Yleensä teen niin, että kauppareissulla ostan kaikkea hyvää ja ahmin sitten matkalla, kesällä voi mennä johonkin vaikka puistoon herkuttelemaan, mutta talvella se ei onnistu ja pitää ahmia kävellessä. Tai sitten esim. talon pyörävarastossa. Mulla on itseasiassa herkkujemma häkkivarastossa ja sanon, että käyn viemässä/hakemassa varastosta jotain ja kaivan herkut esiin.

hahaha
Mun miehelle pitää olla listaan kirjoitettuna melkeenpä tuotenimi ja pakkauskoko (ja ehkä vielä pakkauksen ulkonäkökin ;)) jos meinaa että kotiina sti jotain saa... :whistle: Ei se osaa mulle mitään "hyvää" ostaa kun meillä "lievästi" erilainen maku: hän on sokeri-addikti ja ite oon karppi.

pri
Odotan saavani esim. suklaata, karkkia, suklaakeksejä tms. makeaa.

Toisinaan osuu oikeaan, mutta toisinaan pahasti pieleen. Esim. kerran mies toi pussillisen KUIVATTUJA APRIKOOSEJA!!! :x

vieras vieraampi vierain
kuten eilen illalla kävi niin sain kolme 0.5l tölkkiä kurkoa ja pitsan täytteet. eli sain itse tehdä pitsaa ja sen jälkeen nauttia pipari lonkeroa=)
ihan jees.

"mörkkis"
jaa, enpä osaa yhtään arvata kun ei mies käy koskaan yksin kaupassa.
Varmaan kuittais ensin jotain tyyliin "sun ei kannattais mitään karkkeja syödä" :(

ehkä tois pienen patukan tai keksejä tai sitten hedelmää tai jotain.

"Minttu"
Riippuu ihan siitä, millä tuulella mies on. Saattaa tuoda juustoja, sipsejä tai suklaata, riippuen siitä, onko makeanhyvä vai suolaisen hyvän päivä. Ja mulle/lapsille kelpaa kaikki. =)

"piia"
Jogurttia ja jäätelöä.
En paljoakaan yleensä "herkuttele" joten mies on vähän hukassa sen suhteen mistä tykkään mutta aina näin raskausaikana jäätelö tulee miehellekin tutuksi.

Yhteistyössä