Analysaattori
Tarvitsen vain suurinpiirteiset ikäsi, lapsesi iän/iät, puolisosi iän ja lempivärisi! Olen pelottavan tarkka! Uskallatko?
Minä ja mies molemmat 33 v., poika 5,5 v. Lempivärejä ovat vihreä, pihlajanmarjan punainen, sinapinkeltainen, kaakaonruskea, petroolinsininen ja musta.Tarvitsen vain suurinpiirteiset ikäsi, lapsesi iän/iät, puolisosi iän ja lempivärisi! Olen pelottavan tarkka! Uskallatko?
Olet suolistovaivainen keski-ikäinen mies. Käy apteekissa tai syö luumuja.Eikö riitä pelkkä Nimi?
Jaska
Tapasit miehen baarissa ja huijasit tämän hetken seurustelun jälkeen isäksi. Epäilemättä jätit tahallaan ehkäisyn pois ja nyt nuorimies on vakinasia ainiaan. Voih. Olet myös taipuvainen angstailuun ja olet pirttihirmu. Kokeilkaa kimppakivaa.26 minä
24 mies
1v lapsi
Sininen.
Anna tulla..
Alku meni väärin. Mut toi mustattu kohta pitää paikkaansa..Tapasit miehen baarissa ja huijasit tämän hetken seurustelun jälkeen isäksi. Epäilemättä jätit tahallaan ehkäisyn pois ja nyt nuorimies on vakinasia ainiaan. Voih. Olet myös taipuvainen angstailuun ja olet pirttihirmu. Kokeilkaa kimppakivaa.
Olit vähällä jäädä vanhaksi piiaksi ja puskittekin heti lapset maailmaan kun miehesi tapasit. Olet kohtalaisesti koulutettu, mutta synkkä luonteesi ei saanut sinulle koulutusta vastaavia töitä. Näet unia luonnonkatastrofeista ja pidät salaista päiväkirjaa. Leikit salaa lastesi leluilla.minä 32, ukko 36, lapset 2 ja 4, violetti
=) niin väärin kuin olla jo voi. sun ei kannata lotota=)Olit vähällä jäädä vanhaksi piiaksi ja puskittekin heti lapset maailmaan kun miehesi tapasit. Olet kohtalaisesti koulutettu, mutta synkkä luonteesi ei saanut sinulle koulutusta vastaavia töitä. Näet unia luonnonkatastrofeista ja pidät salaista päiväkirjaa. Leikit salaa lastesi leluilla.
Sossupumiäiti, jolla on juoppo mies. Luultavasti miehesi on joku vuosi sitten eronnut edellisestä vaimostaan vaihtaakseen nuorempaan ja hedelmällisempään yksilöön. Sisustuksenne on vanhoillisen moderni. Et pidä ruusuista ja käytät halpaa hajuvettä. Suosittelen solariumin käytön vähentämistä.Minä 20, mies 30, lapsi 6kk.
Lempivärini ruskea ja turkoosi.
Pidät marjastuksesta. Kokkaat mielelläsi sienikastiketta ja lapsesi käyttää ekologisia vaatteita. Vihaat persikoita ja tykkäät katsella auringonlaskua vaikka samalla pelkäät pimeää. Onnennumerosi on 42.Minä ja mies molemmat 33 v., poika 5,5 v. Lempivärejä ovat vihreä, pihlajanmarjan punainen, sinapinkeltainen, kaakaonruskea, petroolinsininen ja musta.
Pidät marjastuksesta. Kokkaat mielelläsi sienikastiketta ja lapsesi käyttää ekologisia vaatteita. Vihaat persikoita ja tykkäät katsella auringonlaskua vaikka samalla pelkäät pimeää. Onnennumerosi on 42.
No tota mies ei ole alkoholisti Sisutuksesta en sano mitään, pidän ruusuista se jo viittaa omaan nimeenikin ja solariumia en ole koskaan kokeillut. Joka päiväsisessä käytössä oleva hajuvesikin on Calvin Kleiniä, eli ei ihan halvimmasta päästä Niin joo ja en ole sossupummi opiskelija kylläkin.Sossupumiäiti, jolla on juoppo mies. Luultavasti miehesi on joku vuosi sitten eronnut edellisestä vaimostaan vaihtaakseen nuorempaan ja hedelmällisempään yksilöön. Sisustuksenne on vanhoillisen moderni. Et pidä ruusuista ja käytät halpaa hajuvettä. Suosittelen solariumin käytön vähentämistä.