Analysaattori paikalla, analysoin sinut!

• Viestiketjun aloittaja Analysaattori
  • Ensimmäinen viesti
Analysaattori
[QUOTE="Anna";24822289]Minä 25, puoliso 36. lapset 5 ja 4v. lempiväri valkoinen :D[/QUOTE]

Jaahas, selvä keissi! Olet epävarma ja turvallisuudenhaluinen, siksi vaanhempi mies. halusit myös varmistaa ettei mies sinua koskaan jätä, joten päätit puskea monta lasta peräkkäin nopeasti. Nyt kun olet saanut miehen haaviisi voit loisia hänen rahoillaan kotiäitinä ja samalla valittaa kun kotityöt on niin syväältä. Olit myös teiniäiti, eli kullankaivajalta haiskahdat.

Analysaattori
vieras vieraampi vierain
Olit vähällä jäädä vanhaksi piiaksi ja puskittekin heti lapset maailmaan kun miehesi tapasit. Olet kohtalaisesti koulutettu, mutta synkkä luonteesi ei saanut sinulle koulutusta vastaavia töitä. Näet unia luonnonkatastrofeista ja pidät salaista päiväkirjaa. Leikit salaa lastesi leluilla.
=) niin väärin kuin olla jo voi. sun ei kannata lotota=)

Analysaattori
Minä 20, mies 30, lapsi 6kk.
Lempivärini ruskea ja turkoosi.
Sossupumiäiti, jolla on juoppo mies. Luultavasti miehesi on joku vuosi sitten eronnut edellisestä vaimostaan vaihtaakseen nuorempaan ja hedelmällisempään yksilöön. Sisustuksenne on vanhoillisen moderni. Et pidä ruusuista ja käytät halpaa hajuvettä. Suosittelen solariumin käytön vähentämistä.

Analysaattori
Minä ja mies molemmat 33 v., poika 5,5 v. Lempivärejä ovat vihreä, pihlajanmarjan punainen, sinapinkeltainen, kaakaonruskea, petroolinsininen ja musta.
Pidät marjastuksesta. Kokkaat mielelläsi sienikastiketta ja lapsesi käyttää ekologisia vaatteita. Vihaat persikoita ja tykkäät katsella auringonlaskua vaikka samalla pelkäät pimeää. Onnennumerosi on 42.

Sossupumiäiti, jolla on juoppo mies. Luultavasti miehesi on joku vuosi sitten eronnut edellisestä vaimostaan vaihtaakseen nuorempaan ja hedelmällisempään yksilöön. Sisustuksenne on vanhoillisen moderni. Et pidä ruusuista ja käytät halpaa hajuvettä. Suosittelen solariumin käytön vähentämistä.
No tota mies ei ole alkoholisti :D Sisutuksesta en sano mitään, pidän ruusuista se jo viittaa omaan nimeenikin ja solariumia en ole koskaan kokeillut. Joka päiväsisessä käytössä oleva hajuvesikin on Calvin Kleiniä, eli ei ihan halvimmasta päästä :D Niin joo ja en ole sossupummi opiskelija kylläkin.

Yhteistyössä