Meidän tyttö oppi sitten lukemaan ja järjesti heti noloja hetkiä kaupassa...

• Viestiketjun aloittaja "no niin"
  • Ensimmäinen viesti
"no niin"
"Äiti, tuolla lukee hiiva. Ja mää tiiän missä muussakin sanassa on hiiva. HIIVATULEHDUS!.... ÄITI kuulitko? HIIVATULEHDUS!!!!" :ashamed: Onneksi ei ollut kuin pikkusen ruuhkaa siinä maitohyllyn edessä ja kirkkaalla lapsen äänellä oli kantamaa varmaan puoli kilometriä. Argh.

"aapee"
Ja minä sitten olin siinä, että ehe eh mistäs tuon sanan olet kuullut? Niin kuulema telkkarissa mainoksessa. Olisi mieli tehnyt mennä selittelemään kaikille niille katsojille siellä kaupassa :ashamed:

Onnea lukemaan oppimisesta, hieno juttu! Ajattele positiivisesti, kuinka varmasti saitte monen ihmisen huulille hymyn ja saatoitte pelastaa monen ihmisen kauppareissun, jopa koko päivän. Eikä tuo ollut mitään loukkaavaa ketään henkilöä kohtaan! Niitäkin möläytyksiä tulee ainakin meidän lapsilta...

cc
[QUOTE="vieras";24821660]Mitähän noloa on hiivatulehduksessa? Ihan oikeasti. Todella yleinen vaiva.[/QUOTE]

hih, eihän siinä mitään ookaan, ehkä ei vaan oo ihan niin tavallista huudella siitä maitohyllyllä :D
Mutta senkin ymmärtää lapselta.. niitä mainoksiahan tulee vähän väliä! :) Hienosti osasi yhdistää asioita! :D

cc
tulikin mieleen että eilen kauppa kaiku kun pienen pojan ääni raiku:
ÄITIII OTETAAN PODKKANOITA!!!!! PODKKANOITA ÄITI JOOKO!!!
Jotenkin tuli mieleen että joku on kasvatuksessa onnistunu kun porkkanat on se yks asia jota innosta täristen huutaa! :D

"vieras"
tulikin mieleen että eilen kauppa kaiku kun pienen pojan ääni raiku:
ÄITIII OTETAAN PODKKANOITA!!!!! PODKKANOITA ÄITI JOOKO!!!
Jotenkin tuli mieleen että joku on kasvatuksessa onnistunu kun porkkanat on se yks asia jota innosta täristen huutaa! :D
Meilläkin tyttö innoissaan kaupassa halailee vaaleaa leipäpussia ja suukottelee sitä,sillon harvoin kun sitä ostetaan:D

• Tykkää
Reactions: cc ja idunnor
"vieras"
Ap, en mä ainakaan ajattele että vanhemmissa olis jotain noloa jos lapsi huutelee jotakin tuommosta. Hiivatulehdus ei muutenkaan ole nolo juttu, mutta vaikka lapsi huutelis täysillä jotain hävyttömyyksiäkin, en ajattele että vanhempien pitäis nyt hävetä. Se vaan naurattaa ja piritää sitä kauppareissua ja unohtuu hetken päästä, eikä siinä tule mietittyä että onko nyt kasvatus mennyt pieleen :D Tämä siis ulkopuolisen näkökulmasta.

'SEKSI ON SYDÄMEN ASIA' och samma på erittäin tönköllä ruotsin kielellä kailotti mun tyttäreni, tuolloin 5 v, täpötäydessä terveysaseman odotusaulassa.

Mutku se luki seinällä olevassa julisteessa.

Seuraava kyssäri oli tottakai että 'äiti, mikä seksi on?' :snotty:. Oli kiva seurata ihmisten ilmeitä kun ne odotti että minkä selityksen annan.

[QUOTE="vieras";24821876]:D

hauskoja tilanteita lasten kanssa kassajonossa joo: "äiti ostetaan noita pieniä suklaalevyjä vai mitä karkkeja ne onkaan, nuo Sultan"... :D[/QUOTE]

Mä kärtin kans pienenä karkkia kondomihyllyn luona... Mitäs ovat tehneet niistä paketeista niin herkullisen näköisiä :D Jotain mansikkajuttuja oli kait.

"vieras"
Mä kärtin kans pienenä karkkia kondomihyllyn luona... Mitäs ovat tehneet niistä paketeista niin herkullisen näköisiä :D Jotain mansikkajuttuja oli kait.
Meillä tyttö (taisi olla neljän vanha) löyti niitä laatikosta ja oli salaa availemassa, kun epäili että ne on karkkia... Sanoin että ei saa koskea, ne on isin juttuja. Seuraavan kerran kaupassa tietenkin: "tuossa on niitä isin juttuja!!!"

[QUOTE="vieras";24822101]Meillä tyttö (taisi olla neljän vanha) löyti niitä laatikosta ja oli salaa availemassa, kun epäili että ne on karkkia... Sanoin että ei saa koskea, ne on isin juttuja. Seuraavan kerran kaupassa tietenkin: "tuossa on niitä isin juttuja!!!"[/QUOTE]

:D

'SEKSI ON SYDÄMEN ASIA' och samma på erittäin tönköllä ruotsin kielellä kailotti mun tyttäreni, tuolloin 5 v, täpötäydessä terveysaseman odotusaulassa.

Mutku se luki seinällä olevassa julisteessa.

Seuraava kyssäri oli tottakai että 'äiti, mikä seksi on?' :snotty:. Oli kiva seurata ihmisten ilmeitä kun ne odotti että minkä selityksen annan.
Mitä vastasit tytölle hänen kysymykseensä? =)

maui
Meillä poika on nähnyt että isä saunan jälkeen ottaa oluen. Ja tosiaan vaan sen yhden. Silti mun mielestä oli hiukan epämiellyttävää kun kaupassa oli kassojen vieressä juomaosasto ja 4-vuotias kiljui innoissaan "Tossa on tota mitä iskä aina juo!! Kato äiti!! Ostetaan iskälle tota, se varmasti ilahtuisi!!" ja osoitti Karhu-laatikkoa.

Onpas lämmittävän samankaltaisia juttuja. Hyvä tietää, ettei tarvitse yksin häpeillä.:D Olimme tekemässä tytön isälle syntymäpäiväkakkua ja aikeissa ostaa nompparelleja kakun päälle. Eiköhän lapsi huutanut jo hyvän matkaa hyllylle päästessään "Ostetaan niitä pimpparilleja iskälle! Värikkäitä pimpparilleja kaakun päälle!"

Yhteistyössä