T
Typerä akka
Vieras
Ollaan oltu kauan naimisissa ja lapsia on 4. Sairastuin paniikkihäiriöön pari vuotta sitten ja eri lääkkeitä kokeiltuani, paras oli SSRI-lääke. Olen entiselläni, toimelias ja vauhdikas sekä vailla kohtauksia.
Ainoa huono puoli on haluttomuus.
Sovin miehen kanssa että kerran viikossa, sunnuntaisin "hoidetaan" homma, sillä käsitän että hänelläkin on tarpeensa. Näin meni hyvin jokunen kuukausi kun hän sanoi ettei se riitä.
Hän on yrittäjä eikä hänellä ole lainkaan lapsille aikaa, minä hoidan työt, lapset, harrastukset ja kodin. Se on ok, mutta pyysin että vastineeksi hän leikkisi viikonloppuisin isompien kanssa edes tuokion ja samoin pienemmille lukisi sadun parina iltana viikossa.
Vastineeksi.
Mutta hän ei ehtinyt ja koin ettei mun tarvitse pitää sopimusta.
Hän on 4 viikkoa mököttänyt, ei puhu mulle mitään- kohtelee kuin ilmaa.
Sanoin lauantaina että tiedän ainakin arvoni, eli sitä ei ole ilman pimpsaa.
Totesi että 21 päivää ilman.
En jaksa tätä mykkäkoulua, mutta oma sisu ei anna periksi että levittelisin hänelle kun hän pikkulapsenomasesti kiukuttelee.
Aika pattitilanteessa ollaan.
Ainoa huono puoli on haluttomuus.
Sovin miehen kanssa että kerran viikossa, sunnuntaisin "hoidetaan" homma, sillä käsitän että hänelläkin on tarpeensa. Näin meni hyvin jokunen kuukausi kun hän sanoi ettei se riitä.
Hän on yrittäjä eikä hänellä ole lainkaan lapsille aikaa, minä hoidan työt, lapset, harrastukset ja kodin. Se on ok, mutta pyysin että vastineeksi hän leikkisi viikonloppuisin isompien kanssa edes tuokion ja samoin pienemmille lukisi sadun parina iltana viikossa.
Vastineeksi.
Mutta hän ei ehtinyt ja koin ettei mun tarvitse pitää sopimusta.
Hän on 4 viikkoa mököttänyt, ei puhu mulle mitään- kohtelee kuin ilmaa.
Sanoin lauantaina että tiedän ainakin arvoni, eli sitä ei ole ilman pimpsaa.
Totesi että 21 päivää ilman.
En jaksa tätä mykkäkoulua, mutta oma sisu ei anna periksi että levittelisin hänelle kun hän pikkulapsenomasesti kiukuttelee.
Aika pattitilanteessa ollaan.