Talvikenkien käynti ja kasvuvara??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no siis mulla on nyt nenäni edessä talvikengät kokoa 29 ja niissä on 1½cm varaa, mutta pitäiskö olla enemmän, jos jalka ehtii kasvaa vielä ettei jää heti pieneksi? pohjallista ei saa irti, joten joudun mittaamaan rullamitalla.

[QUOTE="vieras";24815728]no siis mulla on nyt nenäni edessä talvikengät kokoa 29 ja niissä on 1½cm varaa, mutta pitäiskö olla enemmän, jos jalka ehtii kasvaa vielä ettei jää heti pieneksi? pohjallista ei saa irti, joten joudun mittaamaan rullamitalla.[/QUOTE]

Osta sitten kun menevät pieneksi?

[QUOTE="...";24815743]Kenkäkaupassa mulle sanottiin, että talvikenkään 2 cm - että jää kunnolla villasukkavaraakin. Pieni kenkä on aina kylmä![/QUOTE]

kunnollinen talvikenkä ei välttämättä kaipaa villasukkaa.

[QUOTE="vieras";24815728]no siis mulla on nyt nenäni edessä talvikengät kokoa 29 ja niissä on 1½cm varaa, mutta pitäiskö olla enemmän, jos jalka ehtii kasvaa vielä ettei jää heti pieneksi? pohjallista ei saa irti, joten joudun mittaamaan rullamitalla.[/QUOTE]

Saisi olla vähän enemmän minun mielestäni, ehdottomasti jos villasukkaa aikoo käyttää, jos ei villasukkaa, niin siinä ja siinä.

Yhteistyössä