Saanko hehkuttaa?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Hehkutan kuitenkin :).

1. Pääsin tänään ystävän suosiollisella avustuksella kaupungille shoppaamaan.
2. Löysin ex tempore talvitakin. Eka kertaa elämässäni.

Mulla on joku kamala takkikompleksi, hirveää tuskanhikeä aiheuttaa ajatuskin siitä että pitäisi takki ostaa... mutta nyt ei, kun ei ollut edes tarkoitus ostaa mitään. Varsinkaan takkia. Vaikka, kun asiaa ajattee, niin mä todella tarvitsen juuri tuollaista takkia.

Minä en ikinä tuntunut löytävän hyvää takkia, sellaista joka sopisi minun vartalolle, kaikki oli jotain makkarankuorihihallisia tms. Sitten lampsin liikkeeseen jossa myydään vähän hinnakkaampia vaatteita ja merkkituotteita, ja heti löyty monta hyvää. Eli tästä eteenpäin kun takin tarve iskee, etsin heti sen kalleimman liikkeen.

[QUOTE="vieras";24812668]Minä en ikinä tuntunut löytävän hyvää takkia, sellaista joka sopisi minun vartalolle, kaikki oli jotain makkarankuorihihallisia tms. Sitten lampsin liikkeeseen jossa myydään vähän hinnakkaampia vaatteita ja merkkituotteita, ja heti löyty monta hyvää. Eli tästä eteenpäin kun takin tarve iskee, etsin heti sen kalleimman liikkeen.[/QUOTE]

Mä en usko siihen, että hinta merkitsee automaattisesti istuvuutta ja laatua. Mutta totta kai niillä jotakin tekemistä keskenään on.

Mä pulitin viime talvena sievoisen summan villakangastakista, nyt ostin sellaisen reippaampaan menoon tarkoitetun toppiksen.

Kysitkö kuulee Liliiltä luvan tämän avauksen tekemiseen;)

Saat silti hehkuttaa.Tuosta takkiasiasta on melkein kade, huomenna olisi edessä takkiostokset tyttärelle.
Se ylittää haastavuudessaan sen, jos yritän löytää jotakin pomppaa omaa pömppääni suojaamaan.
Esikoinen alkaa olla siinä iässä, että vaatemakumme, käsityksemme soveliaista talvivaateista aja soveliasta hinnoista eivät aina ihan kahinatta kohtaa.

Kysitkö kuulee Liliiltä luvan tämän avauksen tekemiseen;)

Saat silti hehkuttaa.Tuosta takkiasiasta on melkein kade, huomenna olisi edessä takkiostokset tyttärelle.
Se ylittää haastavuudessaan sen, jos yritän löytää jotakin pomppaa omaa pömppääni suojaamaan.
Esikoinen alkaa olla siinä iässä, että vaatemakumme, käsityksemme soveliaista talvivaateista aja soveliasta hinnoista eivät aina ihan kahinatta kohtaa.

Uups, unohdin taas :D.

Meilläkin muuten poika ilmaisi tänä vuonna ensimmäisen kerran omaa mieltymystään talvivaatteiden suhteen. Minä olisin ostanut hänelle vihreän haalarin, mutta häntä itseään miellytti turkoosi enemmän. Ostimme siis sen.

Onnea! Takkiostokset on ihan kauheita, ihan varmasti ei löydy silloin kun sitä tarvitsisi. Oon tässä jo syksyn mittaan iloinnut siitä, että mulla on viime talvena ostettu hyvä takki eikä tarvi lähteä moiseen rumbaan.

Yhteistyössä