Sähköpostit ei mee perille yhteen osoitteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitsit vähissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitsit vähissä

Vieras
tulee vain tämmöinen ilmoitus

- These recipients of your message have been processed by the mail server:
; Failed; 5.3.0 (other or undefined mail system status)

Remote MTA mx4.hotmail.com: network error

- SMTP protocol diagnostic: 550 SC-004 (COL0-MC2-F12) Unfortunately, messages from 80.76.155.37 weren't sent. We recommend that you contact your Internet service provider. The problem is that too many unwanted messages have been sent from the following IP address above. You can also refer your provider to Troubleshooting.

Muille menee kyllä mun s-postit perille mutta ei tähän yhteen tiettyyn osoitteeseen... Eli olettaisin vian olevan vastaanottajalla eikä minulla?

ottaa vaan kaaliin kun en saa yhteyttä tähän henkilöön muulla tavalla kuin sähköpostitse...

ai pidetäänkö suomi24 s-posti osoitetta roskaposti osoitteeksi?

laitoin kyllä postia sitten toisesta osoitteestani... siinä ei kyllä tullut tuollaista ilmoitusta... tosin en tiedä tulisko siinä ylipäätänsä mitään ilmoa vaikka ei oliskaan menny perille...

no ei voi ku odottaa...

Aika moniakin ilmaisosoitteita pidetään "roskapostiosoitteina", joten tuskin suomi24 on poikkeus.

Sanoit lähettäänesi postia toisesta osoitteesta. Se taisi mennä perille, jos kerran mitään ei ole tullut takaisin.

[QUOTE="a.p";24802438]ai pidetäänkö suomi24 s-posti osoitetta roskaposti osoitteeksi?

laitoin kyllä postia sitten toisesta osoitteestani... siinä ei kyllä tullut tuollaista ilmoitusta... tosin en tiedä tulisko siinä ylipäätänsä mitään ilmoa vaikka ei oliskaan menny perille...

no ei voi ku odottaa...[/QUOTE]

[QUOTE="a.p";24802464]toivottavasti meni perille.... tosin en tiedä tuleeko hotmaililla edes tuollaisia viestejä jos eivät ole menneet perille?[/QUOTE]

Se virheviesti on vastaanottajan palvelimelta lähtenyt viesti. Eli ei pitäisi riippua siitä, millä itse olet viestin lähettänyt.

[QUOTE="a.p";24802464]toivottavasti meni perille.... tosin en tiedä tuleeko hotmaililla edes tuollaisia viestejä jos eivät ole menneet perille?[/QUOTE]

Tulee myös hotmailiin,jos ei mene perille.

Yhteistyössä