Olin sitten uimassa tänään Martinan ja sen tytön kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailijana
  • Ensimmäinen viesti
vierailijana
Flamingossa:D Siellä hän oli valkoisissa koko uikkareissa ja täytyy sanoa että kyllä hänellä kaunis kroppa oli... Menin itse nuorimmaiseni kanssa siihen lasten altaaseen missä hänkin Victorian kanssa uiskenteli. Pikkasen tuntui kyllä olo "valaalta" hänen vieressä:/ Noo, mitäs pienistä...
Hauskinta oli seurailla kun miehet kyttäsivät ns. sivusilmällä hänen liikkeitään ja paras oli se kun mun oma mies ei edes huomanna sitä vaikka vieressä melkein istui, ennenkö tökkäsin:D
Oli hällä se uus poikansakin siellä mukana.
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tä;24794170:
poikansa? eikö hän ole edes mies? Miltäs Martsu muuten vaikutti? Nätt livenä?
No kaipa se ikänsä puolesta nyt mies oli , mutta aika poikamainen oli mun silmissä ainakin. Oli hän ihan nätti, ei siinä mitään. Jopa hymyili mulle kun meidän lapset siinä pikkasen "touhus" yhdessä. Tosin itselle tuli vaan se fiilis et nonii... nyt sekin katsoo et ompas tuollakin äiteellä makkarat...:/:D;)
 
[QUOTE="aloittaja";24794188]No kaipa se ikänsä puolesta nyt mies oli , mutta aika poikamainen oli mun silmissä ainakin. Oli hän ihan nätti, ei siinä mitään. Jopa hymyili mulle kun meidän lapset siinä pikkasen "touhus" yhdessä. Tosin itselle tuli vaan se fiilis et nonii... nyt sekin katsoo et ompas tuollakin äiteellä makkarat...:/:D;)[/QUOTE]

Äh, ei Martina oo semmonen oikeesti. Media antaa ihan väärän kuvan ja ihmiset puhuu pahaa vaikkei tunne. Martina on oikeasti tosi mukava ihminen ja pitää myös muiden lapsista kovasti.
 
"aloittaja"
Äh, ei Martina oo semmonen oikeesti. Media antaa ihan väärän kuvan ja ihmiset puhuu pahaa vaikkei tunne. Martina on oikeasti tosi mukava ihminen ja pitää myös muiden lapsista kovasti.
Eli sä tunnet sitten hänet ? Mä luulen kanssa et asia taitaa olla oikeesti noin. Onhan se tietysti ns. pikkasen normia pinnallisempi mutta varmaan ns. hauraampi miltä näyttää ja ehkä välillä myös esittää....
 
[QUOTE="aloittaja";24794221]Eli sä tunnet sitten hänet ? Mä luulen kanssa et asia taitaa olla oikeesti noin. Onhan se tietysti ns. pikkasen normia pinnallisempi mutta varmaan ns. hauraampi miltä näyttää ja ehkä välillä myös esittää....[/QUOTE]

Samassa harrastuksessa ollaan käyty jo vuosia. Media on nostanut hänet tiettyyn valoon, vaikkakin kyllähän hän julkisuuteen on halunnutkin mutta sehän takaa nykyisin hänelle leivän pöytään. Jotkut suomalaisista uskoo kaiken mitä keltainen lehdistö meille syöttää, eivät suostu uskomaan että heidän sanomisistaan ollaan otettu lauseensivuosa ja liitetty se ihan eri lauseeseen. Näin tavallaan saadaan sanottua että ko. ihminen sanoi näin oikeasti, ei vain ihan samassa lauseessa kuitenkaan.
Minusta tuo Martinan tyyli on juuri hyvä, hän ei halua avata kuitenkaan itseään täysin julkisuudelle vaan haluaa olla hieman etäinen. Se on fiksua koska kyllähän näitä loppuunpalamisia on tullut kun alkaa olla takki tyhjä siitä että on antanut itsensä ihan täysin julkisuuden riepoteltavaksi. Martina pitää kuitenkin ohjat käsissään ja on aina cool.
Martinan puhuessa koskaan ei tarvitse jännittää nolaako hän itsensä koska on oikeasti järkevä ja ajatteleva ihminen, ei sairas niinkuin Tuksu.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate

Yhteistyössä