Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
"Hanna"
Ihana ketju :) Joku kyseli Sanna- ja Teemu-kirjoista, ainakin Sokokselta olen niitä ostanut. Joidenkin kirjojen tekstejä on vissiin muutettu, eikä Teemu kyllä pissaa Maijan päälle Teemu ja Maija-kirjassa ainakaan nykyään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24776428:
Tämä härpäke kasettipesässä kytättiin viikkotolkulla sormi rec-nappulalla että koska radiosta tulisi se tietty lempikappale. Sitten kun se vihdoin tuli niin eikös juontaja mene ja alkaa höpöttämään kappaleen lopun päälle pilaten äänitteen :mad:
Juu, ja sitten kelattiin kasetti sen viimesimmän nauhotuksen alkuun odottamaan uudestaan jotain hyvää biisiä kun se juontajan pilaama biisi ei kelvannu :)
 
[QUOTE="vieras";24783125]


Näitä oli yhteen aikaan kaikilla ja sit ne hajoili hirmu helposti. Eli siis semmonen "monivärikynä"[/QUOTE]
Mulla tuli muistaakseni siitä ruskeasta väristä aina hirveä päänsärky. :x
Ne hajut tulvi nyt mulle nokkaan. TYkkäsin muistaakseni vihreän värin tuoksusta.
 
[QUOTE="vieras";24787874]Mä muistan, että näitä oli, mutta mitä näillä oikein tehtiin??[/QUOTE]

Sitä minäki oon ihmetelly... Meidän koira ainaki leikki niillä :) Ja sit meillä oli yks rusehtavan punanen jolla oli naama ja kädet, sitä sanottiin Kuustoseksi (meiän äitin mielestä näytti ihan Mikko Kuustoselta), ja se ahdisteli meidän barbeja. Sillä oli semmoset isot kourat joilla se lähmi niitä :D Että semmosia leikkejä meillä...
 
  • Tykkää
Reactions: rops

Yhteistyössä