Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
hyi kauhee
Kyllä minä inhosin heikko-peikkoa. Siinä kaikki liikkuivat niin hitaasti että olin raivon partaalla. Ja se ankeus!

Date tuoksut oli kova sana. Olisko oranssi ollut minun mieleeni. Anytimen sinikuoriset puuterit, sitä valkeinta laatua tuli käytettyä vuosia *blush*
Myös ripsari ja kajal samaa merkkiä.

Mutta muistatteko hot hit ohjelman? Jyrkin edeltäjä. Hot hit karkkejakin oli.
 
Ken guru
Kyllä minä inhosin heikko-peikkoa. Siinä kaikki liikkuivat niin hitaasti että olin raivon partaalla. Ja se ankeus!

Date tuoksut oli kova sana. Olisko oranssi ollut minun mieleeni. Anytimen sinikuoriset puuterit, sitä valkeinta laatua tuli käytettyä vuosia *blush*
Myös ripsari ja kajal samaa merkkiä.

Mutta muistatteko hot hit ohjelman? Jyrkin edeltäjä. Hot hit karkkejakin oli.
Mulla oli myös, ja siitä sarjasta huulipuna, tosi hyvän "makuinen".
 
Aries 78
[QUOTE="vieras";24787185]hemmetti kun ei kuvia löydy, mutta ne rannekellon näköiset jättimäiset seinäkellot olivat kyllä ihan hirveitä.[/QUOTE] Mulla oli sellanen iso harmaa kello :D
 
Oululaista koulu kohinaa:
... Se " kohina ", mikä Oulussa aloittettiin viime syksynä televisioiden hankkimiseksi kouluille, on saanut valtavat mittasuhteet ympäri maata. Oulussa on kerätty tähän mennessä paperia 160 tonnia ja televisioita on saatu 16:sta koululle. Koko maassa on jätepaperikeräyksellä saatu jo 550 televisiota. Tämä määrä on lyönyt ällikällä maan korkeimmat koulu- ja televisioviranomaiset. Koulutelevisio- ohjelmiin on alettu kiinnittää huomiota, samoin lähetysaikoihin. Konkreettisena tuloksena on saatu jo aamupäivä lähetyksiä kouluja varten. Voidaan sanoa, että olemme siirtyneet koulutelevisio- aikakauteen. Se, että tämä on tapahtunut vapaaehtoisen keräyksen avulla, on kunniaksi maamme koululaisille ja opettajille. Tuskin vielä pitkään aikaan olisimme pystyneet opetusvälineisiin investoimaan tälläisiä summia määrärahojen puitteissa. Television johtohenkilöiden tehtäväksi jää kehittää ohjelmien lukua ja tasoa siten, että näille uusimmille audiovisuaalisille opetusvälineille tulee todella käyttöä. On ollut hauska todeta se innostus, minkä keräys on saanut osakseen mm Oulussa. Haluan kiittää kohinan kautta kaikkia niitä opettajia ja oppilaita, jotka ovat keräykseen osallistuneet. Erikoinen kiitos koulujen keräyspäälliköille ja keräys toimikunnan jäsenille!

Osmo Viikari


http://edu.ouka.fi/~koulunet/kohina99/1966.htm
 

Yhteistyössä