Mitä teillä syödään tänään?

"kolmen äiti"
Jääkaappi tyhjänä, tänään syödään tonnikalakastiketta ja pastaa. lisukkeeksi löytyy vielä kurkkua ja raejuustoa.
Ruoan jälkeen sitten kauppaan ostamaan ruokatarvikkeita seuraavaksi viikoksi eteenpäin.

____
Mä ilmotin miehelle, että uimahallikeikan jälkeen suunnataan Raxiin :p
Käväsin siellä viimeksi viime perjantaina. Edellisestä kerrasta on about 6 vuotta ja voi kauhistus!!! Taso niissä ruuissa ei ole ainakaan parantunut vaan oli todella ala-arvoiset safkat.
Lasagne oli semmoista ihme tahmeaa mitä lie olikin, sipulirenkaat ja siivet oli todella kuivia samoten ne pizzat.
Mulla tuli maha kipeäksi ja olen kuullut muutamalta mun tuttavalta, että oudosti on tullut mahatauti raxin ruokien jälkeen...

emäntäinen
kermaista kalakeittoa seitistä. pannukakkua suunnittelin saunan jälkeiseksi iltapalaksi tehdä. lapsi vielä melko nirso ruokien suhteen, joten ei voi ihan täysin omia mielihaluja toteuttaa jos meinaa että lapsikin syö jotain :/

-
Yhteishyvässä oli suklainen broilerifilee-ohje.

Mieskin tykkäsi ennakkoluulosta huolimatta. Sopivan tulinen ruoka :p

http://www.yhteishyva-ruoka.fi/reseptit/lokakuu_2011/fi_FI/suklaiset_broileripihvit/

Käväsin siellä viimeksi viime perjantaina. Edellisestä kerrasta on about 6 vuotta ja voi kauhistus!!! Taso niissä ruuissa ei ole ainakaan parantunut vaan oli todella ala-arvoiset safkat.
Lasagne oli semmoista ihme tahmeaa mitä lie olikin, sipulirenkaat ja siivet oli todella kuivia samoten ne pizzat.
Mulla tuli maha kipeäksi ja olen kuullut muutamalta mun tuttavalta, että oudosti on tullut mahatauti raxin ruokien jälkeen...
Oikeesti :D Hyvää oli ja kaikki perheenjäsenet hyvässä kuosissa :saint:

Yhteistyössä