Helvata oon mustasukkainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika kauan se on jaksanut yrittää ilman vastakaikua.. Pitäisköhän sun miehen koittaa sille jotenkin kohteliaasti sanoa, ettei oikein olis hyvä lähetellä viestejä ja kuvia, koska on varattu. Jos ei nainen kerran siitä ymmärrä, ettei viesteihin tule vastausta.

Mutta kyllä se sitä flirttailua varmasti jatkaa tavalla tai toisella ainakin siellä työpaikalla. Tässä on nyt enemmän kyse sun ja sun miehen välisestä luottamuksesta.

Miehen olisi syytä keskustella naisen kanssa, mutta sillain että viesti menee kirjallisesti. Koska tässä on pieni peikko siitä että nainen ottaa herneet asiasta ja yks kaks se olikin se sinun miehesi joka tämän naisen perässä oli. Siinä voi sanomista tulla kun nainen pomon osalta noin torjutaan. Riippuu naisesta mutta mistä sitä etukäteen tietää.

Miehelläni on ammatti julkinen ja saa huomiota naisilta. Kerran ei nainen ymmärtänyt lopettaa lähentelyä ja mieheni sanoi jo aika rumasti kun ei muu auttanut. No nainenhan veti avarilla poskeen, mutta ei lähennelly enää :)

[QUOTE="alkup.";24778710]Rehellisesti sanottuna on todella viehättävä, varmasti kauniimpi kuin minä. Mies on kertonut tämän naisen tehneen ennen mallintöitä tms. pr-juttuja. Minun tietääkseni miehellä ei ole mitään erityistä viettiä vanhempiin naisiin, joten ei oikein selity niinkään. Tosin nainen ei näytä päivääkään yli 30-vuotiaalta.[/QUOTE]

mikset sano miehellesi ettet tykkää tuollaisesta käytöksestä ja että voisiko hän sanoa naiselle suoraan että lopettaa? mitä se haittaisi jos miehesi tietää sinun olevan mustasukkainen? jokainen normaali nainen olisi. ja jos kyse noin hyvännäköisestä naisesta vielä.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Mielettömän ärsyttävää!!
Kerran jo kesällä raivostuin asiasta, kun tää nainen soitti kai kymmenettä kertaa samana päivänä. Oltiin juuri ajamassa vuokramökille ja eksyksissä ja mies sohloo puhelimen kanssa ja selittää jotain ihan itsestään selvää asiaa. KÄÄÄÄÄK! Karjasin, että "on se nyt vittu kun pitää lomalla soitella jotain paskaa".
Joo-o, tein varmaan itsestäni ihan pellen, mutta hermot meni.

[QUOTE="Niin";24778830]Miehen olisi syytä keskustella naisen kanssa, mutta sillain että viesti menee kirjallisesti. Koska tässä on pieni peikko siitä että nainen ottaa herneet asiasta ja yks kaks se olikin se sinun miehesi joka tämän naisen perässä oli. Siinä voi sanomista tulla kun nainen pomon osalta noin torjutaan. Riippuu naisesta mutta mistä sitä etukäteen tietää.
[/QUOTE]

Jos nainen nostaa metelin ja kääntää jutun toisin päin ja miehelle alkaa sadella syytteitä, onhan miehellä kuitenkin todisteena niitä fb-kommentteja, viestejä, kännykkään lähetettyjä kuvia jne. jos siis ei ole poistanut niitä. Vaikea siinä varmaan on naisen selittää olleen jonkinlaisen "vainon" kohteena miehen puolelta, jos itse on lähetellyt jotain bikinikuvia ja kehunut miestä hyvännäköiseksi fb.ssa jne.

[QUOTE="alkup.";24778855]En ole tavannut, ainoastaan facebookin kuvista olen nähnyt, plus niistä kuvaviesteistä mitä miehelle on tullut.[/QUOTE]

No sitten ilman muuta järjestät niin, että kun ovat menossa esim. työpäivän jälkeen lasilliselle tms., niin lähdet mukaan. Ehkä se toisi hänelle konkreettisemmaksi sen faktan, että mies on varattu.

Ja toi lomalla soittelu.. Täytyy kyllä sanoa, että on vähän mieheltäsi tyhmää sille vastailla 10 kertaa päivässä. Antais vaikka mennä vastaajaan puhelut ja sitten soittaisi takaisin, jos joku hengenhätä on. Sun miehes on liian kiltti, eikä osaa pistää stoppia sille tai sitten se antaa sille vastakaikua, jompi kumpi.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="alkup.";24778855]En ole tavannut, ainoastaan facebookin kuvista olen nähnyt, plus niistä kuvaviesteistä mitä miehelle on tullut.[/QUOTE]En kyllä näkisi syytä olla mustasukkainen, kun mies avoimesti näyttää sinulle noita viestejä, harmistunut naisen käytöksestä ehkä, mutta mitä syytä olisi olla mustasukkainen?

Itseni tuntien mä olisin jo sanonut ajat sit tuossa tapauksessa omalle miehelle et tekee siitä lopun ja sanoo sille naiselle suoraan ... tai minä tekisin sen. Mies tekisi sen epäilemättä viipymättä, hah. ;) Mutta joo, suorasti mutta asiallisesti tää kannattaa hoitaa, etenkin kun mies on esimiesasemassa. Pitää varoa, muttei liikaa jotta typerä naikkonen sen tajuaa, että miestä ei kiinnosta. Toivottavasti. :hug:

Porvoosta päivää! :popcorn:
Miksihän minun provotutka hälyyttää?

Näitä on oikeesti. Mun ex-kihlattu oli elokuva-alalla ja sille naikkoset lähetteli kirjeitä missä selittivät miten halusivat nähdä tämän ilman paitaa yms. Siis kameramies oli eikä mikään näyttelijä tms :) Ja vaikka olin paikalla niin pyysivät sitä tanssimaan hitaita "hinkutustansseja" ym. Sähköpostiakin sille tulvi. Jotkut akat vaan kuvittelee itsestään liikoja.. ja ehkä niistä on kivaa jahdata ja koittaa viedä jonkun toisen omaa..

Joko mies on antanut vastakaikua,tai sitten tämä nainen on sekopää joka jatkaa ja jatkaa,vaikka olisi saanut pakit.
Ikävä kyllä näitä sekopäitä löytyy,jotka jatkavat ja kuvittelevat että mies on kiinnostunut,vaikka ei ole mitään vastakaikua saanut.
Puhu nyt sille miehellesi ja sano ,että tekee stopin asialle. ei ole kenenkään edunmukaista,että tuo juttu jatkuu tuollaisena. Toisen naisen harhat saattavat kasvaa isoihinkin mittasuhteisiin.

[QUOTE="alkup.";24778938]Voitko ehkä perustella, että miksi tämä olisi provo?[/QUOTE]

normaali vaimoke kyllä sanoisi miehelleen, että saisi sanoa naiselle suoraan, ettei kiinnosta. mikset sinä tee näin?

Jos itse olet facebookissa niin mikset kommentoisi seuraavan kerran kun tämä nainen kommentoi miehesi kuvaa hyvännäköiseksi että esim. "kiitos, eikö olekin mulla komea mies!" ym.
Kyllä siitä jo tyhmempikin nainen alkaa tajuamaan omaa käytöstään ja ehkä olisi ihan herättävä kokemus tuoda tälle naiselle itsesi esiin konkreettisesti, vaikka tietääkin miehesi olevan varattu.

Yhteistyössä