Mekko ristiäisiin, puuteribeige vai musta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Eli pian on kummipojan ristiäiset ja mie oon sylikummi. :)
Kumpi väri olisi parempi teijän mielestä ristiäisiin, puuteri beige vai musta ?

Puuteri beigen värinen mekko on jo tilattu ja tulossa ja lauantaina käyn kokeilemassa
mustaa mekkoa. =)

[QUOTE="lollo";24774411]ei mustaa, musta on hautajaisiin!![/QUOTE]

Mie käytän kyllä mustaa paljon muutenkin, enkä vaan hautajaisissa. :)

Vaikka olenkin mustan vankkumaton kannattaja ja kaappi pullottaa mustia vaatteita, niin jos vain beige sopii sinulle niin se. On keveämpi vaihtoehto kuin musta.

Varmaankin beige sopii, pitää vaan päästä kokeilemaan molempia mekkoja, niin
näkee sitten. :)

[QUOTE="vieras";24774429]JOs on muitakin vaihtoehtoja kuin laittaa synkkä musta, niin se ehdottomasti.[/QUOTE]

Puuteribeige on vaihtoehtona, kumpaakaan mekkoa, en viellä ole päässyt kokeilemaan. :)

Ristiäiset on iloinen, pienen elämän alun juhla, joten ei mielellään mustaa jos vaan jotakin muuta on mahdollisuus laittaa. Etenkin jos olet sylikummi niin älä laita mustaa.

Eli puuteribeige tai muu vaihtoehto on saanu ääniä ja musta ei yhtään. :D

Sinulla jos on sylikummina musta mekko päällä, erottuu lapsi valkeassa kastemekossaan paremmin siitä sylistä ja näyttää vaikkapa niissä valokuvissa paremmalta :D Puuteribeige kuulostaa melkon tylsältä.

[QUOTE="mää";24774655]Sinulla jos on sylikummina musta mekko päällä, erottuu lapsi valkeassa kastemekossaan paremmin siitä sylistä ja näyttää vaikkapa niissä valokuvissa paremmalta :D Puuteribeige kuulostaa melkon tylsältä.[/QUOTE]

Tuokin voi olla hyvä pointti, juu puuteribeige voi olla tylsä. Jos laitan sen päälle, piristän asua jollain värillä ja ehkä punaiset kengät. :D

Nuissa asuisissa on yläosa erinlainen, mutta mekkon helma on levenevä, polviin asti oleva kummaskin, beige hihaton ja mustassa on lyhyet hihat.

Puuteribeige on väri, joka ei kovin monelle suomalaiselle iholle taida sopia. Mutta jos se sopii, niin on varmaankin hyvä vaihtoehto, vaikkakin itse miellän sen enemmän kesän ruskettamalle iholle kesäaikaan ;)
Musta ei ole ikinä huono väri. Se on tyylikäs väri, jos itse vaate on asianmukainen.

Yhteistyössä