V
"vieras"
Vieras
Mulla on tuttava, joka sai noin kuukausi sitten pienen tytön. Vauvan ollessa vajaan kuukauden ikäinen, tämä ko. äiti halusi lähteä heti bilettämään ja niin myös teki. Itse asiassa näinkin hänet humalassa tuolla kylillä, kun itse oltiin katselemassa näyteikkunoita tuossa yhtenä iltana. (Käveli meitä vastaan.) Muutenkin vauva tuntuu ihan jatkuvasti olevan hoidossa; "Mun pitää päästä shoppailemaan", "Mun pitää päästä tuulettumaan", "Mun pitää saada olla välillä vähän vapaallakin."
Sinänsä noissa lauseissa ei ole mitään vikaa, mutta herran tähden, vajaa kuukausi synnytyksestä, niin jo kaivataan tuulettumista? Mulla ei ainakaan olisi tullut mieleenkään lähteä tuulettumaan yhtään mihinkään, kun vauvani oli tuon ikäinen.
Jotenkin vaan tuo tuntuu tosi itsekkäältä (siis tuon tutun käytös). Kaikki tietysti tyylillään, mutta mä en voi tuollaista ymmärtää. Mites te muut, mitä tuosta ajattelette?
Sinänsä noissa lauseissa ei ole mitään vikaa, mutta herran tähden, vajaa kuukausi synnytyksestä, niin jo kaivataan tuulettumista? Mulla ei ainakaan olisi tullut mieleenkään lähteä tuulettumaan yhtään mihinkään, kun vauvani oli tuon ikäinen.
Jotenkin vaan tuo tuntuu tosi itsekkäältä (siis tuon tutun käytös). Kaikki tietysti tyylillään, mutta mä en voi tuollaista ymmärtää. Mites te muut, mitä tuosta ajattelette?