May I represent our new boy

Ooh, meil oli aikoinaan sininen karvaton ja valkea puuterihuisku :heart:. Ihania kavereita olivat - jos meille vielä joskus koiruli tulee on rotu tämä...mut mitä oon katellu niin aika karvasia kavereita on vaan...nakutki tommosia et pitää trimmailla...tykkäisin enempi "ei-amerikanmallisista" :p.

---
mä oon unelmoinut harjiksesta, mutta oon kuullut että iho on hankala hoidettava ja että rotu saattaaisi allergisoida enemmän. Onko kokemusta millaista? minulla on siis koira-allergia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vihainen Viinirypäle;24756727:
Ooh, meil oli aikoinaan sininen karvaton ja valkea puuterihuisku :heart:. Ihania kavereita olivat - jos meille vielä joskus koiruli tulee on rotu tämä...mut mitä oon katellu niin aika karvasia kavereita on vaan...nakutki tommosia et pitää trimmailla...tykkäisin enempi "ei-amerikanmallisista" :p.

Kyllä niitä ihan aitojaki nakuja edelleenkin on.

Esim. toi mun Pogo joka on Tsekeistä tuotu

mä oon unelmoinut harjiksesta, mutta oon kuullut että iho on hankala hoidettava ja että rotu saattaaisi allergisoida enemmän. Onko kokemusta millaista? minulla on siis koira-allergia.
Muutaman tiedän joilla allergiaa ja sietävät harjoja, mut ainahan se riski on olemassa et kuitenki allergisoi ja yksilötkin allergisoivat eritavoin vielä.

Iho ei ole omillani lainkaan hankala. Pesu ja kuivaus, sekä kunnollinen ruoka se on siinnä. Toki sitten on myös yksilöitä joilla ihon kans on syystä tai toisesta ongelmia, mut niistä mulla ei onneks oo omakohtasta kokemusta.

---
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;24756584:
Enhän mä kirjottanutkaan et aina se olis kiinni viitteliäisyydestä, vaan että suurimmaks osaks se on siitä kiinni. Syitä miks koira niin toimii on valtavasti, toiset syyt on rakenteellisista asioista johtuvia ja toiset taas jostain muusta johtuvia. Aina tuo ei poistu ja joskus poistuu.

Juu koko mustat ja yleensäki tummat on kauniitä sillon ku niiden pigmentti oikein kukoistaa, mutta talvella aika....... ei niin kauniita väriltään :)
minkä värisiä ne sitte on talvella?

"äippä"
Alkuperäinen kirjoittaja yöks;24756536:
hyi viiiittu mikä ruma nyljetty rotta :x
Samaa mieltä! Ihmettelen näitä kommentteja siitä kuinka ihana ja suloinen tuo on! Mihin sen karvat on viety?! Hyi helkutti!!! Voisi olla ihan ok jos ei olisi tosiaan nyljetty! Mutta kai kauneus on sitten katsojan silmässä, mutten paljon rumempaa koiraa henkilökohtaisesti voi nimetä :D

---
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;24756782:
Muutaman tiedän joilla allergiaa ja sietävät harjoja, mut ainahan se riski on olemassa et kuitenki allergisoi ja yksilötkin allergisoivat eritavoin vielä.

Iho ei ole omillani lainkaan hankala. Pesu ja kuivaus, sekä kunnollinen ruoka se on siinnä. Toki sitten on myös yksilöitä joilla ihon kans on syystä tai toisesta ongelmia, mut niistä mulla ei onneks oo omakohtasta kokemusta.
okei, kiitos. itsellä tällä hetkellä kaks labbisvanhusta (ja hei, kans kerrostalossa) ja mun allergia on aika tottunut näihin omiin kavereihin. heti kyl huomaa jos on vaikka kylässä jossain koiratalossa niin jotenki se vieras koirapöly aiheuttaa oireita... tiedä sitten miksi.

olen kuitenkin unelmoinut näiden jälkeen harjiiksesta, mutta sitten kuulin että allergisois herkästi ni joutuu miettii uudestaan. mut kiva että on toisenkinlaisia kokemuksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;24756792:
Toi pentu (eka kuva) on kyl ihan naku ei puuterihuisku
No joo, älä nyt ota kirjaimellisesti. :O

En ihan niin tyhmä ole, että sekoittaisin nakun ja puuterin. Kasvaahan nakullekkin karvat päähän, häntään ja jalkoisin ja silloin se mielestäni näyttää huiskulta.

Anteeksi nyt kauheasti.

En ihan niin tyhmä ole, että sekoittaisin nakun ja puuterin. Kasvaahan nakullekkin karvat päähän, häntään ja jalkoisin ja silloin se mielestäni näyttää huiskulta.

Anteeksi nyt kauheasti.
Sori en mä voinu tietää ettet tarkottanu kirjaimellisesti puuterihuiskuks tota pentua.
Anteeks siis myös mun puolesta

[QUOTE="äippä";24756807]Samaa mieltä! Ihmettelen näitä kommentteja siitä kuinka ihana ja suloinen tuo on! Mihin sen karvat on viety?! Hyi helkutti!!! Voisi olla ihan ok jos ei olisi tosiaan nyljetty! Mutta kai kauneus on sitten katsojan silmässä, mutten paljon rumempaa koiraa henkilökohtaisesti voi nimetä :D[/QUOTE]

Ei sil oo karvoja ollu syntyessäänkään, joten niitä siltä ei oo mihinkä viety :)

Eikä sitä kyl oo nyljetty se sana tarkottaa ihan muuta googlekin sen tietää :D

Aino*
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;24756816:
Tää on yks niistä roduista jotka jakaa mielipiteen ulkonäön puolesta vahvasti :)

Mites sun silmään ottaa nuo karvalliset ?
ne miellyttää enemmän :D mutta en tykkää niistä nahka-kissoistakaan....:xmas:

^vierailija^

Anteeksi nyt kauheasti.
Siskolla on naku jolla kylläkin kasvaa karvaa ihan ympäri kroppaa, ei vain yhtä tuuheasti kuin puuterilla. Pitää höylätä karvat pois ennen näyttelyitä. Oli minusta aika pettymys kun olin kuvitellut että nakut on oikeastikin nakuja...

Yhteistyössä