Relaatio 28!

"Mandariini"
Vielä jäi nämä neljä sanaa epäselviksi, vaikka joihinkin vähän apuja sainkin, mutta ei vielä auennut mulle....

Kännykkä-ruutu:
Iron Duke ja nainen välinen 5 4

VHS-ruutu:
olut ja trikiini välinen 5

Puolueet-ruutu:
Jyrki Kasvista lähtevä 10 ja siitä lähtevä 9 joka yhdistyy kiveen

Ja se loppuratkaisu... oon yrittäny googlettaa kaikkia vihjesanoja, mutta ei oo vielä sopinu mikään. Onkohan kyseessä useampi sana?

"Mandariini"
[QUOTE="Mandariini";24754508]Vielä jäi nämä neljä sanaa epäselviksi, vaikka joihinkin vähän apuja sainkin, mutta ei vielä auennut mulle....

Kännykkä-ruutu:

VHS-ruutu:

Puolueet-ruutu:

Ja se loppuratkaisu... oon yrittäny googlettaa kaikkia vihjesanoja, mutta ei oo vielä sopinu mikään. Onkohan kyseessä useampi sana?[/QUOTE]

Loppuratkaisu löytykin.... lopulta! :)
Mutta noihin muihin neljään sanaan saa vielä antaa apuja....

"vieras"
[QUOTE="Mandariini";24754508]Vielä jäi nämä neljä sanaa epäselviksi, vaikka joihinkin vähän apuja sainkin, mutta ei vielä auennut mulle....

Kännykkä-ruutu:
laita googleen duke ja sieltä löytyy nainen

VHS-ruutu:
petoeläin, jossa trikiini esiintyy ja eräs olutmerkkikin on petoeläin

Puolueet-ruutu:
on eläinkunta ja on kasvi..... jne

Ja se loppuratkaisu... oon yrittäny googlettaa kaikkia vihjesanoja, mutta ei oo vielä sopinu mikään. Onkohan kyseessä useampi sana?[/QUOTE]

tässä, toivottavasti on aa-puu-vaa :)

HELP!!!

Kännykkä ruudussa jumissa. Lähdöstä on kolme valmistajaa, mut muut ei aukee millään.
11 - se minkä puhelin vaatii toimiakseen, mastot yms
17 - 11 - 17 pääsana + ikäluokka, 11 pääsana + perheenjäsen
12 - pääsanan viihteellinen puoli

vinkkejä nopsaan, kiitos!! :headwall:
-

Az race laulu 7 - kukas sen esittää?

Viimeksi muokattu:
"Mandariini"
[QUOTE="vieras";24760141]Kiitos kaikille vinkeistä!

Multa puuttuu yhä
Yalen ja Joukon välinen 11 Missäs se tuo Yale sijaitsee....
Tuott. ja maanv. välinen 13 Tämä on vähän hankala selittää, laitan suoran vastauksen, tuottajahinta

Jos noihin saisi vielä vinkkejä... : )[/QUOTE]

Siinäpä ne...

Viimeinenkin sana ratkaistu, jei. Kiitos avustaajille ja Kiitos myös tekijälle. Hyvä relaatio oli. Kaikki aiheet ainakin käy meikäläiselle. Onpahan pähkäilyjä ja samalla oppii kaikenlaista uutta. Lisää vaan näitä VR. =)

Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille! Vasta aloin pari päivää sitten tehdä (tentti ohi :)). Nyt ketju luettu läpi, suurin osa puuttuvista saatu, mutta viisi vielä uupuisi:

Selviytyjät:
J-K:n ja voittajan välinen 3,4
Emmy 5,8

Amazing race:
Elokuva 6,6 ja siitä seuraava 7,6. Vastasanatkin mulla on, mutta ei vaan leikkaa...

Yhd. Pres.:
pääsanasta alas vasemmalle 5,4
(tähän on kaikki muutkin tulevat, mutta ei niin ei... :) )

Kiitos jos joku vielä jaksaa vinkata!

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;24775304:
Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille! Vasta aloin pari päivää sitten tehdä (tentti ohi :)). Nyt ketju luettu läpi, suurin osa puuttuvista saatu, mutta viisi vielä uupuisi:

Selviytyjät:
J-K:n ja voittajan välinen 3,4 - yksi Selviytyjen voittajista, sukunimi sama kuin K
Emmy 5,8 - mistä aiheesta palkittu

Amazing race:
Elokuva 6,6 ja siitä seuraava 7,6. Vastasanatkin mulla on, mutta ei vaan leikkaa...
- 7,6 on Pekka Myllykosken biisi johon liittyy sen alla oleva 6, sen elokuvan voi sitten päätellä siitä

Yhd. Pres.:
pääsanasta alas vasemmalle 5,4 - löytyy kyllä tästä listasta Luettelo Yhdysvaltain presidenteistä – Wikipedia - aloita alusta niin ei tarvitse monta kokeilla

Kiitos jos joku vielä jaksaa vinkata!
Ole hyvä!

Kiitos Bambitar!! :heart: Emmy-homma ei vielä auennut, mutta odottelen jos mies vaika illalla keksisi sen tai jos se omaan päähän tässä päivän aikana pälkähtäisi.

Tuossa pressaruudussa taisi olla se moka noiden viivojen kanssa, tai en ainakaan tajua että miten tuo pressa liittyy tuohon kissaan...

Kiitos kaikille muillekin, tekijälle myös! Hyvä relaatio, vaikka aika kinkkinen :)

Yhteistyössä