Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24755182:
No jos nyt sitten, kun iha luvan kanssa saa :D

Juu, syö ja naati jäätelöstä. :D

ooo, jätskiä pitää syödä aina!!

Ainiin, yks päivän inhottavista hetkistä oli se, kun joku äiti huus lapselleen tosi rumasti vessassa ja silti se lapsi jakso olla hyvällä tuulella ja ilosesti huus että "pissa tuli" vaikka se äiti huus sille että "nyt v***u tänne vessaan saa****a, housut pois v***u heti..."jne. Se oli ihan karmeeta.

Olisin sille jotain kommentoinu, mutta mulla säikähti omat lapset siitä huudosta niin paljon et kaikki keskittyminen meni sit niihin.

Huh, huh olipa kauhea äiti. :|

[QUOTE="vieras";24755205]Paljon töitä ja juttelin illalla facessa mieheni kanssa.[/QUOTE]

Työntäytteinen päivä siulla. :)

Kiireinen, mutta ihan "jees"! :) Eka päivä työharjoittelussa polla sekaisin, sitten kotiin, muksulle ruokaa ja seuraa ja sitten jo kiirehdinkin intialaisen päänhieronan kurssille. Mukavasti rentoutti ja nyt pian nukkumaan, että jaksaa huomenna taas vetää samanlaisen hulina-päivän. ;)

Viime yön uni oli tavallista rikkonaisempaa, joten väsyttänyt on.

Aamun siivosin, siitä tuli hyvä mieli. Olen oppinut tykkäämään siivoomisesta.

Päivällä kylässä kävi kummitäti serkkuni pienen tyttären kanssa.. Paistoin lättyjä ja hyviä tuli.

En ole syönyt mitään hyvää ja terveellistä tänään, herkkuja senkin edestä. Tuli ihan paha olo ja edelleen ällöttää.

Zooplussalta tuli kissanruokalähetys, kerrankin jo ennen ku edelliset loppuu.

Pojalla ollu tänään ihme unirytmi, vähän jänskättää ens yö.

Summa summarum ihan kiva päivä.

[QUOTE="vieras";24755260]Kiireinen, mutta ihan "jees"! :) Eka päivä työharjoittelussa polla sekaisin, sitten kotiin, muksulle ruokaa ja seuraa ja sitten jo kiirehdinkin intialaisen päänhieronan kurssille. Mukavasti rentoutti ja nyt pian nukkumaan, että jaksaa huomenna taas vetää samanlaisen hulina-päivän. ;)[/QUOTE]

:) Millainen on intialainen päähieronta ?

Viime yön uni oli tavallista rikkonaisempaa, joten väsyttänyt on.

Aamun siivosin, siitä tuli hyvä mieli. Olen oppinut tykkäämään siivoomisesta.

Päivällä kylässä kävi kummitäti serkkuni pienen tyttären kanssa.. Paistoin lättyjä ja hyviä tuli.

En ole syönyt mitään hyvää ja terveellistä tänään, herkkuja senkin edestä. Tuli ihan paha olo ja edelleen ällöttää.

Zooplussalta tuli kissanruokalähetys, kerrankin jo ennen ku edelliset loppuu.

Pojalla ollu tänään ihme unirytmi, vähän jänskättää ens yö.

Summa summarum ihan kiva päivä.

Kivalta kuulostaa siunkin päivä. =) Pittää sitä herkkujakin joskus syödä.

Ihan hyvä päivä ollu :) Poikaystävän luota tulin aamulla :P (aina sen jälkeen mahtava fiilis) <3 sit kävin kaupassa ja kattelin telkkua, söin tietenkin herkkuja. Sitten veljentyttö tuli käymään ja piirreltiin ja letiteltiin toistemme hiuksia :). Äsken meinasin pienelle kävelylle, mutta olikin mulle liian pimeää :D. Nyt vielä jonkun aikaa tässä koneella ollessa ja sitten nukkumaan.

Ihan hyvä päivä ollu :) Poikaystävän luota tulin aamulla :P (aina sen jälkeen mahtava fiilis) <3 sit kävin kaupassa ja kattelin telkkua, söin tietenkin herkkuja. Sitten veljentyttö tuli käymään ja piirreltiin ja letiteltiin toistemme hiuksia :). Äsken meinasin pienelle kävelylle, mutta olikin mulle liian pimeää :D. Nyt vielä jonkun aikaa tässä koneella ollessa ja sitten nukkumaan.

Siullahan on ollu kiva tänään. :)

Rankka.

Isommalla lapsella flunssa + korvatulehdus, pienemmällä ainakin flunssa... Jokseenkin ottaa päähän, et aina terve lapsi sairastuu jatkuvasti heti kun aloitettiin päiväkoti, argh.

Aika syvältä.. Saatin tietää että meidän tarjoomasta talosta on tehty suurempi tarjous :/ Nyt puntaroidaan lähdetäänkö kilpailemaan talosta mikä olis meidän mielestä täydellinen...

[QUOTE="Ärrimurri";24755466]Aika syvältä.. Saatin tietää että meidän tarjoomasta talosta on tehty suurempi tarjous :/ Nyt puntaroidaan lähdetäänkö kilpailemaan talosta mikä olis meidän mielestä täydellinen...[/QUOTE]

Hö, voi harmi. :hug:

-Julmetun väsyneenä hyppäsin auton rattiin ja heitin miehen töihin seitsemäksi ja menin itse kouluun.. 4h liian aikaisin.
-Meinasin tukehtua kiukuun meidän koulun harjoittelusysteemin. Neljä puhelua ennen kuin kukaan osaa sanoa yhtään mitään tilanteeseen ja sain jopa tapaamisen aikaiseksi.
-Eli harjoittelupaikka varmistui.
-Ajelua kodin ja kauppojen väliä tämän muuttohässäkän takia, milloin mitäkin puuttuu.
-Taistelin valaisinpistorasian kanssa vissiin tunnin enen kuin sain sen asennettua vain huomatakseni, että se on väärä.
-Juuri lopeteltiin tavaroiden purkaminen ja mies huutelee saunaan....

------->

Yhteistyössä