Tiedoksenne, että mä EN aio poistua tältä palstalta, vaikka kuinka kiusaisitte

Mä en ole pitkään aikaan seurannut tätä palstaa enkä tiedä millainen palstapersoona olet, mutta eiköhän me kaikki tänne samalle palstalle mahduta elämää pohtimaan? Älä lähdekään mihinkään, mukavempaa kun on enempi porukkaa =)

Jatka vaan palstailua!

Laitoin aikaisemmin päivällä sinulle kysymyksen. Et varmaan ole huomannut sitä, joten uudestaan.

Onko Jyväskylä todella näin dynaaminen kaupunki nykyisin?
28 Hours in Jyv

Asuin siellä lapsena kauan sitten. Silloin se oli kaunis, pieni ja hiljainen.

Kyllä tuo ihan Jyväskylälle näytti :). Kaunis ja pienihän tämä on vieläkin :D.

Minkä takia pitää antaa näille kiusaajille ja kettuilijoille lisää aihetta räkyttää tälläsillä aloituksilla?Jos vaikka oot vaan huomioimatta vinoilijat niin kyllä nekin jossain kohtaa kyllästyy ja lopettaa..
Koska jotkut elävät huomiosta. Oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Myötähäpeän määrä nousi taas potenssiin kaksi. Sä olet nolo. Kaiken järjen mukaan sun pitäisi olla parempi ihminen, fiksumpi. Mutta sä olet vain nolo ja juuri tämän tapaiset keuhkoamiset vain vahvistavat sitä. Luuletko sä oikeasti olevasi "joku tärkeä", jonka joku (kuka helvetissä muuten?) haluaisi savustaa sut pois??

Tämähän on keskustelupalsta. Sä keskustelet ihmisten kanssa ja saat juuri sitä palautetta jota ansaitsetkin.

tää palsta imaisee liiankin ovelasti syövereihinsä. mulle pelastus oli tavallaan töihin lähtö. kotona ollessa palsta saattoi helposti dominoida elämää ja ajatuksia ; jollain hullulla tavalla huomasin olevani vittuuntunut ja pikkumainen nipo, kun olin palstalla paljon. mun mieskin jo huomautta muutaman kerran, että hei haloo..
ap:lle varmaan tekisi se omaehtoinen palstailun pienennys enempi kuin hyvää.enkä sano tätä pahalla! vaan se etäisyys avaa silmät niin monelle jutulle täällä - uskokaa pois! :)

• Tykkää
Reactions: Jätkä
F60.0 Epäluuloinen persoonallisuus

Ekspansiivinen paranoidinen (mahtaileva epäluuloinen) persoonallisuus
Sensitiivinen paranoidinen (arka epäluuloinen) persoonallisuus
Fanaattinen (kiihkomielinen) persoonallisuus
Kverulanttinen (valitteleva) persoonallisuus

Persoonallisuushäiriölle ovat luonteenomaisia epäluuloisuus, ylenmääräinen herkkyys takaiskuille, kyvyttömyys antaa anteeksi loukkauksia sekä taipumus kokemusten vääristymiseen tulkitsemalla toisten neutraalit tai ystävälliset teot vihamielisiksi tai halveksiviksi. Piirteisiin kuuluvat myös toistuvat perusteettomat epäilykset puolison tai sukupuolikumppanin seksuaalisesta uskollisuudesta sekä taistelunhaluinen ja itsepintainen tietoisuus omista oikeuksista. Myös liiallinen itsekeskeisyys ja omahyväisyys ovat usein esiintyviä ominaisuuksia.

Yhteistyössä