J
joku täällä
Vieras
kun kujulen tai näen esim. Facessa kavereiden kuvia bileistä, vappu- yms. juhlista, jossa juhlivat kaveriporukalla, jossa on myös miehiä. Mulla ei koulukiusattuna ja rumana ole ollut miespuoleisia kavereita. Taannoisilla opiskelukavereilla oli. Olivat tavanneet nämä pojat jo lukiossa. Tulee aina jotenkin niin kurja olo, kun tiedän, että ko. naisille kuvissa iloisina hymyilevät ja miehiä kaulailevat, että heitä on varmasti kehuttu ja ovat hauskaa seuraa, kun ovat vielä nättejäkin. Mietin, että mitä kaikkea olen menettänyt. Mua ei ole kukaan koskaan sanonut nätiksi tai kauniiksi, ei edes isäni, koska hänkin hylkäsi minut pienenä. Olisi ollut ihana olla tuollaisissa juhlissa ja saada hyväksyntää muiltakin kuin vain tyttökavereilta. Heidänkin joukossaan teininä ja opiskeluaikana oli aina se sivuun jäävä, kun en ollut yhtä kaunis ja hoikka kuin he. Olisi mullekin jossain juhlissa joku mies jutellut tai hakeutunut mun seuraan. Olen yrittänyt olla itse aktiivinen, mutta ei sitä monen lannistumisen jälkeen sitten jaksa yrittää. Tuntuu pahalta, kun joku kerta on ajatellut, että joku mies oliskin kiinnostunut minusta, mutta onkin vain halunnut huomioni, jotta voisin vaikuttaa kaveriini, josta on kiinnostunut. Tullut niin monta kertaa itku baari-iltojenkin jälkeen sitä hyljeksintää.
Enkä mielestäni oikeasti ole kamalan ruma. Ylipainoinen hieman aina, mutta en ruma. Kasvot ihan nätit ja hiuksista olen pitänyt nätteinä ja siistissä vaatteissa kulkenut. Tosin ei mulle teininä levikset menneet. Mielestäni minua ei niin nätimmätkin ovat saaneet seuraa paremmin. Samanlainen iloinen hymy on ollut minullakin.
Tällaista valitusta tuli. Helpottaa aina, kun saa vähän kirjoitettua.
Enkä mielestäni oikeasti ole kamalan ruma. Ylipainoinen hieman aina, mutta en ruma. Kasvot ihan nätit ja hiuksista olen pitänyt nätteinä ja siistissä vaatteissa kulkenut. Tosin ei mulle teininä levikset menneet. Mielestäni minua ei niin nätimmätkin ovat saaneet seuraa paremmin. Samanlainen iloinen hymy on ollut minullakin.
Tällaista valitusta tuli. Helpottaa aina, kun saa vähän kirjoitettua.