Te joilla ikean tromsö parvisänky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierrassss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierrassss

Vieras
Oletteko kiinnittäneet jollakin tavalla myös seinään? Ikean chattiasiakaspalvelijan mukaan pakkauksessa ei ole mitään välineitä seinään kiinnittämistä varten.. huojuuko ilman kiinnittämistä? Kyseessä siis valkoinen tromsö parvisänky 90x200cm.

Ei noissa Ikean jutuissa ole ikinä mukana mitään seinäkiinnitysruuveja kun jokaiselle seinätyypille tarvitaan omanlaisensa ruuvit. On ainakin kuvan perusteella aikast huteran oloinen, eli kiinnittäisin seinään.

tromso-parvisanky__0104168_PE263669_S4.JPG

..poika nukkunut tuollaisessa kohta viisi vuotta (6-10 v.) Ei ole mitenkään kiinnitetty seinään, hyvin tukeva on. Tottakai vähän nitisee kun sinne kiipeää tai rojahtaa makaamaan, mutta ei ole kyllä kertaakaan tullut mieleen, että rojahtaa kasaan :)

Minä kiipeän sinne tietenkin sitten aina vaihtamaan petivaatteet, eikä siitäkään ole alas rojahtanut (55 kg)..

Ok, kiva kuulla. Kun ihmisillä on aina tietynlainen mielikuva ikean kalusteista, vaikkei omakohtaista kokemusta olekaan ;) Ja mun mielestä toi on pieneen huoneeseen paljon parempi vaihtoehto kuin joku puinen massiivinen kolho, joka hallitsee sitten koko huonetta.

Kiitos paljon kommenteista. Sekin huojuminen yms varmaan riippuu myös aika paljon siitä, miten on koottu. Pitää yrittää koota täsmälleen ohjeiden mukaan ja kiristellä kaikki tiukkaan kiinni, niin kokeillaan tarviiko seinään enää pultata.

..meilläkin pojalla melko pieni huone, niin sänky teki siitä isomman oloisen ja antaahan se lattiapinta-alaa enemmän. Nyt sitä saa vielä valkoisenakin näköjään, tosi kivan näköinen.

Tuo kuvakulma on muuten vähän outo tuossa Ikean kuvassa, sänky näyttää toooosi korkealta, kun kuva on otettu alaviistosta.

t. se, jonka pojalla on Tromsö

Meillä kahdella lapsella tuollainen sen pöytä ja hyllytason kera. Sänky toimii oikein hyvin mutta tavarat tippuilee hyllyltä joskus jos vauhdikkaasti kääntää kylkeä sängyssä. Tällä kokemuksella en enää ostaisi pöytää ja hyllyä mukana, ottaisin pelkän sängyn.

Yhdellä kulmaraudalla kun laittaa siitä ylhäältä olevasta lattaraudasta jonka päällä lepää ne verkkolevyt ( patjanaluset) kiinninseinään niin ei heilu ja siinä ei haittaa pari ruuvinreikää ketään vaikka myyt joskus pois. Ja kannattaa laittaa niin ei löysty yksikään liitos sen jälkeen kun sänky ei pääse liikkumaan.

Itse roppasin kiinni tollasen sängyn 2.lla putkikiinikkeellä päistä kiinni. Muuten huojuu kun koivun oksa. Kulmarauta ei tullu mieleen harmi, olis säästyny seinän korjaamiselta.

No mun mielestä ei ole ollenkaan ankean näköinen, mutta olisi kiva tietää vähän kokemuksia ihmisiltä joilla ko sänky jo on...
Hyvä, kestävä, tilan säästäjä täydellinen jos haluaa säästää tilaa itselläni jo ollut 5 vuotta (ja ylikin kun ostin käytettynä) eikä ole miksikään muuttunut❤️siinä on ollut yhteensä jopa 140kg painoa päällä eikä tunnu missään!❤️❤️

Yhteistyössä