Erikoisin vehtauspaikka?

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24713534:
Kerrostalon matontamppausteline, kerrostalon rappukäytävä, yökerho englannissa, Kuopion kirkkopuisto, kaupan pihassa autossa.
pakko kysyy, missä kohtaa tamppausteline oli??? Meillä on aina maton tamppaustelineet ollu jonkun parvekkeen edessä/keittiön ikkunan alla :D

kunmuistaiski
-varkaudessa liikennevaloissa

-useamman kylpylän höyrysaunassa... ja pari krt myös poreammeessa... (ei sais, tiedän)

-monta kertaa auton suojissa millon missäkin

-appivanhempien grillikatoksessa (sillon jännitti)

-erilaiset vessat on tuttuja mutta ei kovin jänniä

-rannalla, metässä, parvekkeella, näissä melko pieni kiinnijäämisen pelko kyllä...

ei kauheen mielenkiintosissa paikoissa... en ite uskaltais just esim kirjastossa.

"yx vaan"
-Parin eri omakotitalon pihassa, toinen oma ja yöaikaan, toinen exän ja keskellä kirkasta päivää.
-Laivalla niissä loosseissa joissa nukutaan kun ei ole hyttiä.
-Autossa
-Koulun vessassa.
-Kuistilla riippukeinussa.
-Parvekkeella
-Järvessä yleisella rannalla.

Ei nuo nyt mitään ihmeellisiä ole mutta jotain muuta kun oma sänky tai koti kuitenkin.

"Anna"
Lentokoneen vessa ei ole kyllä hyvä, pahempi se oli kun junan xP

Jäätelökioskissa on tullut humpittua. Kuin myös vaatekaupan sovituskopissa aikanaan. Ekaa kertaa elämässäni osasin sillon olla edes semihiljaa :D

Neuvolan vessa oli aika jännä, ei tullu eders mieleen että siinähän on se pissan anto luukku :D

[QUOTE="Anna";24714036]Lentokoneen vessa ei ole kyllä hyvä, pahempi se oli kun junan xP

Jäätelökioskissa on tullut humpittua. Kuin myös vaatekaupan sovituskopissa aikanaan. Ekaa kertaa elämässäni osasin sillon olla edes semihiljaa :D

Neuvolan vessa oli aika jännä, ei tullu eders mieleen että siinähän on se pissan anto luukku :D[/QUOTE]

NEUVOLAN VESSA :LOL::LOL:

tää on mun tähänastisin suosikki ikinä!!!

Mä oon kyllä koittanut kaikennäköistä, erityisesti kiksejä tulee semmoinen puolijulkinen paikka. Useemmista kokemusta, mutta pari tosi hauskaa kokemusta.

1) Yleisellä uimarannalla. Ensin pikanussinta rannalla, pyyhe vaan mun pepun päällä ku olin miehen päällä. Sitten vielä vedessä uusiks vähä pidemmäl kaaval.

2) Kirjastossa jossai nurkassa pikanen. Tuli jotai muksuja töllää ja hihittelee. Kyl me nähtii et ne kurkki sieltä väleistä, mut ei voinu enää lopettaa.

No sit tietty perus ravintolan vessat, hiljaisen baarin alakerta, tilataksissa ja bussis suihinottoo. Piristää tommone. Nykynen ukko ei vaan innostu, se on vähä bore...
Tämä on jo sairasta. :headwall: Tehdä tuota lasten nähden. Rikos.

Yhteistyössä