Onko muille käynyt niin että lapsen tulon myötä MIES ei enää huomio vaimoaan LAINKAAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yleensä kai toisinpäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yleensä kai toisinpäin

Vieras
Siis kun painotetaan tuoreita äitejä ottamaan miesKIN huomioon, ni onko muille käynyt niin että mies ei enää näekkään kuin lapsen?

Mulle meistä tuli ENEMPI, oikea PERHE ja rakastin miestä enempi nyt kuin ennen, olihan hän lapseni isä. Ja minä RAKASTAN lastani yli kaiken, mutta myös miehestä tuli mulle entistä tärkeempi. Mutta mies jätti mut ihan ulkopuolelle, täysin.
Ja nyt tätä jatkunut kolmisen vuotta ja pahemmaksi menee kun tietysti minäkin olen jättänyt miehen huomiotta ja kyllä on puhuttu joskus asiasta - ei apua.

Mikä sille tuli? Joku trauma omasta lapsuudesta jossa sen äiti jätti hänet huomiotta kun pikkuveli syntyi? Mutta auta armias jos sanon siitä...

musta tuntuu kanssa vähän siltä ettei mies piittaa enää musta mitään sen jälkeen kun lapsi syntyi. mä olen vain siivooja ja keittäjä nykyään.

Onko sun miehellä jotain äitiongelmaa?
Mun miehellä (ei tajua itse tai kieltää) oikeesti äitinsä oli haltioissaan pikkuveljestä jota ei meinannu tulla ja kun tuli - tää isompi muuttui heti ISOKSI pojaksi joka sai selvitä omillaan (mummi ja isä autto enempi). Ja anoppi AINA muistelee vain pienemmän vauva-aikoja jne. ei koskaan maininnu mun miehestä mitään.
Nyt vielä välit huonot kun anoppi alkoi määräilyt heti kun toi meidän lapsi syntyi, sille piti laitta stoppi päälle kun alkoi riehua joka asiassa, ikäänkuin vauva ois ollut hänen.

Miettiny purkaako mies alitajuisesti muhun nuo patoumat...

Onko sun miehellä jotain äitiongelmaa?
Mun miehellä (ei tajua itse tai kieltää) oikeesti äitinsä oli haltioissaan pikkuveljestä jota ei meinannu tulla ja kun tuli - tää isompi muuttui heti ISOKSI pojaksi joka sai selvitä omillaan (mummi ja isä autto enempi). Ja anoppi AINA muistelee vain pienemmän vauva-aikoja jne. ei koskaan maininnu mun miehestä mitään.
Nyt vielä välit huonot kun anoppi alkoi määräilyt heti kun toi meidän lapsi syntyi, sille piti laitta stoppi päälle kun alkoi riehua joka asiassa, ikäänkuin vauva ois ollut hänen.

Miettiny purkaako mies alitajuisesti muhun nuo patoumat...

En oikein tiedä paljon mitään miehen lapsuudesta.. Musta vaan välillä tuntuu että mies kohtelee omaa äitiään yhtä huonosti kuin minua..

En oikein tiedä paljon mitään miehen lapsuudesta.. Musta vaan välillä tuntuu että mies kohtelee omaa äitiään yhtä huonosti kuin minua..

Ai, meillä taas mies enemminkin aina mielistellyt äitiään kun se on hirvee marttyyri ja määräilijä. Tehnyt siis asiat ettei vaan suututa äitiään kunnes nyt kun vauva tuli oli PAKKO laittaa sille rajat. Ja mitä mamma teki, heittäytyi martyyriksi, pani ite välit jäihin ja kuulema volisee siellä että hänet on syrjäytetty...

Yhteistyössä