Erikoisin vehtauspaikka?

Lueskelin tossa iltalehden sivuilta galluppia, missä ihmiset kertoili omia hauskoja/erikoisia vehtauspaikkoja...

Pistetääs gallup pystyyn, eli erikoisimmat paikka jossa olet harrastanut seksiä?

Mä alotan :D
Tuli ainaskin mieleen, että pururadalla niiden kuntolaitteiden päällä ja mökillä uimapatjan päällä vedessä paarmojen ja hyttysten keskellä :LOL:

Minä en oikein tiedä, mitkä lasketaan "erikoisiksi" paikoiksi, mutta ainakin jotain sellaisia äkkispäätä mieleen tulevia mitä ei kumminkaan jatkuvasti tule harrastettua

- auton konepellin päällä metsätiellä. (Näkyi olevan muillakin eli tuskin varsinaisesti erikoinen.)
- keilaradan varastohuoneessa.
- junan vessassa.
- mäkihyppytornissa.
- laavulla metsässä.
- kerrostalon katolla.
- sairaalassa sairaalasängyissä (hääyö josta hlökunta oli tietoinen eli ei siis riskeerattu kenenkään järkyttämisellä.)
- jne.

Tässä muuten saattaa olla kysymys johon ikä vaikuttaa.
Mitä enemmän vuosia - sitä enemmän myös niitä tilanteita ...
:)

Seksivau
Mä oon kyllä koittanut kaikennäköistä, erityisesti kiksejä tulee semmoinen puolijulkinen paikka. Useemmista kokemusta, mutta pari tosi hauskaa kokemusta.

1) Yleisellä uimarannalla. Ensin pikanussinta rannalla, pyyhe vaan mun pepun päällä ku olin miehen päällä. Sitten vielä vedessä uusiks vähä pidemmäl kaaval.

2) Kirjastossa jossai nurkassa pikanen. Tuli jotai muksuja töllää ja hihittelee. Kyl me nähtii et ne kurkki sieltä väleistä, mut ei voinu enää lopettaa.

No sit tietty perus ravintolan vessat, hiljaisen baarin alakerta, tilataksissa ja bussis suihinottoo. Piristää tommone. Nykynen ukko ei vaan innostu, se on vähä bore...

Antitaas
Niin. Eikös sukupuolisiveetön käytös julkisella paikalla ole rikos? Mua ei haittaa mitkään nakujuoksut yms. mutta en mä vaan voi hyväksyä sitä, että nussitaan ihan missä vaan koska vaan. Eikös tuo, että lapset näkee, ole jo jonkin sortin lievä rikos kanssa.

Eipä näitä ekshibitionistejä voi estää, joten saarnat on sinällään turhia. Joten en viitti saarnata. En silti arvosta ja olen vaan iloinen jos poliisi nappaa jonkun tommosen parin tms. Opiskelijoiden nakujuoksut sais olla rauhassa, eihän siellä kuin juosta ja yleensä iltaisin.

Tset-tset
Ravintolan vessoissa on tullut nussittua ja aika paljonkin, mutta muuten ei kai kovin erikoisissa. Toki metsässä Juhannuksena, mut sellaisen pakonomaisen näyttämisen tarpeen laitan samaan kastiin itsensäpaljastelun kanssa. Molemmat on rikoksia, lieviä kyllä. Mut eihän tää porukka muista piittaa, oli lapsia tai ei.

Niin. Eikös sukupuolisiveetön käytös julkisella paikalla ole rikos? Mua ei haittaa mitkään nakujuoksut yms. mutta en mä vaan voi hyväksyä sitä, että nussitaan ihan missä vaan koska vaan. Eikös tuo, että lapset näkee, ole jo jonkin sortin lievä rikos kanssa.

Eipä näitä ekshibitionistejä voi estää, joten saarnat on sinällään turhia. Joten en viitti saarnata. En silti arvosta ja olen vaan iloinen jos poliisi nappaa jonkun tommosen parin tms. Opiskelijoiden nakujuoksut sais olla rauhassa, eihän siellä kuin juosta ja yleensä iltaisin.
tää oli galluppi paikoista, ei mielipiteistä :)

Aries 78
Linja-autossa, auto ollut liikkeellä ja matkustajia kyydissä.. Junassa paljon matkustelin nuorempana niin tullut tupakkikopit ja wc:t tutuksi :)
Nuo luonnossa tapahtuvat lemmenleikit on Lapissa aika normia, joten niitä tuskin kannattee luetella. Mutta mikäs sen mukavampaa kuin kevätauringon paistaessa pitää hauskaa porontaljan päällä ;) Kymppikerhoon voisi tähdätä :whistle:

• Tykkää
Reactions: aspartaami

Yhteistyössä