mistä äitiysvaatteita HKI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"leppis"

Vieras
Pitää ihan tänne laittaa aloitus aiheesta kun ei tunnu löytyvän edes Helsingistä äitiysvaatteita, varsinkaan takkeja.. Mä jäädyn tonne ulos :( enkä haluais ostaa "tavis"- takkia megakokosena ku se näyttää ihan hassulta eikä oikein istu. Tietääkö joku mistä Helsingissä vois ostaa äitiystakkeja? H&M on jo katottu, ei ole. huomenna kamppiin bebes liikkeeseen mut on kuulemma hirmu hintasia siellä :/ keskustan stockka,zara,lindex....?? vai oisko jollain myydä omansa? :D

Stockalla on jotain, ja sitten vero modalla.
Tosi vähän niitä löytyy,itsekin vuosi sitten metsästin. Ostin sitten tavallisen takin, jossa mahdollisuudet säätää, niin mahtu maha.

kampissa on vero modassa mamaliciouksen vaatteita, tosin en oo varma onko siellä takkeja. kampissa, myös benettonin ja polarn o pyret:n liikkeessä on mammavaatteita. stokkalla on, mutta ne on siellä lastentarvikepuolella, älä erehdy etsimään naistenvaateosastolta :) netistä saa kans. bebesillä on noita mamaliciouksen vaatteita, ne ei oo hirveän kalliita, kaikki muut siellä sitten on..

Mulla ois, musta villakangastakki ja musta trenssitakki äitiysmallia. Villakangastakki on H&M:n ja trenssi tais olla Vero Modan Mamalicious. Kiinnostaisko? Molemmat tosi hyvässä kunnossa, viime talvena pidin.

kiitos vastauksista :) vero modalla on ennen ollut mamalicious merkkiä ainakin, mutta itäkeskuksen vero modassa ei myyty lainkaan äippävaatteita enään :/ en tiedä siis myydäänkö kampinkaan liikkeessä, enpä hoksannut kysyä.

onko muita vielä? kiitollisena otan tiedon vastaan, aikaa huomenna kaupungilla pari tuntia ja siinä ajassa on löydyttävä kiva tai kelvattava kaamea takki, en vaan halua palella enää. :)

[QUOTE="Vieras";24711220]Ja kampissa on myös po.p, niilläkin on jotain, mutta kalliita nekin.
Ootko etsiny huutonetistä/ muista kirppareista.[/QUOTE]

olen yrittäny kattoa mutta ei ole löytyny, paitsi huutonetissä olis yks kiva mutta sillekkin hintaa tulee paljon postikuluineen ja sit harmittaa jos ei miellytäkkään (tai jos se ei mahdukkaan) :D

Kirjauduin. Noitten takkien koot on s ja m, molemmat aika reiluja, tuntui et siihen villakangastakkiin ois varmaan mahtunut kaksosmahallakin.. Mulla on nyt se villakangastakki kirppiksellä, mut ainakaan tänään ei ollut mennyt ja jos sua se kiinnostaa, voin hakea sen huomenna pois mikäli se siellä vielä on. Pari neuletta mulla ois kans.

[QUOTE="leppis";24711229]kiitos vastauksista :) vero modalla on ennen ollut mamalicious merkkiä ainakin, mutta itäkeskuksen vero modassa ei myyty lainkaan äippävaatteita enään :/ en tiedä siis myydäänkö kampinkaan liikkeessä, enpä hoksannut kysyä.

onko muita vielä? kiitollisena otan tiedon vastaan, aikaa huomenna kaupungilla pari tuntia ja siinä ajassa on löydyttävä kiva tai kelvattava kaamea takki, en vaan halua palella enää. :)[/QUOTE]

mä oon jotenki luullu että niitä äippävaatteita on pelkästään tuolla kampin vero modassa, en oo koskaan nähny niitä muissa ketjun liikkeissä.
mut siis mikä tahansa a-linjainen takkihan käy, ei sen tarvi olla mammavaate..

Kirjauduin. Noitten takkien koot on s ja m, molemmat aika reiluja, tuntui et siihen villakangastakkiin ois varmaan mahtunut kaksosmahallakin.. Mulla on nyt se villakangastakki kirppiksellä, mut ainakaan tänään ei ollut mennyt ja jos sua se kiinnostaa, voin hakea sen huomenna pois mikäli se siellä vielä on. Pari neuletta mulla ois kans.

entäs se trenssitakki, mikä sen koko on? olen normaalisti kokoa 38 eli M mut maha on valtava jo nyt, et mietin vaan mahtaako mahtua...

[QUOTE="annika";24711261]mä oon jotenki luullu että niitä äippävaatteita on pelkästään tuolla kampin vero modassa, en oo koskaan nähny niitä muissa ketjun liikkeissä.
mut siis mikä tahansa a-linjainen takkihan käy, ei sen tarvi olla mammavaate..[/QUOTE]

kyllä niitä on ollu itäkeskuksenkin liikkeessä, sillon nimittäin kun en ollut raskaana ni hypistelin huomaamattani just niitä mamma vaatteita kunnes hoksasin miks ne näytti vähä erilaisilta :D

voishan se toki olla joku A-linjainen takki, mut tuntuu et kaikki mallit on vaan niitä lyhyitä tai sit ei vaan mitenkään istu tai ei koko kertakaikkiaan riitä :(

ostin nimittäin nyt h&m:ltä kokoa 44 olevan takin ja se on niin tiukka nyt yhtäkkiä et palautan sen (en ole käyttänyt vielä sitä, vain sovitellut kotona)

mulla tosiaan toi maha taas kasvaa ihan mega valtavaksi...

Järvenpäässä ois.

En oo sit ihan varma meneekö se trenssi, en osaa arvioida.. Missä vaiheessa raskautta oot nyt?

Kävin tarkistamassa sen koon, se trenssi on s.

ou nou, ei taida mahtua. nyt olen vasta rv 24. viime raskaudessa sf-mitta huiteli yli 40cm loppuvaiheessa ja taas näyttää valtavaksi menevän, joten taidan suosiolla etsiä isompaa takkia. Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi :)

Ok, ei mitään. Laita viestiä jos yhtään kiinnostaa se toinen takki, käyn joka tapauksessa siellä kirppiksellä huomenna järjestelemässä ja voin samalla kattoa onko se vielä. En mä siitä pyydä kun 20 e, jos sitä mietit, pääasia et menis käyttöön ja tarvitsevalle. :)

Yhteistyössä