E
eshanns
Vieras
Ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Ollaan elelty aika niukasti ja olen mm. käyttänyt kaikki lapsilisät ja kotihoidontuet myös laskuihin ja kauppareissuihin. Nyt mies paljasti, että hänen yrityksensä on tuottanut parissa vuodessa 90 000e säästöjä, joista mies ja hänen äitinsä ja isänsä on tiennyt koko ajan, mutta minulle ei ole kerrottu mitään. Mies sanoi, että näitä voi EHKÄ hyödyntää jos ostamme yhteisen isomman talon.
Ensin olin ilahtunut. Nyt tyrmistynyt ja tuntuu, että mua on petetty. Olen luullut että meillä ei ole varaa mihinkään ja mies kerännyt 90 000e säästöjä selkäni takana, joista anoppi ja appi on tiennyt.
Ja ei, en ole luottotiedoton himoshoppaaja, vaan ihan järkevä, hyvin pienituloinen taloudenpitäjä. Ja nyt mulla on kylmä hiki ja itkettää ja tuntuu että mieheen ei voi luottaa.
Ensin olin ilahtunut. Nyt tyrmistynyt ja tuntuu, että mua on petetty. Olen luullut että meillä ei ole varaa mihinkään ja mies kerännyt 90 000e säästöjä selkäni takana, joista anoppi ja appi on tiennyt.
Ja ei, en ole luottotiedoton himoshoppaaja, vaan ihan järkevä, hyvin pienituloinen taloudenpitäjä. Ja nyt mulla on kylmä hiki ja itkettää ja tuntuu että mieheen ei voi luottaa.