Hiilihydraatiton aamupala?

• Viestiketjun aloittaja "hiili"
  • Ensimmäinen viesti
karppaaja
Mulla on hiilariton aamupala tänään (tai oikeastaan joka aamu). Eli 3 munaa ja 3 siivua pekonia :) Muuten syön hiilareita n. 20-30 g päivässä, eli muilla aterioilla enemmän.

Jogurtissa on jonkun verran hiilareita kuten myös marjoissa. Tosta aamupalassa ois mun koko päivän hiilarit...

"vieras"
Jogurtissa ja marjoissa on hiukan hiilihydraatteja.Haluatko oikeasti hiilihydraatittoman aamupalan vai käykö vähähiilihydraattinen? Jälkimmäiseen jugurtti ja marjat on ok. Paistetut kananmunat ovat hyvä aamupala.

Ota
Kimpale lihaa ja silavaa siivu?
Monien ehdottamissa kananmunissa muuten on hiilareita. ;)

Miksi aamupalan pitää olla hiilihydraatiton? Onko tää joku uus keksintö? Kenties ihan omakeksimämäsi dieetti?

"sondersson"
leikkeleitä, juustoa ja kasviksia, marjoja ja jogurttia/kermavaahtoa/rahkaa, kasvismunakasta, marjasmoothie, karppileipä päällisineen... Onhan noita vaihtoehtoja. Ja aamupala voi olla myös "oikeaa ruokaa", ite tykkään esim. kasvispihveistä tai ruokaisasta salaatista.

en ymmärrä
Itse tykkään paljon juuri turkkilaisesta jogurtista ja marjoista aamiaisena. Pitää mielestäni paremmin nälän loitolla töissä lounastuntiin saakka kun voikkarit tai puuro.

Se on kummaa, kun karppaaja toteaa esim. syövänsä joka aamu munia ja pekonia. Niin tähän normiruokaa syövä toteaa, että kyllästyisi jos pitäisi joka aamu syödä noita. Mutta samaan aikaan he kuitenkin itse syövät joka aamu esim. voileivän. Huvittaa, kun eivät itse huomaa syövänsä joka aamu sitä samaa mitä aina

[QUOTE="mimmi";24707322]schaissea? Siis ruokaa? Ymmärrän kyllä ettei kaikki tykkää normaalista pekoni-muna- aamiaisesta (joka on euroopassa ja ameriikoissa aika normijuttu), mutta kutsua nyt ruokaa schaisseksi....

Sano vaan nipoksi. En siltikään tajua.[/QUOTE]

No, vaihdetaan se schaisse rasvaan. Sillä sitähän tuossa "ateriassa" on. Ravintoarvo aika lailla nolla.

Yhteistyössä