Olipas hyvä sijoitus tää meidän talo

Janoschin tarinatuokio

Aktiivinen jäsen
19.08.2009
1 227
0
36
Ollaan 3 vuotta tässä asuneet ja pikkuhiljaa rempanneet. Ekana vuonna laitettiin sisältä, toisena vuonna katto ja nyt viimeisenä ulkovuoraus. Halvalla ollaan kaikki tehty, kaikkiaan mennyt remppaan noin 10t euroa plus sitte tileistä menneet rahat. Ja siis mies on itse tehnyt kaikki, siksi niin edullisesti. MEillä kävi arvioija kattomassa tätä, että saadaan vakuutukset kohdilleen, niin talon arvo on kaksinkertaistunut siitä, mitä tästä maksettiin :) Ja vieläkin on remppa kesken: pojan huone laittamatta, autotallista on tulossa makkari ja saunakin vielä laittamatta. Mutta jo tässä kunnossa kaksinkertaistunut. Hiukanko oon ylpeä tuosta ukosta. On se vaan taitava!

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="vieras";24701982]Mitä meinaatte ap tehdä sijoitusvoitollanne?[/QUOTE]

Mä tarkotan sijoituksella sitä, että ollaan saatu talon arvo nousemaan enemmän, mitä sihen on mennyt kaikiaan rahaa. Ei oo järkeä ostaa taloa, jonka arvo on jo tavallaan tapissa, eli ei pystytä remonteilla enää arvoon merkittävästi vaikuttamaan.

Tää nyt on jo se kuuluisa kateus kun paistaa joistain viesteistä... Koittakaa pitää sisällänne jos itse ostitte talon ja sen arvo on laskenut. Ei tarvi toisia solvata.
Toi on oikeesti hieno juttu. Toivon että itekin osais tehdä kaikkea remonttia.

Yhteistyössä