Mitä uskot olevan kuoleman jälkeenG

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Katsoin eilen ohjelman rajalla käyneiden kokemuksista. Oli vaikuttava. Sitten luin netistä helvetissä käyneiden/helvetin nähneiden kokemuksia. Ahdistavia. Mitä itse uskot?

"Vieras"
Mä ainakin meinaan jähä hengeksi, joka auttaa kaikkia =)
Ilahduin saman tyyppisestä elokuvasta ja myös Paasilinnan kirjasta.

En halua jättää tätä maailmaa, joten mun on pakko uskoa, että jotain jatkuu. Ja sitä uskoessa on kiva jatkaa.

minä,
[QUOTE="vieras";24699681]Katsoin eilen ohjelman rajalla käyneiden kokemuksista. Oli vaikuttava. Sitten luin netistä helvetissä käyneiden/helvetin nähneiden kokemuksia. Ahdistavia. Mitä itse uskot?[/QUOTE]Kuoleman jälkeen ollaan matojen ruokaa. Se on elämän kiertokulku:)

JONSERED Karhunkantaja
Sielu jää kiertämään, kunnes syntyy uudelleen. Siksi on kummituksiakin, kun ei kaikille ole sopivaa tulevaa kehoa johon syntyä.
Miten sitten on mahdollista, että tällä hetkellä elää enemmän ihmisiä, kuin koko aiemman ihmiskunnanhistorian aikana on ollut yhteensä olemassa? Mistä nämä kaikki uudet ihmiset ovat saaneet sielunsa?

Uskon, että jokainen saa tekonsa mukaan. Paha saa palkkansa, hyvä saa palkkansa. En tiedä mitä rajan takana on, mutta näin uskon. Että jotain on. Tavallaan uskon myös uudelleensyntymiseen.

Nämä vaan ovat näitä omia ajatuksia. Kun eipä sitä mitään ole todistettu.

Mikä ohjelma tuo muuten oli ap? Harmittaa, etten hoksannut. Olisin katsonut.

Mitä varten elämä sitten on, jos tuo kaikki tulee vasta kuoleman jälkeen?
Se on myös ennen elämää. Elämällä täälä lienee monta tarkoitusta... Ehkä yks niistä on se, että ei osaa kokea olevansa taivaassa, jos ei ole nähnyt helvettiä.....eihän jokaisen elämä helvettiä ole, mutta tiedetään että jonku elämä on ollu.
Ja ollaan täälä kehittymässä....ja jotta muistettais ketä me ollaan...
En osaa sanoa. :)

Keittiönoita
[video]http://areena.yle.fi/video/1316721102049[/video]
Uskon, että jokainen saa tekonsa mukaan. Paha saa palkkansa, hyvä saa palkkansa. En tiedä mitä rajan takana on, mutta näin uskon. Että jotain on. Tavallaan uskon myös uudelleensyntymiseen.

Nämä vaan ovat näitä omia ajatuksia. Kun eipä sitä mitään ole todistettu.

Mikä ohjelma tuo muuten oli ap? Harmittaa, etten hoksannut. Olisin katsonut.
Ohjelma taisi olla tämä:
Osa 3/3 | Mielen salattu voima | Toista | YLE Areena | yle.fi

Yhteistyössä