Koska olen huonolla tuulella, jaan oikein ilosanomaa: Mä vihaan syksyä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laura"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi harmi, kiun sinusta tuntuu tuolta! :( Nauti sitten pakkasista kun ne saadaan :)!
Minä nautin N Y T! IHANAA, KUN ON SYKSY JA SATAA!! Mä rakastan sadetta ja synkkyyttä! Ei tarvitse stressata paskaisista ikkunoista ja pöyitsä kämpässä, kun on hämärää ja vettä vihmoo taivaan täydeltä. Lenkillä on maailman ihanin olla, kun sataa vettä. Ensin juokset tunnin veren maku suussa vesisateessa. Sitten otat kunnon suihkun ja menet takkatulen lämpöön kuivattelemaan. AAAAH! :D
Tä on NIIN mun vuodenaika! :heart:. Nyt on ollut mun mielestä ihan paras syksy, kun on satanut lähes tauotta. Tälläinen syksyn kuuluu olla!

Mulla se on ollu asennekysymys.
Mä olen aina tajunnu pitäväni syysmysrkysträ, jos saa tosiaan olla sisällä kynttilänvalossa tai joskus sitä voi toki ihailla laiturin nokalta hetkellisesti, kunhan kohta pääsee tee mukin kanssa peiton alle, mutta periaatteessa kylmä märkä ja pimeä on ollu aika plääh...|O
Mutta oon huomannu, että tänäsyksynä syksy ei oo ollu ollenkaan yhtä pyllystöä kun enen eikä viimetalvi ollu yhtä kökkö kun edellinen. Kun voi itse paremmin, on pystyny suhtautumaan vuodenaikoihinkin jonkunsortin rikkautena.
Mutta kyllä kesä silti on paras :)

• Tykkää
Reactions: Jätkä
[QUOTE="...";24693044]Osta kunnon ulkoiluvaatteet hupulla, pitää vettä ja tuulta sekä hengittää. Syökää terveellisesti, lisäksi vitamiineja ja olkaa siellä ulkona :) Tarpeeksi ja sopivaa vaatetta päälle.

No, mä rakastan syksyä, että helppo kai mun on :) Saan syksystä aina lisää energiaa. En mä m ielestäni romantisoi, satun vaan pitämään näistä väreistä ja tuoksuista. Ja siitä sateesta. Pimeydestäkin.[/QUOTE]

Ei ne ulkoiluvaatteetkaan auta kaatosateessa. Itse pyöräilin kesällä rankkasateessa pelkkä tuulipuku päällä kun ei sadeviittaa ollut mukana. Olin päästä varpaisiin ap:n tavoin litimärkänä alusvaatteita myöten ja myös hiukset kastuivat vaikka oli huppu päässä kun vesi meni hupusta läpi.

Ei ne ulkoiluvaatteetkaan auta kaatosateessa. Itse pyöräilin kesällä rankkasateessa pelkkä tuulipuku päällä kun ei sadeviittaa ollut mukana. Olin päästä varpaisiin ap:n tavoin litimärkänä alusvaatteita myöten ja myös hiukset kastuivat vaikka oli huppu päässä kun vesi meni hupusta läpi.

Kannattaa ostaa esim. Haglöfsiä tai jotain muuta vastaavaa. Pitävät vettä kuin sadevaatteet. Vaikka hintaa on vähän enemmän, niin hyötyäkin sitten samassa määrin verrattuna moniin muihin ulkoiluvaatteisiin.

Kannattaa ostaa esim. Haglöfsiä tai jotain muuta vastaavaa. Pitävät vettä kuin sadevaatteet. Vaikka hintaa on vähän enemmän, niin hyötyäkin sitten samassa määrin verrattuna moniin muihin ulkoiluvaatteisiin.

Mutta se oli kyllä oikein kunnon rankkasade niin että kaduilla oli isoja lätäköitä ja sade oikein ropisi vaatteille ja matkaa puoli tuntia. Kokeile itse mennä sellaiseen sateseen pelkkä ulkoilupuku päällä niin vähintään hupusta ja hartioilta tulee vesi läpi.

Mutta se oli kyllä oikein kunnon rankkasade niin että kaduilla oli isoja lätäköitä ja sade oikein ropisi vaatteille ja matkaa puoli tuntia. Kokeile itse mennä sellaiseen sateseen pelkkä ulkoilupuku päällä niin vähintään hupusta ja hartioilta tulee vesi läpi.

Ei tuu mun takista. Ei se tuulipuku pidäkään mut kunnon suojattu pitää eikä kuitenkaan tu sellanen hiki kun sadevaatteissa tulee.

Yhteistyössä