Asun yhdessä anoppini kanssa. Haluatko kysyä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jrb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";24696368]Miksi?[/QUOTE]

Ei sille nyt mitään erikoista syytä ole. Iso omakotitalo, puutarha ym. ja ihanalla paikalla. Etsittiin omakotitaloa ja täällä oli paljon vapaita neliöitä aikanaan.

anopille periksi? Miten tulette toimeen? riitelettekö usein?

En anna kaikessa anopille periksi, kyllä sanon vastaan, jos joku asia alkaa keittämään. Meillä toimii yhteisymmärrys molemmin puolin ja tullaan hyvin toimeen. Todella harvoin tulee sanaharkkaa. Tämä johtuu varmaan siitä, että olemme todella samanlaiset luonteet. Joskus olen kuullut sanottavan, että mies etsii naisen joka on samanlainen kuin äitinsä ;), meillä se pätee.

En anna kaikessa anopille periksi, kyllä sanon vastaan, jos joku asia alkaa keittämään. Meillä toimii yhteisymmärrys molemmin puolin ja tullaan hyvin toimeen. Todella harvoin tulee sanaharkkaa. Tämä johtuu varmaan siitä, että olemme todella samanlaiset luonteet. Joskus olen kuullut sanottavan, että mies etsii naisen joka on samanlainen kuin äitinsä ;), meillä se pätee.

Just tästä samasta syystä minä ja anoppikokelas ei TODELLAKAAN tulla toimeen. Viikonloppu kesäpaikassa menee, asuminen ei IKINÄ.

Onko teillä lapsi(a)? Meillä sujui yhteiselo appivanhempien kanssa ihan kohtalaisen hyvin kunnes saatiin lapsi... Nykyään asutaan seinänaapureina, jaettiin talo kahteen osaan että vähän saadaan yksityisyyttä :)

[QUOTE="vieras";24698063]Onko teillä lapsi(a)? Meillä sujui yhteiselo appivanhempien kanssa ihan kohtalaisen hyvin kunnes saatiin lapsi... Nykyään asutaan seinänaapureina, jaettiin talo kahteen osaan että vähän saadaan yksityisyyttä :)[/QUOTE]

Kaksi teini-ikäistä :)

Yhteistyössä