Mulle tuli täys pysähdys

Mies on innokkaana siivoillut ja häärinyt täällä kotona ja mä olen vain juossut alta pois....en ole osannut tehdä mitään kun mulla ei ole hääryläisvaihde päällä :O Miten joku jaksaa heti aamusta alkaa hääräilemään tuolla innolla...mistä kummasta se on saanut tuollaisen puhdin? Huh ihan tuli hiki...

"vieras"
Mies osaa tehdä aamiaisen ihan hiljaa ja herään lempeästi kahvintuoksuun, joka aamu. :D Sillä on paljon enemmän virtaa kuin mulla, aina. Joskus hämmästyttää miksi se on niin ja mistä kemikaalista aivoissa se johtuu?

[QUOTE="vieras";24695007]Mies osaa tehdä aamiaisen ihan hiljaa ja herään lempeästi kahvintuoksuun, joka aamu. :D Sillä on paljon enemmän virtaa kuin mulla, aina. Joskus hämmästyttää miksi se on niin ja mistä kemikaalista aivoissa se johtuu?[/QUOTE]

Meillä myös mies keittää aamukahvit joka aamu...miehet on kummallisia ;)

Mä oon kans semmonen että joka aamu häärään vaikka ja mitä, myös arkisin 5.30. Pakko vaan saada kaikki ojennukseen ennen kuin aloittaa päivän.
Myös työpäivän jälkeen alan kotona heti hommiin hyvillä mielin ja vasta sitten relaan kun kaikki tehty.
Mies ei tätä ymmärrä mutta kiittää kuulemma luojaa että on saanut puolisokseen itsensä vastakohdan.

Yhteistyössä