Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että millä statuksilla oikein pidätte miehiänne Facessa?
"moi" 24.09.2011 #1 Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että millä statuksilla oikein pidätte miehiänne Facessa?
elletär 24.09.2011 #2 Ihan sama vaikka olisin hänelle kotiorjaksi merkittynä, kunhan vain saan olla hänen.
Karju 24.09.2011 #5 Erehdyin kerran laittamaan, että olen parisuhteessa, niin exäni alkoi lähettämään katkeria viestejä mullepäin, joten en enää siellä ilmoittele mitään.
Erehdyin kerran laittamaan, että olen parisuhteessa, niin exäni alkoi lähettämään katkeria viestejä mullepäin, joten en enää siellä ilmoittele mitään.
"vieras" 24.09.2011 #8 meistä kumpikaan ole ikinä edes ollut koko naamakirjassa. ihan idioottien hommaa sekin.
fb 24.09.2011 #10 Alkuperäinen kirjoittaja Anatolia: Näytä alkuperäinen viesti Ei me olla edes kavereita FB:ssä. Click to expand... Ei mekään. Itse asiassa siellä ei ole koskaan mitään mainintaa miehestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Anatolia: Näytä alkuperäinen viesti Ei me olla edes kavereita FB:ssä. Click to expand... Ei mekään. Itse asiassa siellä ei ole koskaan mitään mainintaa miehestäni.
Ultramariini 24.09.2011 #13 Mieheni ei ole kaverilistallani. Parisuhtemääritelmässäni lukee naimisissa, mutta ei kenen kanssa.
vierailijana 24.09.2011 #16 [QUOTE="Viikuna";24695286]Married to XXXXX[/QUOTE] Niin meilläkin on .... molemmilla
Minerva McGarmiwa 24.09.2011 #17 Puolison kohdalla lukee ja sit profiilissa lukee et naimisissa käyttäjä xxxxxx kanssa
keppälerttu 24.09.2011 #18 Alkuperäinen kirjoittaja Anatolia: Näytä alkuperäinen viesti Ei me olla edes kavereita FB:ssä. Click to expand... ei mekään
Alkuperäinen kirjoittaja Anatolia: Näytä alkuperäinen viesti Ei me olla edes kavereita FB:ssä. Click to expand... ei mekään
"mä" 24.09.2011 #23 En ole laittanut parisuhdestatukseeni mitään. Miksi pitäisi, kyllähän kaverit ja perheenjäsenet tietävät parisuhteeni ilman erillisilmoituksiakin.
En ole laittanut parisuhdestatukseeni mitään. Miksi pitäisi, kyllähän kaverit ja perheenjäsenet tietävät parisuhteeni ilman erillisilmoituksiakin.