Kukaan tilannut Fruugosta?

• Viestiketjun aloittaja voi jumaliste!
  • Ensimmäinen viesti
voi jumaliste!
Minä tilasin kyseisestä lafkasta heinäkuun lopussa tuotteita, jotka eivät ole vieläkään tulleet perille! Asiakaspalvelu on englanninkielistä ja kun olen perännyt tilaamieni tavaroiden perään, saan vastaukseksi sepustusta siitä, miten ovat jopa kaksi kertaa minulle tuotteet lähettäneet. Todella kummallista tässä on se, että kumpikaan paketti ei ole tullut perille!

Tilaamani tuotteet on kuulemma uudelleen lähetetty syyskuun alussa, mutta eipä vaan näy eikä kuulu. Onko teillä muilla vastaavanlaisia kokemuksia kyseisestä firmasta vai onko tämä nyt jokin poikkeustapaus? Kuka nyysii paketteja postissa, jos ne on minulle oikein kahteen otteeseen lähetetty?

Minä tilasin sandaalit heinäkuussa. Heti kun olin tehnyt tilauksen ja maksanut verkkopankissa niin seuraavana päivänä tuli sähköpostiin viesti, ettei tuotetta olekaan ja peruvat tilauksen. Rahoja sai odotella viikkokausia, vaikka heti siinä perumisviestissä ilmoittivat, että rahat palautetaan heti kun myyjä on käsitellyt tilauksen.

Lopulta kun kyllästyin odottamaan niin lähetin heille kyselyn aiheesta niin ilmoittivat, ettei palautusta ole tehty. Pyysivät tilinumeron ja tästä sitten rahat palautuivat muutaman päivän päästä. Mutta en todellakaan aio tilata uudestaan, todella huono jäi kuva kyseisestä yrityksestä.

"aloittaja"
Minä tilasin sandaalit heinäkuussa. Heti kun olin tehnyt tilauksen ja maksanut verkkopankissa niin seuraavana päivänä tuli sähköpostiin viesti, ettei tuotetta olekaan ja peruvat tilauksen. Rahoja sai odotella viikkokausia, vaikka heti siinä perumisviestissä ilmoittivat, että rahat palautetaan heti kun myyjä on käsitellyt tilauksen.

Lopulta kun kyllästyin odottamaan niin lähetin heille kyselyn aiheesta niin ilmoittivat, ettei palautusta ole tehty. Pyysivät tilinumeron ja tästä sitten rahat palautuivat muutaman päivän päästä. Mutta en todellakaan aio tilata uudestaan, todella huono jäi kuva kyseisestä yrityksestä.
Onko turvallista lähettää näille tilinumeroa? Pyysivät sitä palauttaakseen rahat. Sen verran vituttaa tuo firma nyt, että en todellakaan tilaa sieltä enää koskaan yhtään mitään!

Kaksi kertaa tilannut
Olen tilannut kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla tuote tuli nopeasti ja vielä suomenkielisestä asiakaspalvelusta soitettiin tilausta seuraavana päivänä ja kysyttiin yhtä tarkentavaa tietoa. Eli kyllä löytyi ainakin vuosi sitten suomenkielinen asiakaspalvelu.

Toisen kerran tilasin tuotteen, jota ei sitten ollutkaan myyjän varastossa. Rahat palautettiin muutamassa päivässä. Eli ei moitteen sanaa siitäkään, vaikka tietysti olin pettynyt, kun en saanutkaan tuotetta.

Kaksi kertaa tilannut
Ja piti vielä sanoa, että tottakai on turvallista lähettää tilinumero. Eihän sillä pysty mitään tekemään. Vai ajattelitko antaa heille verkkopankkitunnuksesi salasanoineen? :eek:

jatkan
minäkin vielä. Minulla samanlainen kokemus tästä lafkasta: ensimmäinen tilauskerta sujui mallilleen, mutta nyt ei suju mikään. Olen myös erittäin pettynyt toimintaan. Minulle ei ole kukaan suomenkielinen soitellut eikä laulellut, kaikki emailit on olleet enkkua. Joku Michelle sieltä viestittelee.

minä,
Alkuperäinen kirjoittaja No en tietenkään;24687673:
olen vain tarkka sen suhteen, mihin tilinumeroni tai muitakaan tietojani annan...
Tilinumeron tietämällä pahinta mitä voi tehdä on se, että laittaa rahaa tuolle tilille. Muutahan tilinumero tietämällä ei voi tehdä.

"vieras"
Tilasin viime keväänä kaksi hajuvettä kahdesta eri brittifirmasta, siis fruugon kautta. Toinen tuli tosi nopsasti kotiovelle tuotuna, toista piti vähän odotella. Harmi jos ei enää toimi yhtä hyvin, meinasin just että tilaan vielä pari tuoksua... en nyt sit taida enää uskaltaa.

"aloittaja"
No niin, tilinumero laitettu Michellelle tulikivenkatkuisten terveisten kera. Nyt sitten odotellaan rahojen palautusta. Paree tulla ja pian! Tietääkö joku jotain HYVÄÄ nettipuljua, josta kannattaa tilata shampoota ja hoitoainetta? Sellaista puljua, josta ne tilatut tuotteet tulevat myös perille?

"hei"
Tilasin Fruugon kautta viikko sitten ja tänään tuli paketti kotiovelle. Eikö Fruugossa ole useita eri nettikauppoja mukana, eli varmaan vaikuttaa sekin minkä kaupan kautta fruugo tuoteet toimittaa. Ainakin tuo putiikki hoito asian todella mallikkaasti ja nopeasti.

ei ei ei
Ei enään koskaan. Yksi huono kokemus riitti. Tilattu tuote oli halpa, mutta toimitus kesti ja kesti. Kerkesin tilaamaan jo sen toisesta paikasta. Kyllä jatkossa teen ostokseni jostain ihan muualta. Palvelu on huonoa ja tuotteiden toimitus kestäätodella kauan. Helpompi on tukea jotain pientä verkkokauppaa ja saada paketti melkein välittämästi

Apua..
Siis mietiskelin lähiaikoina, mitä tilauksellani kestää. Ajattelin googlata muiden kokemuksia Fruugo:sta ja huomasin miten negatiivista palautetta tää on saanut!!! Apua saankohan mä enään mun tilausta, jos siitä on nyt kulunut 16 arkipäivää..

vierailija
Tilasin videokaapelin 15.3.2023 - toimitusaika 3 pv. 23.3 tuli ilmoitus kiinalaiselta toimittajalta, että lähetyksen mahdollinen toimitusaika on 28.04.1023. Matkahan on pitkä ja kivinen tie.
Tällaista asiakaspalvelua !
.

Yhteistyössä