Kävin hakemassa ruokatavarat 3 eri kaupasta *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kitupiikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kitupiikki

Vieras
Koska meni hermot siihen, että joissakin kaupassa on selvästi sisäänvetotarjouksia, joiden edullisuutta kompensoidaan sillä, että toiset peruselintarvikkeet maksavat normaalia reippaasti enemmän.

Nyt meni kolmen hengen noin 5 päivän ruokiin 30 euroa (sisältäen maidot, pari kiloa jogurttia,6 kg hedelmiä, 3 kg kasviksia, 500 g juustoa, 300 g raejuusta ja 1 kg lihaa fileenä ja muuta satunnaista, 3 pussia luomuleipää). Toki otan pakkasesta lihaa tuohon lisäksi, mutta silti!

Aion jatkossakin katsoa vähän tarkemmin mitä ostan ja mistä aina kuin se on mahdollsita. Oikeasti pieni vaivannäkö ilmeisesti kannattaa.

[QUOTE="VIERAS";24683429]Toimii vain jos kaupat vierekkäin/ ei hae ostoksia autolla.[/QUOTE]
Tai on matkakortti eikä laske käyttämälleen ajalle hintaa.

Ap: mä teen tuota aika useinkin. Tosin en yksinomaan säästösyistä vaan sen vuoksi, että täällä ei ole juurikaan sellaisia kauppoja, joista saisin kaiken haluamani kerralla. Teen siis useamman kauppareissun.

Käyn useinkin kahdessa kaupassa samalla kertaa.Lähimmät kaupat ovat K-supermarket ja S-market.Ovat vierekkäin.Autolla tosin kuljen.Meitä on kahdeksan hengen perhe.
muoks ja samalla reissulla joskun Lidlissäkin.Käyn kaupassa isosti kaksi kertaa viikossa.

Viimeksi muokattu:
mun tuttu ostaa aina suurimman osan ruokaostoksista prismasta, joka on lähempänä, ja sit viel jotain tarjoustavaroit lidlist. Muistan aika useinkin et joku tuote on ollu 10-20 senttii halvempi lidlis ni se on heti menny sinne, vaik se on aika monta kilometrii kauempana. Tosin menee pyöräl ja kuulemma ihan sen liikunnan takii. Hän on työtön, joten senkin takii juoksee tarjousten peräs.

Mä tein tota joskus, kun olin kotona lasten kanssa. Edelleenkin haen maidot ja leivät pastat yms Lidlistä. Leivänpäälliset ja lihat sekä mahdolliset tarjoukset K-kaupasta. Ässästä jugurtteja jne. Tiedän aika pitkälti mitä mikäkin missäkin maksaa :)

Mäkin teen usein noin. Opiskellessa etenkin, mutta ehkä vähän noloa tunnustaa, että edelleen näin 30-vuotiaana on ihan pakko. Ainakin nyt äitiyslomalla, kun on vähemmän rahaa käytössä. Ja toisaalta - nyt on aikaakin siihen. Menen bussilla lähimpään ostoskeskukseen (pääsee vaunujen kanssa ilmaiseksi) ja kierrän Lidlin, cittarin ja prisman. Ostan kustakin halvimmat tuotteet.

Yhteistyössä