Video muslimien leviämisestä eurooppaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasten tietokilpailun palkinto Somaliassa: AK-47-rynnäkkökivääri
21.9.2011 12:35 | Kommentit
A A Helsingin Sanomat
Puolustusvoimat

AK-47 Kalashnikov.

Somalian suurimman kapinallisryhmän Al Shababin hallitsema radioasema palkitsi tietokisassa menestyneitä lapsia rynnäkkökiväärein ja käsikranaatein, kertoo New York Times. 10–17-vuotiaat kilpailijat mittelivät tiedoillaan Koraanista ja Shababista.

Kilpailu järjestettiin muslimien pyhän Ramadan-kuukauden aikana, ja palkinnot jaettiin viime viikonloppuna.

Kaksi parasta tietäjää palkittiin AK-47-rynnäkkökivääreillä, pienellä rahasummalla ja islamilaisella kirjallisuudella. Kolmas palkinto oli kaksi käsikranaattia.

Palkinnot jakanut maltilliseksi Shabab-johtajaksi kuvailtu Muktar Robow Abu Monsur ylisti kilpailijoita ja sanoi: "Lasten tulee käyttää toista kättään oppimiseen ja toista Islamin aseelliseen puolustamiseen".

Ovat, suurimmalti osalti. Mutta fanaattisuutta olen nähnyt kaikissa suunnissa. Pahimmat ovat tällä hetkellä olleet kristittyjä. Suurin osa on kuitenkin hyvin suvaitsevaista ja aina on mukava opettaa erilaisia näkökantoja kaikille osapuolille.

Uhkakuvien levittely ja fanaattisuutenne kertoo enemmän teistä kuin tilastoista. Tänne tulee paljon kristittyjä, toisin kuin pelätään tai väitetään. Enemmän minua pelottaisi muuttuminen entistä kristitymmäksi maaksi kuin nykyinen suuntaus, jossa olemme siitä luopumassa eli muuttumassa uskonnottomammaksi. Muslimiväestö on pieni murto-osa kansasta. Rajat ovat entistä tiukemmat ja sisäänpääsy entistä vaikeampaa. Yritä siinä käännyttää.

No katsoitko sinä tuon videon? Mulle on aivan sama onko meillä täälä kristin uskontoa vaiko eikö, mutta haluatko muslimit tänne valtaväestöksi oikeasti?

Alkuperäinen kirjoittaja rynkky&käsikranaatti;24681487:
Lasten tietokilpailun palkinto Somaliassa: AK-47-rynnäkkökivääri
21.9.2011 12:35 | Kommentit
A A Helsingin Sanomat
Puolustusvoimat

AK-47 Kalashnikov.

Somalian suurimman kapinallisryhmän Al Shababin hallitsema radioasema palkitsi tietokisassa menestyneitä lapsia rynnäkkökiväärein ja käsikranaatein, kertoo New York Times. 10–17-vuotiaat kilpailijat mittelivät tiedoillaan Koraanista ja Shababista.

Kilpailu järjestettiin muslimien pyhän Ramadan-kuukauden aikana, ja palkinnot jaettiin viime viikonloppuna.

Kaksi parasta tietäjää palkittiin AK-47-rynnäkkökivääreillä, pienellä rahasummalla ja islamilaisella kirjallisuudella. Kolmas palkinto oli kaksi käsikranaattia.

Palkinnot jakanut maltilliseksi Shabab-johtajaksi kuvailtu Muktar Robow Abu Monsur ylisti kilpailijoita ja sanoi: "Lasten tulee käyttää toista kättään oppimiseen ja toista Islamin aseelliseen puolustamiseen".

Eikö tuo edes herätä teissä mitään epäilystä siitä, että onko ne aivan tänne meidän sekaan sopiva kansa? saati sitte meitä johtamaan? :D

[QUOTE="aana";24681495]No katsoitko sinä tuon videon? Mulle on aivan sama onko meillä täälä kristin uskontoa vaiko eikö, mutta haluatko muslimit tänne valtaväestöksi oikeasti?[/QUOTE]

Oletko puolueeton? Kykenetkö objektiiviseen tarkasteluun tilastojen ja tutkimusten perusteella vai ottamaan totena kaiken sen mikä sopii sinun maailmankuvaasi, etenkin jos se on netissä...

[QUOTE="Heh";24681484]Niin, entä minkälainen on täällä Suomessa sellaisten naisten itsetunto, jotka pukeutuvat ihan vapaaehtoisesti mitä kamalimpiin kaapuihin ja näyttävät läskejään ja löllyköitään, vaikka ne olisi hyvä peittää näkyvistä.[/QUOTE]

Taitavat nämä läskiset löllykät olla niitä islamisaation kannattajia. Sen johtopäätöksen voi tehdä kun näkee minkä näköiset naiset ovat joutuneet ottamaan muslimin puolisokseen.

Tämä on sama kuin yrittäisi argumentoida itseään äärikristitylle tai äärimuslimille. Turhaa, koska lopulta kehäpäätelmät, fanaattisuus, asioiden kapea ja subjektiivinen tarkastelu, pelko ja epäluulo voittaa kaikki järkevimmätkin argumentit. Mulle riiitää tälle päivälle typeryys, joten kiitos ja näkemiin. Islamisaatiota odotellessa (joka uhkakuvien mukaan olisi pitänyt tänne tulla jo).

[QUOTE="vieras";24681483]Noniin, otappa nyt happea välillä. Olet kovin huvittava kun yrität epätoivoisesti lietsoa kauhua, ja haukut ihmisiä joihin se ei tartu. Mitään kuvailemaasi ei tule tapahtumaan, teet vain itsestäsi naurunalaisen jauhaessasi hysteerisesti miten muslimit valloittavat maailman :D Olet vielä kovin nuori, etkä siten näköjään pysty hahmottamaan asian todellista laitaa. Suosittelen lämpimästi, että rauhoitut ja lopetat sen halla-ahon kuuntelemisen. Hän on tunnetusti rasisti, ja kärjistää asioita paljon. Hän myös puhuu asioista joista ei todellisuudessa tiedä mitään. Ei hätää.[/QUOTE]

Ap:n väite on puhdasta matematiikkaa, eli niin tulee käymään jos nykyinen kehitys saa jatkua.

Kiinnostaisi tietää mikä on se sinun mainitsema "asian todellinen laita"?

[QUOTE="aana";24681422]Niin, se ois muutenki niin ihanaa, ei tarttis edes huolestia ulkonäöstä sen jälkeen, ku ois tommonen taatusti sairaan mukava kaapu päällä 24/7.

Heihei karppauset, hiuslisäkkeet, rakennekynnet, h&m, seksilelut, hauskanpito, äänestys, vapaa-aika, oikeis sanoa ei, jne jne jne jne...

no mikäs siinä elämästä tuleeki heti kerralla helppoa, saa omistaa elämänsä miesten nautintoa varten, ei tartte ajatella muuta ku mieten tyytyväisyyttä.

;D[/QUOTE]

Hyvä yritys muru..nooot...
kaikkihan tollai tiätty pukeutuu, juu-u...
mites ois näin
[/img]http://4.bp.blogspot.com/-6p4kYce0wn4/ThYoTbPOYPI/AAAAAAAAAX8/jd3b0f76Nwg/s1600/modern+islamic+clothing.jpg[/img]

aika moni tuolla katukuvassa pukeutuu noin ja toki niihin perinteisimpiinkin..
mut miten se on sulta pois? vai etkö sä pääsekkään nyt tissi vakoo näkee tarpeeks?
Ja mites ne "suomalaiset mies ressukat" jotka on erehtyny kääntymään muslimiks? Onks ne sitten naisten aivopesemiä?

ihmisille on luotu vapaa tahto ja yllättävän moni kuule ihan vapaasta tahdosta uskoo johonkin muuhun kuin siihen ev.lutiin ja saattaa olla että vasta 20v uskottuaan menee vasta naimisiin.

[QUOTE="vieras";24681483]Noniin, otappa nyt happea välillä. Olet kovin huvittava kun yrität epätoivoisesti lietsoa kauhua, ja haukut ihmisiä joihin se ei tartu. Mitään kuvailemaasi ei tule tapahtumaan, teet vain itsestäsi naurunalaisen jauhaessasi hysteerisesti miten muslimit valloittavat maailman :D Olet vielä kovin nuori, etkä siten näköjään pysty hahmottamaan asian todellista laitaa. Suosittelen lämpimästi, että rauhoitut ja lopetat sen halla-ahon kuuntelemisen. Hän on tunnetusti rasisti, ja kärjistää asioita paljon. Hän myös puhuu asioista joista ei todellisuudessa tiedä mitään. Ei hätää.[/QUOTE]

Halla-aho on pässi, ainakin sen perusteella mitä hän on julkisuudessa möläyttänyt, enempää en hänestä tiedä sillä asun ulkomailla ja en jaksa ottaa selvää jonku urpon persu ukon mielipiteistä.
Oletko katsonut tuota videota vaiko et? en jauha hysteerisesti, olen täysin rauhallinen ja istun ja katselen tietokoneeni ruutua.
Tuo video ja minun mielipiteeni eivät liity mitenkään Halla-ahoon. On typerää nauraa toisen esittämille asioille, jos ei edelleenkään ole mitään argumentteja tukemaan omaa mielipidettä.

Ja jos vaikka vastaisit kysymykseeni, että, uskotko oikeasti, että jos muslimeja on 50/50, että he sallivat meidän elämäntavat?? että he eivät nousisi kapinaan?

Tämä on sama kuin yrittäisi argumentoida itseään äärikristitylle tai äärimuslimille. Turhaa, koska lopulta kehäpäätelmät, fanaattisuus, asioiden kapea ja subjektiivinen tarkastelu, pelko ja epäluulo voittaa kaikki järkevimmätkin argumentit. Mulle riiitää tälle päivälle typeryys, joten kiitos ja näkemiin. Islamisaatiota odotellessa (joka uhkakuvien mukaan olisi pitänyt tänne tulla jo).

Islamisaatio on jo täällä: osassa eurooppaa noudatetaan jo sharia-lakia.

Hyvä yritys muru..nooot...
kaikkihan tollai tiätty pukeutuu, juu-u...
mites ois näin
[/img]http://4.bp.blogspot.com/-6p4kYce0wn4/ThYoTbPOYPI/AAAAAAAAAX8/jd3b0f76Nwg/s1600/modern+islamic+clothing.jpg[/img]

aika moni tuolla katukuvassa pukeutuu noin ja toki niihin perinteisimpiinkin..
mut miten se on sulta pois? vai etkö sä pääsekkään nyt tissi vakoo näkee tarpeeks?
Ja mites ne "suomalaiset mies ressukat" jotka on erehtyny kääntymään muslimiks? Onks ne sitten naisten aivopesemiä?

ihmisille on luotu vapaa tahto ja yllättävän moni kuule ihan vapaasta tahdosta uskoo johonkin muuhun kuin siihen ev.lutiin ja saattaa olla että vasta 20v uskottuaan menee vasta naimisiin.

Öhöm, voisitko vastata yhteenkin esittämääni kysymykseen? Samanlainen vapaa tahtoko kun juutalaisilla oli? Kyse onkin siitä, että oli meillä uskontoa tai ei niin jos muslimeja on 50/50, niin meille tulee helvetin tukalat oltavat, ei ne ajattela yhtä lojaalisti ja suvaitsevaisesti kuten me, ymmärrätkö mistä on kyse? eikö sinua haittaisi yhtään jos meillä täällä olisi muslimeja 50/50 meidän kanssa.??

[QUOTE="vieras";24681509]Taitavat nämä läskiset löllykät olla niitä islamisaation kannattajia. Sen johtopäätöksen voi tehdä kun näkee minkä näköiset naiset ovat joutuneet ottamaan muslimin puolisokseen.[/QUOTE]

Haha, nyt oli pakko kommentoida. :D Ihanko joutuneet ottamaan muslimin. :D Minä en todellakaan joutunut ottamaan muslimia puolisokseni. Joudun nyt kirjoittamaan vastenmielisen itsekehulta heisevan kommentin, mutta vain siksi, että haluan teidän ymmärtävän muutaman asian.
Minulla oli vientiä erittäin paljon ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Oli suomalaisia ja ulkomaalaisia. Baariin en voinut mennä ilman, että minua tultaisiin iskemään. Monesti. Olen hyvin solakka ja monen mielestä kaunis. Itse en toki ajattele olevani mikään maailman kaunein nainen, mutta monen muun mielestä ilmeisesti olen viehättävä.
Sitten tapasin nykyisen mieheni, joka oli mitä isosydämisin ihminen. Vaikka hän onkin muslimi, hän ei koskaan, ikinä, koskaan yrittänyt käännyttää minua. Me sovimme alusta lähtien, että minä olen mikä olen, eli ateisti, ja hän on mikä on, eli muslimi. Me osaamme tehdä kompromisseja, jolloin kulttuurierot eivät tuota ongelmaa.
En todella valinnut miestäni siksi, etten olisi saanut suomalaista :D En valitse puolisoitani kansalaisuuden perusteella. Ja en ymmärrä, miksi suomalaiset puhuvat suomalaisista miehistä nostamalla he jalustalle :D Ihankun suomalainen mies olisi niin loistava, että joudut ottamaan jonkun muunmaalaisen miehen, koska et saanut ketään näistä valioluokan kotimaisista pojista. HAH! :D Niitä hyviä miehiä löytyy kyllä muualtakin kuin vain suomesta. Ja en tarkoita tällä sitä, että yksikään suomalainen mies ei olisi hyvä. Mutta miettikää nyt vähän, ei KAIKKI ulkomaalaisten miesten kanssa olevat ole läskejä sotanorsuja. Murto-osa on.

Mutta et edelleenkään ole vastannut yhteenkään esittämääni kysymykseen, saati sitten esittänyt yhtäkään argumenttia, jonka tukena olisi jotain muutakin kun omia mielipiteitä. Mielipiteet ovat merkityksettömiä.

Sinä ilmeisesti vanhempana kuvittelet olevasi jotenkin viisaampi automaattisesti, ja voivasi suoraan teilata muiden esittämät ajatukset, ilman että niitä sen kummemmin ajattelet.

Se jos joku on tyhmää, kun tuo sinun toiminta, laittaa itsensä jollekki ylemmälle pallille, kuvittelet olevasi parempi ja tietävämpi, ja voivasi lytätä muiden ajatukset pelkällä olemassaolollasi.

[QUOTE="vieras";24681614]Haha, nyt oli pakko kommentoida. :D Ihanko joutuneet ottamaan muslimin. :D Minä en todellakaan joutunut ottamaan muslimia puolisokseni. Joudun nyt kirjoittamaan vastenmielisen itsekehulta heisevan kommentin, mutta vain siksi, että haluan teidän ymmärtävän muutaman asian.
Minulla oli vientiä erittäin paljon ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Oli suomalaisia ja ulkomaalaisia. Baariin en voinut mennä ilman, että minua tultaisiin iskemään. Monesti. Olen hyvin solakka ja monen mielestä kaunis. Itse en toki ajattele olevani mikään maailman kaunein nainen, mutta monen muun mielestä ilmeisesti olen viehättävä.
Sitten tapasin nykyisen mieheni, joka oli mitä isosydämisin ihminen. Vaikka hän onkin muslimi, hän ei koskaan, ikinä, koskaan yrittänyt käännyttää minua. Me sovimme alusta lähtien, että minä olen mikä olen, eli ateisti, ja hän on mikä on, eli muslimi. Me osaamme tehdä kompromisseja, jolloin kulttuurierot eivät tuota ongelmaa.
En todella valinnut miestäni siksi, etten olisi saanut suomalaista :D En valitse puolisoitani kansalaisuuden perusteella. Ja en ymmärrä, miksi suomalaiset puhuvat suomalaisista miehistä nostamalla he jalustalle :D Ihankun suomalainen mies olisi niin loistava, että joudut ottamaan jonkun muunmaalaisen miehen, koska et saanut ketään näistä valioluokan kotimaisista pojista. HAH! :D Niitä hyviä miehiä löytyy kyllä muualtakin kuin vain suomesta. Ja en tarkoita tällä sitä, että yksikään suomalainen mies ei olisi hyvä. Mutta miettikää nyt vähän, ei KAIKKI ulkomaalaisten miesten kanssa olevat ole läskejä sotanorsuja. Murto-osa on.[/QUOTE]

Noh, mulla ainakin on ulkomaalainen mies. Enkä epäile tippaakaan ettetkö voisi olla onnellinen muslimimiehesi kanssa, ja että eikö teillä voisi olla hyvä sopimus uskonnosta ja uskonnottomuusdestasi. Mutta, tiedät kai, kuinka radikaaleja aika suuri osa muslimeista on, ei yhtään niin suvaitsevaisia kun sinun miehesi?

[QUOTE="vieras";24681509]Taitavat nämä läskiset löllykät olla niitä islamisaation kannattajia. Sen johtopäätöksen voi tehdä kun näkee minkä näköiset naiset ovat joutuneet ottamaan muslimin puolisokseen.[/QUOTE]

Juuri tällaiset typerät mölyapinat, pilaavat tämänkin asian. Minusta tuntuu, että tuollaisilla urpoilla, jotka alentuvat tuommoseen puheeseen, ei taida olla yhtään oikeaa tietoa mielipiteidensä takana.

Rasismi on sitä kun vihataa jotain etnistä, poliittista jne ihmisryhmää, vaikkei siihen ole mitään todellista syytä, esim ihonväri jne.

Ja on rasistista leimata rasistiksi ihminen joka on vain huolissaan tulevaisuudesta, ja sitä tapahtuu jatkuvasti, kaikki laitetaan saman kategorian alle, nuo tuommoset pöllöt huutelijat ja ihmiset joka ovat huolissaan, ilman minkäänlaista vihaa ihonväriä tms kohtaan.

[QUOTE="aana";24681654]Noh, mulla ainakin on ulkomaalainen mies. Enkä epäile tippaakaan ettetkö voisi olla onnellinen muslimimiehesi kanssa, ja että eikö teillä voisi olla hyvä sopimus uskonnosta ja uskonnottomuusdestasi. Mutta, tiedät kai, kuinka radikaaleja aika suuri osa muslimeista on, ei yhtään niin suvaitsevaisia kun sinun miehesi?[/QUOTE]

Tunnen mieheni kautta hyvin paljon muslimeita, ja kyllä, kaikki eivät ole yhtä suvaitsevaisia. Mutta ei hän ainoa ole! Tunnen monia muslimimiehiä, jotka eivät pakota vaimojaan kääntymään, eivätkä tee heistä mitään kotiorjia. Se nyt vain on niin, että ne ikävät asiat pääsevät otsikoihin, koska kuka lukisi jonkun onnellisesta draamavapaasta elämästä. Ei kukaan, ei se myy. Siksi nämä onnelliset tarinat eivät saa julkisuutta, ja siten kukaan ei niistä tiedä. Kaikki muslimit eivät ole samanlaisia vaikka ihmiset niin luulevatkin! On fanaattisesti uskovia, "tavallisesti" uskovia, sekä vähän jotain sinnepäin uskovia. Muslimit eivät kaikki toimi jollakin tietyllä tavalla. Muslimimaita on monia, ja niissä eri kulttuurit ja tavat noudattaa islamia. Kaikki musliminaiset eivät käytä huivia, kaikissa muslimimaissa ei kivitetä naisia. Kaikki muslimit eivät TODELLAKAAN kannata kivittämistä. En tunne yhtäkään suomessa asuvaa muslimia joka sitä hirveyttä kannattaisi, ja tunnen kuitenkin useita kymmeniä. (Ei ole yhtäkuin kaikki, tiedän, mutta en niin väittänytkään.) Joten tämä kamala vaahtoaminen on ihan järjetöntä. Nuoret muslimit ovat yhtä avoimempia meidän kulttuuriamme kohtaan. Tunnen ihan uskomattoman monta nuorta muslimia, jotka juovat, ja elävät aivan kuten mekin. Tunnen tyttöjä jotka eivät käytä huivia, ja käyvät baareissa. Uusi sukupolvi alkaa sopeutua, sen ainakin olen huomannut.

[QUOTE="vieras";24681614]Haha, nyt oli pakko kommentoida. :D Ihanko joutuneet ottamaan muslimin. :D Minä en todellakaan joutunut ottamaan muslimia puolisokseni. Joudun nyt kirjoittamaan vastenmielisen itsekehulta heisevan kommentin, mutta vain siksi, että haluan teidän ymmärtävän muutaman asian.
En todella valinnut miestäni siksi, etten olisi saanut suomalaista :D En valitse puolisoitani kansalaisuuden perusteella. Ja en ymmärrä, miksi suomalaiset puhuvat suomalaisista miehistä nostamalla he jalustalle :D Ihankun suomalainen mies olisi niin loistava, että joudut ottamaan jonkun muunmaalaisen miehen, koska et saanut ketään näistä valioluokan kotimaisista pojista. HAH! :D Niitä hyviä miehiä löytyy kyllä muualtakin kuin vain suomesta. Ja en tarkoita tällä sitä, että yksikään suomalainen mies ei olisi hyvä. Mutta miettikää nyt vähän, ei KAIKKI ulkomaalaisten miesten kanssa olevat ole läskejä sotanorsuja. Murto-osa on.[/QUOTE]

Vaikka sen valeheksi vannotkin niin kyllä sinua uskotaan.:xmas:

[QUOTE="vieras";24681718]Tunnen mieheni kautta hyvin paljon muslimeita, ja kyllä, kaikki eivät ole yhtä suvaitsevaisia. Mutta ei hän ainoa ole! Tunnen monia muslimimiehiä, jotka eivät pakota vaimojaan kääntymään, eivätkä tee heistä mitään kotiorjia. Se nyt vain on niin, että ne ikävät asiat pääsevät otsikoihin, koska kuka lukisi jonkun onnellisesta draamavapaasta elämästä. Ei kukaan, ei se myy. Siksi nämä onnelliset tarinat eivät saa julkisuutta, ja siten kukaan ei niistä tiedä. Kaikki muslimit eivät ole samanlaisia vaikka ihmiset niin luulevatkin! On fanaattisesti uskovia, "tavallisesti" uskovia, sekä vähän jotain sinnepäin uskovia. Muslimit eivät kaikki toimi jollakin tietyllä tavalla. Muslimimaita on monia, ja niissä eri kulttuurit ja tavat noudattaa islamia. Kaikki musliminaiset eivät käytä huivia, kaikissa muslimimaissa ei kivitetä naisia. Kaikki muslimit eivät TODELLAKAAN kannata kivittämistä. En tunne yhtäkään suomessa asuvaa muslimia joka sitä hirveyttä kannattaisi, ja tunnen kuitenkin useita kymmeniä. (Ei ole yhtäkuin kaikki, tiedän, mutta en niin väittänytkään.) Joten tämä kamala vaahtoaminen on ihan järjetöntä. Nuoret muslimit ovat yhtä avoimempia meidän kulttuuriamme kohtaan. Tunnen ihan uskomattoman monta nuorta muslimia, jotka juovat, ja elävät aivan kuten mekin. Tunnen tyttöjä jotka eivät käytä huivia, ja käyvät baareissa. Uusi sukupolvi alkaa sopeutua, sen ainakin olen huomannut.[/QUOTE]

Kiitos hyvästä kirjoituksesta. On todella hyvvä että tällaista sopeutumista on sinun havaintojesi mukaan paljon.
Silti huolettaa, että sopeudeummeko tänne kaikki yhdessä, puolin ja toisin, ja ajaudummeko sisällissotiin, jne. Ja ottaako radikaalit yhteen keskenään, jonka seurauksena koko kansa joutuu vastakkainasetteluun.

Saamelaiset ovat hyvä esimerkki kansan ns. liukenemisesta. Henk. koht. ei nyt niin hirveästi haittaa vaikka kulttuuri ja kansa liukenisi, kaikki päättyy nimittäin aikanaan.

toivottavasti sinun havaintosi kertoisivat koko tilanteesta.

Toinen asia mikä huolettaa on se, että esim. somalit ja arabit yms maahanmuutajat ylipäätänsä, syrjäytyy pahasti täällä, se johtaa meidän kansojen eroamiseen, siihen, että yhdessä maassa on kaksi kansaa, jotka eivät ole keskenään yhteistyössä, joka taas ajanmittaan voi johtaa pahoihin onglemiin.

Vasta luin siitäkin, että kun minimaalinen osa maahanmuuttajataustaisista nuorista käy lukion, niin miksi ihmeessä? Kohta ollaan samassa tilanteesa norjalaisten kanssa, eli maahanmuuttajat ja heidän ja lapset ja lapsenlapset, tekevät ns, paskajopit, eli siivoaa, on kaupankassalla, taksimiehenä jne jne. Ja se on taas yksi mahdollinen syy erottamaan meitä, ja synnyttämään eripuraa välille.

[QUOTE="aana";24681828]
Vasta luin siitäkin, että kun minimaalinen osa maahanmuuttajataustaisista nuorista käy lukion, niin miksi ihmeessä? Kohta ollaan samassa tilanteesa norjalaisten kanssa, eli maahanmuuttajat ja heidän ja lapset ja lapsenlapset, tekevät ns, paskajopit, eli siivoaa, on kaupankassalla, taksimiehenä jne jne. Ja se on taas yksi mahdollinen syy erottamaan meitä, ja synnyttämään eripuraa välille.[/QUOTE]

Tekisivät edes ne paskajopit...

[QUOTE="aana";24681828]

Toinen asia mikä huolettaa on se, että esim. somalit ja arabit yms maahanmuutajat ylipäätänsä, syrjäytyy pahasti täällä, [/QUOTE]

Niin siis anteeksi missä "täällä"? Välillä vaikuttaa siltä, että puhut Suomesta, mutta aikaisemmin kerroit asuvasi ulkomailla. Oletko siis huolissasi sen maan tilanteesta, jossa asut, vai Suomen tilanteesta? Mikä on valtauskonto maassa, jossa asut?

Siinä tv2:n Viha-keskusteluillassa oli juuri puhe tästä, miten ihmeessä jotkut heikkohermot ajattelevat suomalaisten ja kaikkien "ei-muslimien" olevan niin heikkoja, että "heidät vain pyyhkäistään pois kartalta"?? Miten parin prosentin muslimiväestö Suomessa tekee Suomesta "islamistisen valtion" kuten täällä aina peloitellaan?! Naurettavan lapsellista.

[QUOTE="vieraana";24681895]Niin siis anteeksi missä "täällä"? Välillä vaikuttaa siltä, että puhut Suomesta, mutta aikaisemmin kerroit asuvasi ulkomailla. Oletko siis huolissasi sen maan tilanteesta, jossa asut, vai Suomen tilanteesta? Mikä on valtauskonto maassa, jossa asut?[/QUOTE]

Täällä pohjoismaissa voisin tarkentaa. :)

Siinä tv2:n Viha-keskusteluillassa oli juuri puhe tästä, miten ihmeessä jotkut heikkohermot ajattelevat suomalaisten ja kaikkien "ei-muslimien" olevan niin heikkoja, että "heidät vain pyyhkäistään pois kartalta"?? Miten parin prosentin muslimiväestö Suomessa tekee Suomesta "islamistisen valtion" kuten täällä aina peloitellaan?! Naurettavan lapsellista.

no oletko sinä katsonut sitä videota jonka linkki on ensimmäisessä viestissä?

[QUOTE="aana";24681925]Täällä pohjoismaissa voisin tarkentaa. :)[/QUOTE]

OK, kiitos vastauksesta. Tuli tosiaan välillä ihan sellainen olo kuin puhuisit Suomen tilanteesta ja juuri Suomea kohtaan tuntemastasi huolesta.

Yhteistyössä