Sanokaa minulle mikä nuissa me&i viehättää?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mä en vaan ole päässy jyvällä että mikä niissä ihmisiä viehättää. kalliita vaatteita joissa ei edes värit pysy muutamaa pesua kauempaa.
Ihan kohtuuttoman kalliita laatuun nähden. Ihan peruskaupasta saa saman näkösiä paitoja ja potkareita jotka kestää ja ei maksa ku puolet meiandeista.

Mä kyllä tiedän mistä puhun meillä ollu aika monta paitaa ja housua. Ja meiandit ovat olleet tosi huonolaatuisia vaatteita.
Po.pilla saat maksaa samat ja ne kestääkin ja värit pysyy. Lindexiltä saat huomattavasti halvemmalla saman näkösä vaatteita.
En vaan ymmärrä mitä ihmiset nuissa andeissa näkee :D

eikä siinä vielä kaikki että tykkäävät ja käyttävät... vähän väliä tulee facessa jotain me&i-tapahtuma/kutsu/tms pyyntöä kaverilta jolla ittellä vauva. ja se tietää kyl että meillä ei oo lapsia...

itekkään en ymmärrä,hirveitä pyydetään kulahtaneista paidoista. Parit haalarit oon vauvalle kirpparilta hankkinu mutta muuten ostan mielummin vaikka lindexiltä ja hmltä.

Mulle sitten taas on osunut kohdalle vaatteet joissa pysyy värit ja muoto hyvin. Vaikka käytetäänkin tosi paljon.

Itsellä on huonoja kokemuksia Småfolkin paidoista, nyppyyntyi ja värit haalistui ekassa pesussa todella pahasti.

[QUOTE="sunflower20";24675196]Mulle sitten taas on osunut kohdalle vaatteet joissa pysyy värit ja muoto hyvin. Vaikka käytetäänkin tosi paljon.

Itsellä on huonoja kokemuksia Småfolkin paidoista, nyppyyntyi ja värit haalistui ekassa pesussa todella pahasti.[/QUOTE]

No tuo on toinen merkki joka on hanurista. Just trikoopaidat. Housut sillä merkillä on ihan hyviä mut paidat ei. Kummatkin ovat meilläkin kyllä pitäneet muodon mut värit haalistuu heti.

[QUOTE="maria";24675171]eikä siinä vielä kaikki että tykkäävät ja käyttävät... vähän väliä tulee facessa jotain me&i-tapahtuma/kutsu/tms pyyntöä kaverilta jolla ittellä vauva. ja se tietää kyl että meillä ei oo lapsia...[/QUOTE]

Monet ostaa aikuisten mallistosta vaatteita. Ehkä ajatteli sitä tai muuten vain halusi kutsua kahville?

[QUOTE="maria";24675171]eikä siinä vielä kaikki että tykkäävät ja käyttävät... vähän väliä tulee facessa jotain me&i-tapahtuma/kutsu/tms pyyntöä kaverilta jolla ittellä vauva. ja se tietää kyl että meillä ei oo lapsia...[/QUOTE]

Niillä on naisille myös vaatteita, ehkä se kaveri ajatteli että ostaisit itsellesi (tai kummilapselle tms. lahjaksi jos sellaisia on). Mä olen viime aikoina ostanut melkein enemmän itselleni noita Meandeja kuin lapsille.

Itse olen kyllä pettynyt laatuun. Eka ostamani tuote oli hyvä. Nyt tässä toisessa oli saumassa reikä ja huolittelemattomat saumat oli. Kankaan riekaleita oli saumassa.

En minäkään ymmärrä, muutaman kerran on ollut pakko mennä katsomaan uudestaan kun ei usko et joku voi maksaa noin paljon jostain normi bodysta. En kyllä ymmärrä Metsola vaatteitakaan...

no jos hinta ei ole ainoa ostopäätökseen johtava syy? Jos kerran on samaa tavaraa kui lindexillä, niin miksi ap ostaa lindexiä? Mikä ihme siinä viehättää jos kerran on huonoa laatua?

Olen ostanut sekä lindexiltä että meandilta aikuisten vaatteita ja kyllä vielä laatua saa enemmän meandilta.

[QUOTE="vieras";24675440]En minäkään ymmärrä, muutaman kerran on ollut pakko mennä katsomaan uudestaan kun ei usko et joku voi maksaa noin paljon jostain normi bodysta. En kyllä ymmärrä Metsola vaatteitakaan...[/QUOTE]

Metsolan vaatteet sentään kestää ja pitää värit.

no jos hinta ei ole ainoa ostopäätökseen johtava syy? Jos kerran on samaa tavaraa kui lindexillä, niin miksi ap ostaa lindexiä? Mikä ihme siinä viehättää jos kerran on huonoa laatua?

Olen ostanut sekä lindexiltä että meandilta aikuisten vaatteita ja kyllä vielä laatua saa enemmän meandilta.

Mä en ole varmaan lindexiltä ostanu kahteen vuoteen mitään. Yhtä samallaista saa molemmista ;) ja kummastakaan en osta aikuisten vaatteita. Tai en ole ostanut.

Meillä on about 60kpl meandin vaatteita. yhdestä on lähteny värit toisen pesun jälk ja yksi trikoopaita hajos nopeasti, mutta muut on kestäneet tosi tosi hyvin. Osa menee jo kolmannella käyttäjällä ja ihan aktiivikäytössä ovat, eivät kaapin koristeena. Mulla on myön hm:n ja lindexin vastaavia, justiin katoin 1vuotiaan kuopuksen lindexiltä ostettuja bodeja, nyt jo ihan kulahtaneita ja haalistuneita vaikka vasta ostettu. että omien kokemusten perusteella en voi peesata ap:ta. Mutta ehkä ap sun ei nyt sitte enää kannata tuhlata noihin jos susta tuntuu että ne on huonoja etkä näe niissä mitään minkä takia pitäis ostaa. Mutta anna niiden ostaa jotka ostaa ja ovat tyytyväisiä. Ei pitäis olla sulta pois.

[QUOTE="...";24675358]Itse olen kyllä pettynyt laatuun. Eka ostamani tuote oli hyvä. Nyt tässä toisessa oli saumassa reikä ja huolittelemattomat saumat oli. Kankaan riekaleita oli saumassa.[/QUOTE]

niin mulle sanottiin,menee noi takuuseen saat uuden tilalle....

Meillä on kyllä hyvinä pysyneet meandi vaatteet. Oliskohan yhdestä paidasta värit haalistuneet. Sopivat malleiltaan ja kuoseiltaan meidän lapsille ja aikuistenkin vaatteet on sellaisia joista tykkään, mukavia pitää ja kivan mallisia. Kivana lisänä tosiaan noissa lastenvaatteissa se, että jälleenmyyntiarvo on hyvä. Ei jää itselle montaa euroa lopulta vaatteiden hinnaksi. Lindexin vaatteista myös tykkään, mutta kulahtavat tosi nopeasti. H&M vaattet ovat taas usein liian leveän mallisia ja housut esim tippuvat lasten päältä, kun ovat niin leveitä. H&M:n vaatteet myös kulahtavat ja menettävät muotonsa melkeinpä ensipesussa.

Piti vielä sanoa, että ihmettelin kyllä muutama päivä sitten kirpparilla kun joku pyysi käytetystä lasten meandi tunikasta/mekosta 20 €. Näytti olevan kyllä ihan hyväkuntoinen, mutta silti. Ite ajattelen, et käytetty on käytetty enkä maksa pääsääntöisesti mistään yli 5 € (paitsi haalarista).

Yhteistyössä