Mä olenkin onnistunut laihtumaan 20kg kesän aikana! Muut saa kadehtia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jesh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jesh

Vieras
Keväällä peilistä katsoi vielä aika pulska tipu (pituus 168cm ja 74kg), nytpä sieltä katsoo timmi 54 kiloinen upea nainen. Ja kaverit väitti, että mä en enää voikaan laihtua paljon, kun aikuisena se on niin vaikeaa ja paino ei noin vaan tipukaan. Joo, olen huimat 27v. Että olis kuulemma vaan pitänyt hyväksyä se, että mä oon pullea. Aloin sitten keväällä määrätietoisesti laihduttamaan ja treenaamaan.

Huomenna näen kavereita taas pitkästä aikaa, eivät ole siis nähneet mua uudessa kuosissa. Voi luoja, miten mä nautin, kun näen niiden naamat. PÄivitin myös hiustyyliä. He ovat itse siis ihan normaalipainoisia, nättejä naisia, mutta koska olemme kaikki sinkkuja, niin joku ihme pelko siitä, että kukaan ei saisi olla ketään kauniimpi, ettei kukaan mukava mies vaan kiinnostuisi kenestäkään muusta. Liikumme siis paljon samoissa porukoissa, kun samaa alaa opiskelemme.

Mä voin ihan suoraan sanoa, että olen paremmassa kunnossa ja paremman näköinen nyt kuin kukaan heistä ja se on oikeus, koska aina ennen mä olin se vähän iso ja rumempi, johon verrattuna muut saivat tuntea olevansa upeita ja mä en ikinä ollut uhka.

Sylettää vaan joidenkin kaverien arvosteleva asenne muita ihmisiä kohtaan niin paljon, että huominen kohtaaminen tulee olemaan hieno.

Miten teit sen? Minulla urakka alkoi kuukausi sitten. Treenit ja ruokavalio kunnossa. Peilikuvassa ei vaan vielä kyllä näy mitään =/

Ihan vaan jättämällä kaikki sokeriset herkut pois, syömällä puhtaita raaka-aineita, määrällisesti pienemmin, mutta useasti päivän aikana, lisää vettä koneeseen. Ja tietty paljon auttoi se, että käyn 5 kertaa viikossa erilaisissa jumpissa, joissa tehdään lihaskuntoa ja aerobista, niitä 1-2 tuntia päivässä, päälle koulumatkat.

Mulla alkoi paino pudota aika nopeasti kyllä.

[QUOTE="aloittaja";24664780]Ihan vaan jättämällä kaikki sokeriset herkut pois, syömällä puhtaita raaka-aineita, määrällisesti pienemmin, mutta useasti päivän aikana, lisää vettä koneeseen. Ja tietty paljon auttoi se, että käyn 5 kertaa viikossa erilaisissa jumpissa, joissa tehdään lihaskuntoa ja aerobista, niitä 1-2 tuntia päivässä, päälle koulumatkat.

Mulla alkoi paino pudota aika nopeasti kyllä.[/QUOTE]

Liikuntaa ei tule kuin punttitreeniä 2-3 krt viikossa + juoksua. Mutta jospa se tästä ensi kesään mennessä :D PT:n tekemät ohjelmat on, joten luulisi niiden toimivan.

Onnea pudotetuista kiloista =)

Bravo! Et kyllä ollut lihava aiemminkaan, mutta voin aistia sun uuden fiiliksen! Itse olen myös laihtunut n.20kg muutamassa kuukaudessa, ja jo saaatu palaute on ollut ihan mannaa itsetunnolle sekä se, että voin käydä vaatekaupan sovituskopissa inhoamatta itseäni ja hakemalla aina vain pienempää vaatekokoa!Mulla tosin kaikki laihtuminen alkoi vähän kuin varkain henk.kohtaisen tragedian kautta, mutta tänä päivänä voin huokaista, "ettei mitään pahaa, jos ei hyvääkin". Tsemit sulle, pysytään uusissa mitoissamme ja ollaan ylpeitä! PS. Ja mä oon kuiteskin jo 45!!!!

Voi ällötys miten pinnallinen sinä ja sinun kaverisi olette! En ole koskaan omassa kaveripiirissäni kohdannut tuollaista "kauneuskilpailua". Ihan aidosti iloitsemme toistemme onnistumisesta kaikilla elämän alueilla. Oli syynä sitten onnistuminen työssä tai vaikka upea uusi hiustyyli, niin osaan kyllä iloita ystävieni puolesta.
Taidatte ansaita toisenne, ei kun hauskaa iltaa!

Onnea saavutuksesta! :)

Ja eihän tuo ole vielä ikä eikä mikään laihtumiselle. Mä huomasin, että tuossa iässä (ja ennen lapsia! Voi olla suurempi tekijä) laihduin älyttömän paljon helpommin kuin nyt. Ikää nyt päälle 30 ja kyllä saa tehdä töitä, et jotain rapisee... Mutta töitä se on tehtävä. Mun eka tavote vois olla tuo sun alotuspaino. :D

Jestas mitä kavereita sulla. Mutta onhan sullakin sama suhtautuminen.
Voin kertoa, että laihduttaminen onkin suhteellisen helppoa, mutta pysyvästi painon pitäminen siinä laihdutetussa painossa ei ole. Mä olen laihduttanut useita kertoja elämäni aikana. Suurimmillaan 35 kg. Paino on pysynyt viisikin vuotta tavoitepainossa, sitten se on aina tullut takaisin.
Paras konsti oli karppaus, sillä mun läskit pysyi kurissa noinkin kauan. Mutta en jaksanut sitä. Kun ei saanut ikinä syödä mitään hyvää, kokoajan piti katsoa mitä laittoi suuhunsa. Mä en vaan jaksanut sitä.
Kun en jaksanut, niin heti lihoin ne 35 kg takaisin, että terve vaan.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Voi tietty olla niinkin, että tuo kilpailu on ihan ap:n omaa kuvitelmaa. Mikä pettymys hänelle tuleekaan, jos ne kaverit onkin ihan normaaleja ihmisiä, ja vilpittömästi onnellisisa hänen puolestaan!

[QUOTE="alma";24665861]Voi tietty olla niinkin, että tuo kilpailu on ihan ap:n omaa kuvitelmaa. Mikä pettymys hänelle tuleekaan, jos ne kaverit onkin ihan normaaleja ihmisiä, ja vilpittömästi onnellisisa hänen puolestaan![/QUOTE]

Mäkin toivon näin. Ei ne taida kovin hyviä ystäviä olla, jos kipailu ja toista 'näpäyttämään' jollain tavalla pääseminen on noin tärkeää. Miten et ole nähnyt ystäviäsi koko kesän aikana?

Ja et sä pysty päättämään kuka teistä on 'kaunein' makuja on monia, omasta mielestäsi tietysti voit olla, mutta muiden mielestä he itse tietenkin ovat niitä kauneimpia!

Mutta onnea, hienoa että olet saanut itsesi kuntoon! Nyt kun vielä saisit asenteesikin (ja ehkä myös ystäväsikin) Niin oltaisiin jo pitkällä. (Ehkä koska olet ollut itse pullea, olet kokenut muut hoikemmat jotenkin uhkana?)

Ja hei, 27v ei todellakaan ole mikään 'liian vanha laihduttamaan'! Kyllä ne kilot karisee vaikka minkä ikäiseltä jos on tahdonvoimaa!

Yhteistyössä