A
"a.p"
Vieras
Näin unta että olin ennestään tuntemattoman ihmisen luona käymässä mutta siinä unessa se oli olevinaan hyvä ystävä. Oltiin jossakin konehallin tapaisessa ja kaverillani oli auto siellä (auto oli saman merkkinen kuin meidän oma auto), auto ei käynnistynyt joten kaverini aukasi konepellin ja liikutteli jotakin letkua ja auton moottori syttyi palamaan. Meillä molemmilla oli lapset mukana siellä hallissa ja ensimmäinen ajatus oli että lapset pitää saada ulos, nosteltiin sitten rattaita pois.
Yhtäkkiä oltiin sisällä tekemässä jotain munavoileipiä ja ikkunasta näki sinne hallille miten musta ja synkkä savu nousi katonrajasta. Unessa kaveri oli rauhallinen kuin mitään ei olis tapahtunut, minäkin olin ihan rauhallinen mutta hätäilin välillä että eikö pitäis palokunta soittaa..
Yhtäkkiä oltiin sisällä tekemässä jotain munavoileipiä ja ikkunasta näki sinne hallille miten musta ja synkkä savu nousi katonrajasta. Unessa kaveri oli rauhallinen kuin mitään ei olis tapahtunut, minäkin olin ihan rauhallinen mutta hätäilin välillä että eikö pitäis palokunta soittaa..