"annu"
näillä typoilla ei ihmekkään ettei nappaa
nuo kivet uupuu mullakin onko sulla tuo j k 10
nuo kivet uupuu mullakin onko sulla tuo j k 10
Sen verran tekijälle palautetta, että on vähän oiottu mutkia suoriksi tässä relaatiossa. Esimerkiksi juuri tuo yllä mainittu sana. Eikö siinä kuitenkin pitäisi olla välissä tuo kyseinen, noita kahta yhdistävä sana? Ärsyttää.JK:sta 10 on semmonen mihin nämä eri asiat jaetaan....sana alkaa k:lla ja loppuosa on tuo sukunimi.
APUJA esim. mikko ruutuun? mitä lähtee pääsanasta ylös,alas ja vasemmalle?
puuttuu..puolueet ruutu
kivi 9 kokoom
keskusta 5+1 ja jatko
Multa puuttuu nämä suoraan mikosta:puuttuu..
onks sulla mikkoja?
eli aika samoissa jumeissa taidetaan ollaMulta puuttuu nämä suoraan mikosta:
oikeelle, vasemmalle ja ylös
Ja sitten esim puu, sii, kivi, met ja perj
Ja nuo jumit vasta alkua, en ees puhu muista ruuduistaeli aika samoissa jumeissa taidetaan olla
huoh, ei oikein etene
Mikä tää perj on, missä?Multa puuttuu nämä suoraan mikosta:
oikeelle, vasemmalle ja ylös
Ja sitten esim puu, sii, kivi, met ja perj
Perj on mikko ruudussa, tulee sieltä vasemmalta selviytyjät ruudustaMikä tää perj on, missä?
Olut 5 puuttuu kanssa.
Tulee VHS-ruudun oikeaan alanurkkaan.Mihis tämmönen tulee ?
Mulla vasta 165 sanaa kasassa
Mulla molemmat nurkat aivan tyhjänäTulee VHS-ruudun oikeaan alanurkkaan.
Minusta paljon vähemmän kuin monissa muissa relaatioissa. Kiitos kuitenkin palautteesta, joka on siinä mielessä turhaa, että tämä on viimeistä edellinen relaationi ja se viimeinenkin on jo valmiina Kimmolla odottamassa nettiin laittoa.Sen verran tekijälle palautetta, että on vähän oiottu mutkia suoriksi tässä relaatiossa.
Ei lähde päivästä tuo perj. Päivästä 10 ja 12 liittyy... 12 on sellainen päivä, jolloin tehdään jotain tiettyä klo 8 ja 21.toi perj.. eipä mullakaan oo sitä. oletan että se lähtee survivor ruudun päivä-sanasta jollain lailla? molemmat päivät tyhjinä, olen kokeillut kaiken mahdollisen ja mahdottoman.. apuja?