Kuvaako Plazan horoskooppi sinun luonnettasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AY

Vieras
Horoskooppimerkit – Ellit – Plaza

Menkää tuonne ja painakaa oman horoskooppinne kohdalta ''Lue lisää'' :)

Osuiko luonnekuvaus? Uskotko muutenkaan horoskooppeihin? Ja mikä olennaisin, mikä on sun horoskooppi?

Ajattelin tehdä tällaisen keskustelun, koska horoskoopit on mulle tosi mielenkiintoinen aihe ja kiinnostaisi tietää, että onko muita tähtiinkatsojia :) Omasta mielestäni Plazan horoskooppikuvaukset ovat osuneet täydellisesti itseni ja tuttujeni kohdalla. Tuosta sivusta alkoikin mun tähtiinkatsominen :)

Olen siis itse horoskoopiltani leijona ja tuo luonnekuvaus osuu melko täydellisesti :O Täytyy myöntää, että olen aika komenteleva ja sellainen johtajaluonne. Olen intohimoinen ja paneudun asioihin täysillä. Haluan olla seurueeni keskipisteenä. En tiedä kuulostaanko nyt ihan huomionkipeältä, mutta karu on totuus :D

Nehän kuvaa lähes aina ketä hyvänsä ihmistä.

Hauskaa viihdettä horoskooppihörhöjen kiusaksi: Kun hörhö kysyy sinun horoskooppimerkkiäsi aikoen jälleen kerran todeta sen jälkeen itserakkaasti arvanneensa, kerro sille hatusta vedetty merkki. Sen jälkeen kun hörhö on huudahtanut "arvasin" ja munannut itseään selittämällä miten niin tosiselvästi olet juuri sen merkkinen, kerro valehdelleesi.

Nehän kuvaa lähes aina ketä hyvänsä ihmistä.

Hauskaa viihdettä horoskooppihörhöjen kiusaksi: Kun hörhö kysyy sinun horoskooppimerkkiäsi aikoen jälleen kerran todeta sen jälkeen itserakkaasti arvanneensa, kerro sille hatusta vedetty merkki. Sen jälkeen kun hörhö on huudahtanut "arvasin" ja munannut itseään selittämällä miten niin tosiselvästi olet juuri sen merkkinen, kerro valehdelleesi.

Minä vain kysyin huvikseni, että sattuuko kyseinen horoskooppi kuvaamaan luonnettasi ja sä olet heti vetämässä jotain johtopäätöksiä? Aina ei ole taka-ajatuksia, ymmärrä se.

Sen verran olen tutustunut ja harrastanut tuollaisen ennustamisen rakenteeseen ja periaatteisiin, että pystyisin suoltamaan samanlaista settiä kutakuinkin tältä istumalta.

Paitsi, että "mun" merkkikuvauksen kaltaisia ihmisiä tekisi mieli läväyttää litsarilla otsaa ja huutaa Herätys! Ikävä kyllä sellaisia vässyköitä syntyy saletisti vuoden ympäri...

Osa kuvaa ja osa ei, en pahemmin usko horoskooppeihin, mutta joskus tulee luettua
huvin kannalta. :)

Yhteistyössä