Herkkupäivä <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "repsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"repsu"

Vieras
Itsetehtyjä herkkuhampurilaisia.. nam! Jälkkäriksi Ainon mustikkapiirakkajäätelöä, Brejkejä ja Ihanaa uuniomenajugua. Ai niin ja sitten vielä maistiaisiksi raparperi-vaniljajugu. Hampurilaiset on syöty, nyt arvon jokohan massuun mahtuisi jädeä vai ottaisinko vain pari Brejkiä ja lähtisin niitten kanssa peiton alle kirja kainalossa..

Ihania herkkuja teillä.:)
Miulla on viiniä, illalla viinin kanssa suolakeksejä ja juustoja ja sienisalaattiakin on
samoin sienipastaa. Maitosuklaatakin olisi kaapissa. :D

Pöh, teillä paljon paremmat herkut. Varsinkin Kaisin kaapin sisältö kelpais mulle. :p

Meillä itse tehtyjä hamppareita, leffaeväiksi juustonaksuja ja kivennäisvettä.

Ihania herkkuja teillä.:)
Miulla on viiniä, illalla viinin kanssa suolakeksejä ja juustoja ja sienisalaattiakin on
samoin sienipastaa. Maitosuklaatakin olisi kaapissa. :D

Hyvät herkut teillä :)
Mä meinasin savuoluen ja tumman oluen kans juustot tarjota tällä kertaa viini sijasta ystävälleni, joku vinkkas että nolaan itseni ;) Noh illalla sen kuulee :xmas:

Hyvät herkut teillä :)
Mä meinasin savuoluen ja tumman oluen kans juustot tarjota tällä kertaa viini sijasta ystävälleni, joku vinkkas että nolaan itseni ;) Noh illalla sen kuulee :xmas:

Oi nams savulohi on herkkua:p
Hyvät herkut on teilläkin, toki tarjoa vaan olutta ja juustoja vieraille, miusta myös
olut sopii juustojen kanssa ja itse olenkin välillä nauttinut sekä vaalea että tummaa
olutta juustojen kanssa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24643895:
mä söin yhden kermamunkin ja join smurffi-limsaa, vielä olis Omar-karkkeja :)

Kermamunkki on :p :p En halua edes tietää paljonko siinä on kaloreita, mutta ai että se on pari kertaa vuodessa aivan sietämättömän hyvää.

Yhteistyössä