Minulla on toinen mies enkä kadu

• Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
Kotona on kuin sisarussuhde ja toisen miehen kanssa rakkautta.

Olenko kamala ihminen?

Kuitenkin koen, että olen vielä jotain velkaa aviomiehelleni niin ero ei ole vaihtoehto nyt. Ehkä sitten joskus tulevaisuudessa.

On kai niitä toimivia parisuhteita, joissa jommalla kummalla on tai on ollut sivusuhde, mutta tuo, että olet yhdessä miehesi kanssa siksi, että koet olevasi hänelle velkaa, on aika kamalaa. Teet väärin itsellesi ja miehellesi, kun et joko eroa hänestä tai yritä korjata suhdetta muulla tavoin.

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
"joku"
Minä en toiselle ihmiselle voi tehdä sellasta mitä en itellekään haluais. Minusta se on vain väärin. Mulle on vain jäänyt niin hyvin mieleen yhden psykologin sanat että "petetyksi tuleminen on jokaiselle ihmiselle äärettömän suuri trauma." Siksi en tule ikinä ymmärtämään miksi ei hoideta edellistä suhdetta pois alta. Toiselle se että otat eron on kuitenkin "penempi paha" kuin pettäminen.

Multa ei paljoa kannustusta ja myötätuntoa sinulle riitä. Vaikutat vain erittäin itsekkäältä. Otetaan kaikki hyöty irti toisista.

yökk
velkaa? oksettava tapa suhtautua omaan puolisoon. olet velkaa.. niin petät ja pidät varalla omaa miestäkin. Itkun paikka on. Sen minkä taakseen jättää, edestään löytää. Anna toiselle sitä mitä itse haluat. Mikään suhde ei ole hyvä aina, mutta luottamus on niin helppo särkeä, vaikea korjata. Olisi inhimillisempää erota ensin, ennen kuin alkaa vehtaamaan vieraan kanssa. Ties mitä tauteja siirrät, puhumattakaan henkisistä kärsimyksistä. Olet velkaa sen itsellesi, puolisollesi ja kolmannelle osapuolelle että arvioit omaa omatuntoasi uudelleen.

Non compos mentis
Rakkaus on tärkeintä. Ja varmaan kuitenkin olet edelleen aviomieheesi kiintynyt. Turha repiä rikki jotain äkkinäisesti, kun voi asiat tehdä toisinkin. Toivotaan, että rakkautesi kantaa ja ilman suurempia ongelmia kaikki kolme saatte asianne kuntoon.

• Tykkää
Reactions: apollo
.......
siinä tulee käymään niin että tämä toinen mies pitää sinua panopuuna jota silloin tällöin paneskellaan ja sitten hän rakastuu toiseen naiseen ja sinä tyydyt mieheesi. That's it.

kohtalosiskot hoi
kertokaa miten kolmekymppinen nuoremmalta näyttävä mies vois löytää salarakkaan. Ikinä en ole ilman naista ollut erottuani mutta ei voi lähteä nyt lapsen takia vielä. En jaksa enää valehdella olevani vapaa.

En tajua miten miehet löytää kakkosia. Onko ne kaikki rikkaita vai pitääkö odotella naisen markkina-arvon laskua. Vain 1 halukas nainen on ilmoittautunut haluavansa suhdetta, mutta hänkin lihava 41v.

"vieras"
kertokaa miten kolmekymppinen nuoremmalta näyttävä mies vois löytää salarakkaan. Ikinä en ole ilman naista ollut erottuani mutta ei voi lähteä nyt lapsen takia vielä. En jaksa enää valehdella olevani vapaa.

En tajua miten miehet löytää kakkosia. Onko ne kaikki rikkaita vai pitääkö odotella naisen markkina-arvon laskua. Vain 1 halukas nainen on ilmoittautunut haluavansa suhdetta, mutta hänkin lihava 41v.
Jotenkin nyt meni yli, siis oletko mies vai nainen ja eronnut vai varattu vai mikä? Mut siis mä olen nainen, avoliitossa (huonossa) edelleen rahan ja lasten takia. Mulla sivusuhde, salaRAKAS liian vahva ilmaus koska emme rakasta. Mut toinen mies on varattu myös tahollaan. Molemmat ollaan ihan tavallisia, ei kauniita tai komeita eikä rikkaita. Kun hetki oikea ja kemiat kohtaa ei siinä tarvitse rahoja tai ulkonäköä katsella. Tietty voi nekin olla jollekin kriteeri, mut ei tässä tapauksessa. ja mä olen 11v nuorempi kuin tää mies.

"ahaa"
[QUOTE="vieras";24644590]Jotenkin nyt meni yli, siis oletko mies vai nainen ja eronnut vai varattu vai mikä? Mut siis mä olen nainen, avoliitossa (huonossa) edelleen rahan ja lasten takia. Mulla sivusuhde, salaRAKAS liian vahva ilmaus koska emme rakasta. Mut toinen mies on varattu myös tahollaan. Molemmat ollaan ihan tavallisia, ei kauniita tai komeita eikä rikkaita. Kun hetki oikea ja kemiat kohtaa ei siinä tarvitse rahoja tai ulkonäköä katsella. Tietty voi nekin olla jollekin kriteeri, mut ei tässä tapauksessa. ja mä olen 11v nuorempi kuin tää mies.[/QUOTE]

Eli sä ottaisit salasuhteen vaikka 50v ja itseäsi ei miellyttävän (ulkonäöllisesti)
miehen kanssa? Kunhan vaan seksiä....yök. Jos mä seksisuhteeseen menisin niin kyllä ulkonäön pitäisi olla miellyttävä, mutta en muutenkaan menisi. Haluan olla muutakin kuin vain panopuu. Ja yleensä ihastun kyllä siihen kenen kanssa seksiä.

"vieras"
[QUOTE="ahaa";24644608]Eli sä ottaisit salasuhteen vaikka 50v ja itseäsi ei miellyttävän (ulkonäöllisesti)
miehen kanssa? Kunhan vaan seksiä....yök. Jos mä seksisuhteeseen menisin niin kyllä ulkonäön pitäisi olla miellyttävä, mutta en muutenkaan menisi. Haluan olla muutakin kuin vain panopuu. Ja yleensä ihastun kyllä siihen kenen kanssa seksiä.[/QUOTE]

Missä luki ettei miehen ulkonäkö viehätä tai jopa etoo??? sanoin et ollaan tavallisen näköisiä ja että kemiat kohtasi. Sulla ei ole tainnu kohdata koskaan jos oletat että sellainen edellyttää täydellistä (?) ulkonäköä. Ja mulle riittää tässä sivusuhteessa seksi, siksihän se on olemassa, se suhde. Molemmat olemme tietoisia jutun juonesta ja molempia tyydyttää asioiden laita.

"Vieras"
Rakkaus on tärkeintä. Ja varmaan kuitenkin olet edelleen aviomieheesi kiintynyt. Turha repiä rikki jotain äkkinäisesti, kun voi asiat tehdä toisinkin. Toivotaan, että rakkautesi kantaa ja ilman suurempia ongelmia kaikki kolme saatte asianne kuntoon.
Hyi helkkari mikä mielipide! Astrolta, joka on nykyisin niin eri mieltä tälläisestä. Mikä ihmisellä on, joka pystyy muutaman vuoden sisällä vaihtamaan näin koko persoonansa täysin päinvastaiseen?

"Vieras"
[QUOTE="Vieras";29150627]Hyi helkkari mikä mielipide! Astrolta, joka on nykyisin niin eri mieltä tälläisestä. Mikä ihmisellä on, joka pystyy muutaman vuoden sisällä vaihtamaan näin koko persoonansa täysin päinvastaiseen?[/QUOTE]

Hirveä halu miellyttää omaa miestään, tavalla tai toisella. Muuttaa persoonansa, mielipiteensä, ajatuksensa kunkin kumppaninsa mukaiseksi aina, tiedäthän sen ihmistyypin?
En tiedä voisiko sanoa persoonallisuushäiriö, eräs ystäväni on sellainen.

"Vieras"
[QUOTE="Feministi";29150330]Jos nainen pettää on hän "vaikean rakkaudettoman suhteen uhri" ja jos mies taas pettää niin "Petturisika"

menkääpä akat itseenne välillä...[/QUOTE]

Täällä nää uskolliset vaimot vaan on jakaneet haleja ja ymmärrystä törkeälle pettäjälke, joka ei tunne katumusta. Ihmettelen!

"vieras"
[QUOTE="Vieras";29150627]Hyi helkkari mikä mielipide! Astrolta, joka on nykyisin niin eri mieltä tälläisestä. Mikä ihmisellä on, joka pystyy muutaman vuoden sisällä vaihtamaan näin koko persoonansa täysin päinvastaiseen?[/QUOTE]

Siis mitä...??!! Onko Astrolabe -nikkiä käyttävä henkilö sama mitä Non compos mentis -nikki!? Ei siinä mitään, mutta miten boheemi muka älykkö, joka kehuskeli olevansa myös empatiakyvytön (jne.) on yhtäkkiä muuttunut joka miehen unelmavaimoksi ja täydelliseksi kanaemoäidiksi?

Eli mua on taidettu vedättää aivan 6 - 0. No sen siitä saa, kun kuvittelee, että ihmiset palstailevat omana itsenään. Tästä lähtien en usko enää ketään ja esim. myös tuo rakkauskertomus A&D lienee vain jotain Harlekiini -tarinointia. :D

"Vieras"
[QUOTE="vieras";29150721]Siis mitä...??!! Onko Astrolabe -nikkiä käyttävä henkilö sama mitä Non compos mentis -nikki!? Ei siinä mitään, mutta miten boheemi muka älykkö, joka kehuskeli olevansa myös empatiakyvytön (jne.) on yhtäkkiä muuttunut joka miehen unelmavaimoksi ja täydelliseksi kanaemoäidiksi?

Eli mua on taidettu vedättää aivan 6 - 0. No sen siitä saa, kun kuvittelee, että ihmiset palstailevat omana itsenään. Tästä lähtien en usko enää ketään ja esim. myös tuo rakkauskertomus A&D lienee vain jotain Harlekiini -tarinointia. :D[/QUOTE]

Ei vaan sillä kai on tollanen persoona joka täysin muuttuu muutaman vuoden välein.

Yhteistyössä