Ostin sitten pinaattilättyjä..

"vieras"
Meillä paistetaan ne pannulla, lisäksi puolukkaa ja salaatti, joskus muussin kanssa.

Yhdessä koulussa oli ruokalistalla pinaattilätyt ja jauhelihakastike. Lapset tykkäsivät, mulle vähän vieras yhdistelmä.

[QUOTE="vieras";24627154]Meillä paistetaan ne pannulla, lisäksi puolukkaa ja salaatti, joskus muussin kanssa.

Yhdessä koulussa oli ruokalistalla pinaattilätyt ja jauhelihakastike. Lapset tykkäsivät, mulle vähän vieras yhdistelmä.[/QUOTE]

Taidan jättää tuon pinaattilätyt-jauhelihakstikkeen testaamatta:D

Syödään siis pelkästään hillon kanssa?

Mie aattelin, et jotaki perunahommaa olis kuulunu kaveriksi. Keitettyjä tai muusia..Eikö mitään kastikettakaan?

Onko pinaattilätyt nyt enemmänki välipalaruokaa, kuin päivällistä tai lounasta?

"vieras"
Meillä kiireisen arkipäivän arkiruokaa, ehkä kerran kuussa löytyy lautaselta. Ostan yleensä viikolle yhden einessatsin, milloin mitäkin. Mutta kun yleensä tulee päiviä, jolloin ei ehdi kokkaamaan sen kummemmin.

"mie"
Meillä syödään välillä pinaattilettuja välipalaksi ja silloin sellaisenaan omena-puolukkahillon kanssa.
Jos laitan lounaaksi, niin lisukkeena on yleensä puolukkasurvosta, perunamuussia ja raejuustoa
Päiväkodissa lisukkeena on listan mukaan keitetyt perunat ja kaali-puolukkasalaatti.

TaneliKaneli harmaana
Meillä herkkua ihan kaupan letut, mutta mielellään tekisin itte. Oisko hyvää ohjetta?

Miehen mielestä mitäs olla jotain lisuketta kuten perunaa, mutta mä oon tottunu syömään tollasenaan puolukkahillon kanssa. Lapsille iso kasa raejuustoa lettujen keskelle.

"sondersson"
Meillä niitä on ollut vaan aamu- tai iltapalana sellaisenaan. Ja ite tehtynä, on tosiaan ihan älyttömän paljon parempia kun kaupan. Ja helppoja, peruslettutaikina vähemmällä sokerilla ja pussillinen pakastepinaattia sulatettuna sekaan.

"emppu"
Minä olen aina miettinyt miksi pinaattilettujen kanssa tarjotaan perunaa/muussia. Letut kun on melkein pelkkää hiilaria, niin siihen sitten toinen hiilaripläjäys vierelle..?! Ennemminkin juuri raejuustoa tms.

Yhteistyössä