Nainen valitsee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Man_on_the_silver_mountain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Man_on_the_silver_mountain

Vieras
Tää palsta on semmoinen miehenmorkkausfoorumi, että huh huh. Fakta on se, että yleisesti ottaen naisella on myös valtaa tässä yhteiskunnassa ja yleisesti se on nainen joka valitsee miehen, joka pääsee siittämään hänen lapsensa. Ja aika moni nainen valitsee surkean hampuusin, josta pitäisi nähdä jo ensi sekunnilla kelpamaattomuus isäksi. Sitten itketään kun surkea hampuusi häippäsee ensi tilassa. Ja jos ei häippäse, panee sitten muita naisia kun oma vaimo viimeisillään (ja nämäkin naiset valitsevat sen surkean hampuusin).

Tottakai se on auton vika kun se hajoaa tielle, mutta kannattaako ostaa sitä 23 vuotta vanhaa ruosteista Ladaa vai katsoa vähän muitakin?

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Alkuperäinen kirjoittaja entäs;24625219:
ja entäs sitte ne miehet jotka on tarkotuksella menneet valitsemaan naisen, joka ei anna ja on kylmä. ( eikös se ole just pettäjämiesten virsi ...)

No sitten on kaksi kakkaa löytäneet toisensa. Hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs;24625219:
ja entäs sitte ne miehet jotka on tarkotuksella menneet valitsemaan naisen, joka ei anna ja on kylmä. ( eikös se ole just pettäjämiesten virsi ...)

niinpä. mulla on miespuolinen tuttava joka on valinnut tyttöystäväkseen naisen joka ei anna seksiä, nalkuttaa jatkuvasti, määräilee, rajoittaa kaikkia menemisiä ja sanelee jopa ehdot sille, mihin ja koska mies saa mennä.

ja mies valittaa kun muija on kaamea. silti eivät eroa vaan ovat ostamassa taloa ja varmaan kohta pykäävät pari kakaraa siihen perhehelvettiin.

Emmä mä mitään vikise. Mulla on omat asiat kunnossa kaikin puolin. Joskus vaan vituttaa kun naiset ei näe omaa syytään valinnoissaan. Tottakai paska äijä on paska äijä, mutta kyllä tuntuu siltä, että jotkut lähes tieten tahtoen semmosia valkkaavat.

Oma vaimoni on ihan toista maata. Toisaalta mulla nyt oli valinnanvaraa. Monella miehellä ei.

Emmä mä mitään vikise. Mulla on omat asiat kunnossa kaikin puolin. Joskus vaan vituttaa kun naiset ei näe omaa syytään valinnoissaan. Tottakai paska äijä on paska äijä, mutta kyllä tuntuu siltä, että jotkut lähes tieten tahtoen semmosia valkkaavat.

Oma vaimoni on ihan toista maata. Toisaalta mulla nyt oli valinnanvaraa. Monella miehellä ei.

No mä oisin ottanu, mutta kun ei huolinut, joten otin sitten toisen ja ihan parasta en ole saanut.

Se, kuka ei huolinut mua, otti naisen, joka jätti sitten hänet.

Eli ei me naisetkaan aina saada sitä haluamaamme miestä!

No mä oisin ottanu, mutta kun ei huolinut, joten otin sitten toisen ja ihan parasta en ole saanut.

Se, kuka ei huolinut mua, otti naisen, joka jätti sitten hänet.

Eli ei me naisetkaan aina saada sitä haluamaamme miestä!

Kerroitko miehelles, että hän oli kakkosvalinta? Aika surkeeta touhua. Ite en missään oloissa olis tyytynyt kakkosvalintaan. Sit ois pidetty taukoa miehistä ja annettu uusien tunteiden syntyä. Kyllä miehen pitää olla parisuhteen muodostumisen aikaan ykkönen. Tai sitten ei mitään.

Yhteistyössä