mikä virsi tämä on? "kun silmäni mä auki saan ja..."

• Viestiketjun aloittaja "nessi"
  • Ensimmäinen viesti
Viivi ja W
Tosi ilkeetä kiusia nuorta tyttöä, joka on menossa ensimmäistä kertaa naimisiin. Ei nykyään nuoria kiinnosta vanhat jutut. Mutta kirkos on kyllä kivaa mennä naimisiin. Siellähän soitetaan se hieno musakin.

Tosi ilkeetä kiusia nuorta tyttöä, joka on menossa ensimmäistä kertaa naimisiin. Ei nykyään nuoria kiinnosta vanhat jutut. Mutta kirkos on kyllä kivaa mennä naimisiin. Siellähän soitetaan se hieno musakin.
Oikeassa oot, niin on kivaa. Onkohan yhtä kivaa mennä kirkossa naimisiin, vaikka menis sitten kolmatta kertaa? Tai vaikka viidennen kerran samoin tein?

Viivi ja W
Oikeassa oot, niin on kivaa. Onkohan yhtä kivaa mennä kirkossa naimisiin, vaikka menis sitten kolmatta kertaa? Tai vaikka viidennen kerran samoin tein?
Kyl se eka kerta on usein paras. Ja kyl mä haluun luottaa ihmisiin ja uskoa, että tämän tytön hääkerrat jää 2-3:een. Ja sitäpaitti, jos menee vielä useemmin naimisiin, niin ehkä siinä vois aina välissä pitää vähän maltillisempaa meininkiä.

Mut onnea Nessille ja mahdollisimman pitkää liittoa! Toivottavasti ero tulee vasta kun lapset on vähän vanhempia!

Huippua!
PÄIVÄN PELASTUS!! :) (Tää siis löytyy kohdasta luoja ylistys)
Ei taida ap:llä olla ihan hirveen vahva uskonnollinen kasvatus, tai mikään muukaan.
Mä niin nauran täällä ittekseni. Taidan lukasta viesti ketjun uudelleen. :)

• Tykkää
Reactions: Peppi1981
ah-mä-nauran
[QUOTE="vieras";24615452]Se on niin vanha virsi, että on vaan varmaan vanhassa virsikirjassa. Kun virsikirja uudistettiin, siitä jätettiin nämä hartaimmat virret pois ja se on ikävää :(
Tietysti voi laulaa missä vaan. Ton nimi on Kätes Kädellein Kutlasein, Halle Lujaa.[/QUOTE]

:D :D :D

"NUUNUU"
Virsikirjasta!??!?! Ja muuten, "niin lämpimänä vasten ootsä minun kylkeäin"tms.... Mut nyt laitat sen otsas vasten virsikirjaa ja mietit löytyykö sieltä pepe wilbergiä...? Tää menee lähelle "Mikä on itsenäisyyspäivä?..."juttua.

"nessi"
miten tämä liittyy siihen että monta kertaa menen naimisiin, että kun kysyn tälläistä?
olemme olleet yhessä 9 vuotta ja lapsemme ovat jo yli 4 vuotiaita.aion mennä elämässäni vain kerran naimisiin koska jos ero tulee niin ei silloin toista kertaa ole mitään järkeä mennä naimisiin koska sittenhän sillä ei ole mitään merkitystä. meillä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia johtuen varmaan siitä että olen tälläinen huumorintajuinen höveli ja sovimme yhteen. olemme pitkään miettineet naimisiin menoa ja nyt saimme vihdoin päätettyä hääpäivän.
toivottavasti seuraat kymmenet vuodet menee yhtä hyvin. eihän sitä kukaan voi ennustaa tulevaisuuttaan.

[QUOTE="nessi";24615630]no jos se ei kerran oo virsi niin voiko sitä soittaa sitten virren tilasta.. ja olen 28. ja äitini on yli 60...[/QUOTE]

Tämähän selittää. Mummosi on sitten varmaankin jo lähemmäs 90-vuotias, ellei ylikin? Siinä iässä voi helposti olla jo dementian oireita.

Yhteistyössä