Meidän häät: Kuka hakee lastenvaatteet hääjuhlaan jostain tarjoustalosta???

• Viestiketjun aloittaja "kaakkuri"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="Ilona";24606596]Ai tää liittyi johonkin ohjelmaan, en oo katsonut. Oliko ne lapsien vanhempien häät vai? Sitten ehkä vähän eri asia.[/QUOTE]

Näin mä ymmärsin. En ole katsellut kuin vähän aikaa.

Kyllä se laadukas ja ennenkaikkea tyylikäs vaatetus on tärkeä kautta linjan, ei vain aikuisille. Jos ei mitään muita juhlia ole tulossa (ihmeellistä sekin), niin ainahan vaatteet voi kierrättää.

Noi valitut vaatteet oli kyllä niin halvan näköisiä että huh. Oliskohan morsian ostanut omat vaatteensa samasta paikasta?

"a p"
Osuvasti sanottu :)

Täällä on jopa sellainen ketju, jossa pyydetään vinkkejä ostopaikoista, josta voi ostaa jos ei ole rahaa. Tilaushanat kiinni silloin sanon minä ja taloutta tasaamaan. Sitten voi ostaa kun ollaan ostoksiin säästetty ensin.
Ja mistä ihmeestä sinä tai tuo vierass muka tietää mun (tai muiden) rahatilanteesta yhtään mitään?!

Mulla on hyvä rahatilanne ja voin ostaa ihan omilla rahoillani lapsilleni ja itselleni juuri ne vaatteet jotka haluan. Ei tarvitse lähteä hakemaan mitään kympin mekkoja tai housuja, kun on hoitanut asiansa alusta alkaen kunnolla. Myös ne raha-asiat-

"poikia3"
Minä voisin ostaa juhlavaatteet lapsille Tarjoustalosta, ne jotka eivät siellä ostoksilla muutenkaan käy, voivat jättää sitten arvioimatta mitä sieltä löytyy.

Mulla itsellänikin on ko. paikan vaatteita, ei juhlavaatteita, mutta ihan laadukkaita vaatteita. Ja jos tarvitsen lapsille pikaisesti uikkarit, kurikset tai vaikka sormikkaita näin syksyllä, niin takuulla ajan ekaksi tarjoustaloon, se kun on lähin vaatekauppa. Sieltä löytyy esim. ihan samanmerkkisiä vaatteita kuin muistakin kaupoista. Samoin synttärilahjoja tulee monesti haettua tuolta, se kun on lähin kauppa missä leluja myydään.

Ja lisään nyt vielä, että mun lapseni ovat saaneet kehuja pukeutumisestaan juhlissa. Vaatteita on ostettu sekä kaupasta että kirppikseltä ja myös kengät ovat asuun sopivat - aina. Meillä löytyy siis nahkaiset kengät tavislenkkareiden, kumppareiden ja talvikenkien lisäksi aina.

Mä en kyl koskaan ostais muksulle juhlavaatteita mistään stockalta tai vastaavasta, ne maksaa ihan sikana ja niitä käytetään just ehkä se kerta! Ja jos on kalliit vaatteet, niitä pitää tietty varoa koko ajan. Mielummin ostaa halvalla nätin asun, jota voi sit käyttää vaikka muutenkin. Ihme jeesustelua! Mä voisin ostaa mukeloille juhlavaatteet jopa KIRPPIKSELTÄ! Enkö olekin ihan kamala ihminen, aatelkaa nyt, kirppisvaatteissa juhlimaan! :LOL:

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Ihme ja kumma: rupeen hankkimaan KAIKKI meidän perheen vaatteet dyykkaamalla ja tuun kertoon löydöistäni (ja etenkin löytöpaikoista) tänne niin saatte loksauttaa leukojanne italialaisiin marmorilattioihinne päntiönään.

Tziisus, tälleen se eriarvoistaminen alkaa ja luokkaerot vaan kasvaa. Ei ihme että lapset kiusaa toisiaan kun jollain oppilaalla ei luekaan rintapielessä Lacoste tai Tommy Hilfiger :headwall: Ja teidän äitien luulisi olevan aikuisia jotka ymmärtäis vähän enemmän.

Mitä merkitystä sillä on mistä ne juhlavaatteet on hankittu jos ne on siistit juhlaan sopivat vaatteet?

Ja ei, alotus ei osunu minuun koska teen ipanan juhlavaatteet ite koska sillon saan semmoset kun neiti haluaa. Mutta ihmetyttää vaan aina ja iänkaikkisesti tämä jumalaton määkiminen palstalla tämmösistä asioista.

"tiimarinvihko"
Muistaakseni yhden ystäväni tyttöjen mekot heidän hääjuhlassaan oli tarjoustalosta. En itse ollut ko. häissä, mutta kuvista kun katsoin niin ne menot olivat mielettömän kauniit.

[QUOTE="a p";24606666]Ja mistä ihmeestä sinä tai tuo vierass muka tietää mun (tai muiden) rahatilanteesta yhtään mitään?!

Mulla on hyvä rahatilanne ja voin ostaa ihan omilla rahoillani lapsilleni ja itselleni juuri ne vaatteet jotka haluan. Ei tarvitse lähteä hakemaan mitään kympin mekkoja tai housuja, kun on hoitanut asiansa alusta alkaen kunnolla. Myös ne raha-asiat-[/QUOTE]

Vaikka, mutta miksei silti voisi ostaa tarjoustalosta? Vai lyökö se loppuiäksi tarjouslapun otsaan?

Mä ostan vaikka kirpparilta, jos löydän nätin.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
"vieras"
Voisin ostaa. Eikä meidän paikkakunnalta muuten löydykkään kuin Halpa-Halli, Tokmanni, S-market ja rupunen Seppälä jonka vaatetarjonta rajoittuu johonkin teini-ikään.

Yhteistyössä